Огляд Universal Audio U AFX Flow

Огляд Universal Audio U AFX Flow

Урожай педаль тремоло
Як і більшість компактних педалей Universal Audio досі, Flow це цифрова педаль, створена на основі деяких ефектів, які можна знайти в їх великих і всеосяжних блоках U AFX , в даному випадку - педалі модуляції Astra. Моно вхід і вихід, всього три елементи управління, або нічим особливо порадіти, або інтуїтивно зрозумілий і безпосередній інтерфейс користувача, залежно від вашої точки зору. Я схиляюся до останнього, особливо щодо гітарних педалей.

Ви можете налаштувати Flow на один із трьох режимів: «65», що відтворює оптичну схему тремоло класичних підсилювачів середини 60-х, таких як Fender Deluxe та Twin Reverb; "Square", який, як випливає з назви, використовує хвильову форму іншої форми для отримання більш жорсткого, "переривчастого" ефекту тремоло; і «Dharma», гармонійний ефект тремоло, схожий на те, що використовувався в деяких підсилювачах Fender кінця 50-х або початку 60-х років. У цьому режимі вхідний сигнал розділяється кросовером на окремі сигнали високих та низьких частот, а потім модулятор LFO використовується для панорамування вперед та назад між ними. Коли два канали повторно поєднуються, ви отримуєте циклічні зміни в частотній характеристиці та рівні, які трохи схожі на схему м'якого фазера і одночасно тремоло. Це може звучати трохи непереконливо, але насправді це гарний ефект, який, мабуть, звучав досить космічно, коли люди виявили його у своїх лампових підсилювачах свого часу! Ви можете почути, що саме він робить, вивернувши Depth Flow на максимум і Speed ​​мінімум. Зіграйте акорд і почуйте, як усі верхні частоти приходять і йдуть кожні три секунди або близько того, а нижні частоти роблять зворотне. Звичайно, це не дуже корисно, але поверніть Speed ​​на 12 годин, а Depth на 10 годин і зіграйте кілька акордових партій, і ви почуєте, що ефект має тонкість, яка дозволяє уникнути як дратівливого свисту фазера, так і пульсування повноцінного, що привертає увагу оптичного тремоло.

Є регулятор гучності, щоб компенсувати суб'єктивне падіння рівня, яке ви отримуєте, коли активуєте будь-який ефект тремоло: він звучить в цілому тихіше, тому що він витрачає половину часу на деякий ступінь ослаблення, і це включає також гармонійне тремоло, оскільки в частині сигналу , Що складається тільки з високих частот, набагато менше енергії. У своїй початковій формі всі ці ефекти засновані на лампах, звичайно, і реалізуються в гітарних лампових підсилювачах, а емуляція лампи, необхідна для повної автентичності, включена в педаль Flow. Зазвичай для оптичної схеми тремоло використовується один клапан, але для гармонійного тремоло потрібно більше, до трьох подвійних тріодів у деяких конструкціях, що пояснює, чому, здавалося б, досить прості підсилювачі початку 60-х років без реверберації все ще можуть мати вражаючий набір із п'яти або шести ламп підсилювача.

Як і у всіх педалях UA, тут достатньо місця для використання Flow на лінійному рівні та особливо у петлі ефектів лампового підсилювача.

Педаль, яка також пропонує опцію буферизованого або справжнього обходу, що перемикається, можна налаштувати на дублювання в якості функції темпу натискання - дуже корисно в такому ефекті на основі ритму. Ви можете виконувати обхід у режимі натискання, натиснувши і утримуючи педаль, при цьому заданий темп зберігається, якщо ви вручну не налаштуєте регулятор швидкості, тому він буде зберігатися навіть при обході.

Розташовані зверху роз'єми і вхід постійного струму (стандартний 9 В, центральний негативний, мінімум 250 мА) допомагають звести вимоги Flow до площі педалборда до мінімуму, і з небагатьма сучасними конструкціями підсилювачів, що пропонують тремоло, педаль є відмінним способом включити цей класичний ефект в будь-яку установку. Як і у всіх педалях UA, є великий запас потужності для використання Flow на лінійному рівні і особливо в петлі ефектів лампового підсилювача; насправді, я думаю, що там він звучить найкраще, відтворюючи положення в потоці сигналу, яке було б оригінальною схемою.

Базові звуки тремоло роблять саме те, що ви очікуєте, з діапазоном регулювання, який охоплює все від м'якої пульсації до «кулеметного» обрізання, але гармонійне тремоло може здивувати вас як «тонкий ефект, про який ви навіть не знали, що хочете». Я створив кілька аудіоприкладів, якщо ви хочете краще відчути те, що я пишу, і ви можете знайти їх нижче. U AFX Flow: аудіоприклади

Аудіоприклад 1
"65" відтворює класичний оптичний тремоло лампового підсилювача Fender "throb". Як і у випадку зі справжнім інтегрованим тремоло підсилювача, темп задається вручну. У цьому типі треків я завжди виявляв, що не має значення, якщо ви не потрапляєте в крапку, якщо ви уникаєте всього, що явно суперечить основному ритму.

Аудіоприклад 2
Ефект гармонійного тремоло «Dharma» додає деяку тонку анімацію цієї партії ритм-гітари, не роблячи її надто помітною — я перемікшував його тут і прибрав деякі інші частини, щоб ви могли почути його чіткіше, оскільки в цьому контексті я хочу, щоб це був досить м'який ефект, із глибиною всього 40 відсотків. Є «золота середина» приблизно до 60 відсотків, після чого це починає звучати дещо тонально деконструйовано, як на мене.


Аудіоприклад 3
Налаштування "Square" добре підходить для пульсуючих частин, схожих на секвенсор. Очевидно, що точний темп має набагато більше значення, ніж у першому прикладі. Я просто на слух вирівняв його за допомогою клацання, тому що він повинен утримувати синхронізацію лише протягом часу між одним акордом і наступним із гітарною партією, такою як ця. Цей ефект, як і раніше, заснований на тій же моделі оптичного тремоло «65», однак, тому він насправді не повністю модульований квадратною хвилею — оптична схема не може так реагувати — в результаті чого виходить щось, що звучить трохи органічніше, ніж пульсуючий ритм синтезатора.