Майкл Даррох вважає, що саме так улаштовані справжні настінні колонки для домашнього кінотеатру.
Коли вона заполонила практично всі сегменти ринку домашніх, комерційних та домашніх кінотеатрів, ви можете подумати, що південноавстралійському виробнику колонок Krix більше нема куди податися, але ви помиляєтеся. Коли ви думаєте, що всі кути охоплені, ви можете покластися на цю компанію, яка повернеться до креслярської дошки та повернеться з чимось, що знову підніме планку.
Серія OWX – один із таких продуктів. На ринку, який, як ви могли б припустити, був заповнений такими гало-колонками, як Cinematix і MX-40 або надвисокою продуктивністю, але інтегрованими рішеннями, як LX-7, важко уявити, що ще не було колонки Krix, який міг би задовольнити всі потреби. Тим не менш, OWX змушує вас зрозуміти, чого вам не вистачало. З винахідливою технологією WaveForming від Trinnov, яка обумовлює необхідність виділення більшої кількості екранного простору для масивів сабвуферів, у поєднанні з потребою високої продуктивності від компактних розмірів корпусу — OWX відповідає всім вимогам.
OWX-50 і OWX-55 по суті є тим самим динаміком, але з басовими динаміками, встановленими в горизонтальній або вертикальній конфігурації відповідно до потреб установки. Обидва призначені для монтажу на стіну (звідси «OW» у назві) і поставляються з необхідними монтажними пристроями для встановлення врівень або під кутом до 30 градусів для OWX-50 і 68 градусів для OWX-55. Це гарантує, що всі положення для сидіння можуть бути враховані.
Конструкція та компоненти
Заглянувши всередину кожного OWX, стає ясно, що намір забезпечити справжню якість звуку в кінотеатрі за мінімально можливої кубічної вартості. Замість того, щоб покладатися на великий низькочастотний драйвер, Krix запозичив басовий блок у вибухового Hyperphonix 45, але цього разу це подвійна проблема з двома з 165-міліметрових паперових конусних драйверів, що рухаються великими 50-міліметровими звуковими котушками. Враховуючи, наскільки вони були ефективними для Hypers, ця заява про наміри команди Krix про те, наскільки серйозно вони хочуть, щоб OWX працював.
Відповідаючи цьому басовому виконанню у верхньому діапазоні, Krix знову взяв з існуючого діапазону. Він переманив 44-міліметровий компресійний драйвер зі спеціалізованого театрального діапазону (наприклад, Pix та Cinematix), проеціюючи через 25-міліметрове горло в абсолютно нову конструкцію рупора постійної спрямованості. Розроблений внутрішньою командою досліджень і розробок Krix, новий рупор примудряється вписатися в профіль глибиною не більше 150 мм, але при цьому забезпечує багате і широке відтворення широкої осі слухача.
Заявляючи про частотну характеристику від 60 Гц до 20 кГц (у кімнаті), OWX має інтенсивну чутливість 97 дБ, що призводить до функціональної продуктивності від 50 Вт RMS або до 500 Вт RMS при 4 Ом. По-справжньому високопродуктивна конструкція Krix втиснула все в скромні розміри 440x440x159 мм для OWX-50 і 610x361x175 мм для OWX-55.
З такою великою доступною потужністю OWX добре підходить для обслуговування величезного спектру ролей, будь то як передні LCR для компактної екранної стіни або як канали об'ємного звучання або висоти для великої виділеної кімнати. У розмові з менеджером з маркетингу Krix Амандою Циммерман вона розповідає:
Дизайн з'явився у відповідь на відгуки дилерів, введення WaveForming і визнання пробілу в нашій лінійці для компактного, потужного динаміка. щоб установник міг вибрати формат, який найкраще підходить для проекту.
Починаємо роботу
OWX доступний виключно в кольорі Cinema Black – данина поваги до родоводу продукту, присвяченого кіно, – і поставляється з тканинними ґратами для видимих установок. Маленький значить легкий. Щоб дати вам деяке уявлення про те, наскільки важкі ці пристрої, візьміть сім дволітрових пакетів молока, дві кулі для боулінгу або, можливо, дерев'яну тумбочку - така вага OWX-55. При вазі в 14 кг плюс ще 400 грамів для OWX-50 вам потрібно буде переконатися, що ви встановлюєте його в міцний шматок деревини, так як анкери для гіпсокартону тут не впораються.
Кожен динамік має похідну від трапецієподібної форми, вперше представленої в Phonix45, задня поверхня приховує клемну колодку, яка має одну пару пружинних клем, що підходять для кабелю до 10AWG. Тут є невелике зауваження, але я б вважав за краще, щоб клеми входили збоку, щоб було легко отримати доступ до них без необхідності демонтувати динамік. Для більшості з нас це не буде проблемою. Передня поверхня, крім розміщення динаміків, також має передні порти фазоінвертора. З точки зору обробки, ці динаміки підтримують той самий високий стандарт, який ви очікуєте від Krix.
Для цілей цього огляду я запитав три OWX-50 як LCR від Marantz MM7055 з номінальною вихідною потужністю 140 Вт на канал, з сигналами, що подаються від Marantz AV8805a та плеєра Panasonic UB9000 4K UHD. Я зіставив їх з Phonix та Phonix 45 на об'ємному та верхньому чергуванні, з двома Krix Volcanix, що виконують низькочастотну акробатику.Прослуховування
Дивно, але безпосереднє відчуття від OWX було від нижніх частот, як від середніх і високих. Його компресійний драйвер — це явний крок уперед порівняно з купольним твітером і хвилеводом Hyperphonix, і хоча він забезпечує трохи напористіший, рупорніший характер, це в позитивному сенсі. OWX більше нагадує звук Krix, який ви звикли чути у комерційному кінотеатрі. Це ставить його прямо в ту ж сім'ю, що й інші спеціалізовані кіноколонки в цьому діапазоні, на відміну від класичного профілю відтворення hi-fi традиційних твітерів у колонках Neuphonix або Phonix, які я звик чути.
Це не означає, що між парами є дисонанс – насправді я думаю, що трохи менш тонка подача OWX насправді допомогла змішати сценічні та верхні динаміки, покращивши мої враження від Atmos. Це також було з гнучкістю розміщення, оскільки менший пакет OWX допускає нижчу установку, ніж мої звичайні динаміки. Неймовірна гнучкість рупора з постійною дисперсією також дозволяє слухачеві бути винагородженим у широкому сценарії кутів розміщення, зводячи до мінімуму компроміс між декількома точками прослуховування чи неідеальними варіантами розміщення.
Додаючи гучність у фільмі «Термінатор: Темні долі» 2019 року, саундтрек Dolby Atmos сповнений сцен із високою інтенсивністю дії, які змушують будь-які передні канали пройти свій темп. OWX ідеально змішалися по всій передній сцені, щоб створити безшовну стіну звуку, яка змусила електричне наростання тимчасового порталу, що шипить, заповнити кімнату спереду назад і знову. Це було задовільне обгортання, яке перевершило те, що я зазвичай чекаю почути у цій сцені. 165-міліметрові подвійні басові драйвери впоралися із задовільними пострілами дробовика з абсолютною легкістю, контрастуючи з екранною боротьбою Грейс та Rev-9, які намагаються розбити один одного вщент, щоб підкоритися.
Пізніше, коли Rev-9 пілотує дрон у групі, що біжить через кордон, OWX без проблем намагалися розірвати мої барабанні перетинки без помітних спотворень і, мабуть, без обмежень. Мені страшно уявити, на що здатні 500 Вт RMS через ці екранні демони, оскільки навіть на нижчих рівнях здається, що в баку завжди залишається достатньо, щоб вивести визначальні ефекти для кожної сцени.
Аналогічно, саундтрек Dolby Atmos до фільму Rogue One 2016 дає динамікам Krix масу можливостей проявити себе. Чи то Чиррут Імве, що молиться силі через бластерний вогонь, поки повстанці З б'ються зі штурмовиками на Джидді, або емоційна інтенсивність послання Галена Джин, коли Джідда перетворюється на пил, OWX вдається зробити те, що деяким динамікам не вдається. Це уявити чітке та виразне відтворення діалогів на тлі динамічного та насиченого навантаження ефектів.
Одне із задоволень огляду комбінації LCR — можливість на якийсь час забути про Atmos і насолодитися класичним двовимірним звуком. "Вижив" був фільмом 2015 року, який нарешті дав Леонардо Ді Капріо його "Оскар", але в ньому також був сильний 7.1-канальний саундтрек DTS -HD Master Audio, який врівноважив "Оскара" кінематографію. Фільм переходить від повільного занурення в природу на момент абсолютної інтенсивності, наприклад, до початку зіткнення між тубільцями та мисливцями. М'яко дзюркотлива вода і звуки природи дають можливість дихати, перш ніж їх раптово змінюють вибухи, влучення стріл, болючі крики і падіння дерев, що горять.
Обидва аспекти цього саундтреку правильно обслуговуються OWX, але особливо цей фільм вразив мене здатністю цього динаміка бути ніжним і точним, а не очевидною кінематографічною величчю, яку, як ми знаємо, може передати. Інтимні моменти людства і природи, тонка взаємодія суворого зимового вітру, чарівна струнна музика Рюїті Сакамото або інтенсивний, смертельний скрегіт смертельно пораненого Х'ю Гласса, що вирушає на свою місію помсти, — я не думаю, що я відчув, як я передчув фільм.
Прослуховування музики
Було б нещиро з мого боку не визнати, що незважаючи на велику потужність на низьких частотах, невеликі корпуси OWX обмежують частотну характеристику на рівні 60 Гц. Ця акустична система призначена для домашнього кінотеатру і майже виключно працюватиме в парі з одним (і, ймовірно, багатьма іншими) сабвуферами, тобто це не проблема, але для прослуховування музики в 2 каналах вона представляє деякі труднощі, які шанувальники hi-fi можуть вважати складними.
Це не означає, що все погано, хоча оскільки OWX пропонують фантастично широку сцену з точною візуалізацією, а текстура виходу компресійного драйвера додає багатошарову доставку, яка запрошує вас насолодитися улюбленими мелодіями. Чи то ніжні стилі труби і хору в Never an Absolution Джеймса Хорнера із саундтреку до Титаніка або гітарна мелодія, вплетена у вокал Бернарда Фаннінга в On the Day You Come Powderfinger, чітка доставка середніх і високих частот захоплює. Зокрема, хор останнього відкриває різницю між основним і бек-вокалом, що завжди очевидно за іншими установках. Навіть серед гуркоту тарілок є гармонійний баланс, який допомагає компенсувати нестачу басу під час включення вашої улюбленої музики перед фільмом.
Вердикт
OWX-50 та OWX-55 стоять на плечах стійких прихильників Krix, запозичуючи деякі з найкращих характеристик з усієї лінійки Krix Dedicated Home Cinema та поєднуючи їх з новими розробками, щоб запропонувати унікальне поєднання гнучкості установки та надзвичайного виходу. Незалежно від того, чи ви шукаєте компактний екранний динамік або екстремальний об'ємний звук, OWX має всі необхідні характеристики, при цьому пропонуючи співвідношення ціни і продуктивності, яке практично не має собі рівних.
Krix OWX-50/55 - настінні акустичні системи
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки