HiFi Rose – спеціалізований аудіопідрозділ південнокорейської компанії Citech Company Ltd., яка була заснована ще у 1967 році та спеціалізується на технологічних рішеннях для бізнесу. Незвичайно названий бренд був запущений у 2017 році, щоб задовольнити потреби людей, які захоплюються hi-fi, і з того часу ми побачили низку цікавих — і, я думаю, справедливо сказати, незвичайних — проектів, які викликали фурор. Останнім з яких є RD160, який ви бачите тут, новий преміальний ЦАП, який є прямим конкурентом лідера ринку Hugo TT2 Chord Electronics.
Хоча RD160 не використовує рекомендовані мікросхеми перетворювача та цифрову фільтрацію, як Chord, він далекий від того, щоб бути звичайним цифровим аудіо-комбайном. З погляду обраних мікросхем ЦАП, їх реалізації і інтерфейсу користувача цей продукт HiFi Rose, безумовно, відхиляється від норми. З приблизно сорока співробітниками Citech, які тепер віддані своєму спеціалізованому аудіобренду, із загальної кількості приблизно сімдесяти, те, що починалося як пристрасний проект засновника компанії, тепер справді набуває форми. Як ми побачимо, це видно, коли ви розпаковуєте цей ЦАП, підключаєте його, вмикаєте та слухаєте.
Шон Кім, директор з комунікацій HiFi Rose, розповів, що компанія не просто додає функції заради самих функцій:
Ми прагнемо включати елементи, які дійсно потрібні та цінуються клієнтами. Таким чином, ми органічно поєднуємо технологію з радістю прослуховування музики, збагачуючи життя наших клієнтів.
Цей ЦАП якраз такий випадок, з великим OLED-екраном, який займає майже всю панель, і може бути налаштований на візуальне представлення вибраного цифрового входу, цифрового фільтра, що використовується, статусу підвищення дискретизації і використовуваного виходу, а також налаштування гучності. Досить видовищно це чимось нагадує графічні дисплеї, що використовуються на панелях японських hi-fi вісімдесятих років, хоча і складніші. Не всім це сподобається, але те ж саме можна сказати і про заплутаний набір вогнів і сфер Chord Hugo TT2, що світяться!
Британські анодіофіли снобіста можуть порахувати дисплей трохи «несмачним», але з якістю збірки не посперечаєшся. Цей продукт, здається, дуже добре зібраний з використанням високоякісних матеріалів із чудовою обробкою його повністю алюмінієвого корпусу. Я бачив грубішу поверхню на швейцарських супер-fi, вартість яких у багато разів перевищує ціну RD160. Пропонується вибір чорного або сріблястого кольору обробки. Кінцевий результат — цікавий і приємний досвід користувача, який сподобається багатьом. У комплект поставки входить чудовий пульт дистанційного керування, який повністю повторює всі кнопки панелі.
Усередині корпусу компанія вказала ЦАП AK4499EX від японської Asahi Kasei Microdevices (AKM). Це флагман останньої, Velvet Sound Verita, і він працює з партнерським формувачем шуму/підвищує дискретизацією/цифровим фільтром AK4191. Одна пара цих чіпів встановлена на RD160 на канал, і це працює з власною системою вирівнювання I2S HiFi Rose, яка реалізована з використанням чотириядерного процесора Cortex -A7 ARM RK3128. Три спеціальні лінійні тороїдальні силові трансформатори забезпечують живлення як для цифрової, так і для аналогової секцій, які були навмисно максимально ізольовані один від одного за допомогою окремих друкованих плат. Також представлений рекомендований OCXO-генератор компанії, хоча можна використовувати зовнішній блок. Виробник стверджує, що висококласні компоненти та кабелі встановлені всюди.
Причина, по якій цей ЦАП має такий багато прикрашений графічний дисплей, полягає в тому, щоб зробити його цифрову фільтрацію, що перемикається, і підвищення частоти дискретизації більш доступними для кінцевих користувачів - чого не можна сказати про ЦАП M6x від Musical Fidelity з його безліччю крихітних синіх світлодіодних індикаторів стану. Лінійної фази. Також пропонується вибір режимів PCM або DSD і підвищення частоти дискретизації, яке доходить до 768 кГц — або 705,6 кГц, якщо ви використовуєте 44,1 кГц як базову частоту дискретизації, згідно з Red Book CD.
Те саме стосується і звуку. У моєму огляді StereoNET кілька місяців тому я виявив, що підсилювач RA280 є відмінним виконавцем, як і RD160. Він дуже криміналістичний і проникливий, настільки, що може здатися, що ви проводите археологічні розкопки на записі. Проте, незважаючи на велику кількість крихітних філігранних деталей, які цей ЦАП викопує з глибини міксу, він, як і раніше, пов'язує музику воєдино дуже переконливим чином. Результатом є надзвичайно складне та дійсно інтимне прочитання того, що знаходиться в цифровому аудіопотоці даних. Крім того, що він розповідає вам про всі трюки запису, це має й інший ефект, який полягає в передачі інструментального тембру і зернистості людських голосів з ясністю.
Тонально RD160 - це просто штрих на "добре освітленому" боці. Ви ніколи не назвете його різким, але він і не такий милозвучний, як деякі ЦАП. Насправді він звучить трохи легше і яскравіше, ніж мій референсний Chord Hugo TT2 DAC, який досить близький за ціною. Наприклад, розкрутіть диск групи Swing Out Sister You On My Mind, і в цьому справді досить м'якому та невимушеному записі вісімдесятих є певна «економія тепла». Наче звукова сцена купається в яскравому сонячному світлі, а не трохи ховається за ніжним туманом. З добрими допоміжними пристроями, які не схильні до різкості, це чудовий ефект. Проникнення, яке він дає у чудовий вокал співака, радісно, як і тембр гри на трубі та барабанах там-тому.
Його високочастотне виконання дійсно особливе, оскільки воно змушує багато ЦАП звучати завуальовано та непрозоро. Наприклад, тарілки хай-хет абсолютно гострі, блискучі і сяючі, не опускаючись до різкості. Це особливо приємно при прослуховуванні записів, заряджених енергією високих частот, таких як класичний прог-рок гурту Rush Subdivisions.
Тут барабанщик Ніл Пірт грає паличками, і RD160 з великою точністю передає його райд тарілки. від Slayer Raining Blood, випущений через півдесятиріччя, збільшує тяжкість, щоб продемонструвати і прекрасну низькочастотну міць цього ЦАП. Він пробирає цю класику треш-металу з точністю болта гвинтівки, видаючи щільну басову лінію, яка потужно закріплює трек. Я чув трохи більше емоційну дію через Hugo TT2 від Chord, але ви не можете сперечатися з дивовижною деталізацією та прозорістю цієї конструкції.
Ремікс SL2 Psychotropic досить динамічний, від Hypnosis щоб прицвяхувати вас до місця. Цей хардкорний рейв-трек початку дев'яностих є безладом з великих брейкбітів, семплів і синтезаторів — і часто може звучати неймовірно заплутано. Тим не менш, RD160 демонструє прилипалу, що чіпляється за музику і запаморочливу швидкість. І знову привертає увагу прозора середня смуга і великі високі частоти, які розкриваються ще більше при включенні передискретизації. Ці ж характерні риси роблять версію Band on the Run від Wings у високій якості радістю. Запис примітивний за сьогоднішніми мірками, але він, як і раніше, сяє своїм яскравим гітарним тоном, багатою і пропульсивною грою на бас-гітарі та чудовим вокалом Маккартні. Він також звучить напрочуд динамічно, що відрізняє його від звичайного сидячого звуку від менших цифрових інтерфейсів. Аналогічно, звукова сцена чудова - записана об'ємна акустика, і звук буквально випливає з моїх динаміків Yamaha NS-1000M.
Цифрові фільтри, що перемикаються, відіграють роль у налаштуванні звуку, але це багато в чому питання смаку, щоб вирішити, який з них краще. У моїй системі я віддав перевагу прямолінійному відчуттю Low Short через мій Sony TA-E86/TA-N86 pre/power amp bo, який має діловий звук. Проте ефект тонкий, і жоден з фільтрів не приховує властиву цьому ЦАП ясність і проникливість. В цілому, це виконавець, що чудово звучить, по всіх напрямках, який особливо добре підходить для тих, у кого підсилювачі і/або гучномовці звучать трохи спокійно, хто прагне гостроти і ясності.
Вердикт
Ще один вражаючий та інноваційний продукт від Hi-Fi Rose. За іронією долі, химерний графічний дисплей RD160 – не найцікавіша його частина, оскільки звук – це головна пам'ятка. Послухайте, якщо зможете - цифра не стане набагато кращою, поки ви не почнете витрачати мегабакси.
Огляд HiFi Rose RD160
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки