З 1945 року, як сімейний бізнес, назва Sennheiser означає піонерські аудіотехнології та інженерну справу. Оглядаючись на свою історію та історії, що стоять за її легендарними продуктами, Sennheiser розкриває, чому це святкування 80-річчя пов'язане не з кількістю років, а з уроками на майбутнє. Щоб відзначити цю особливу річницю, компанія оголосить про спеціальні пам'ятні пропозиції та продукти.
У червні 1945 року доктор Фріц Зеннхайзер заснував лабораторію Wennebostel у Ведемарку недалеко від Ганновера. Те, що починалося як ідея, тепер стало однією з провідних світових компаній у галузі аудіотехнологій. «Ми живемо та дихаємо аудіо у всьому, що ми робимо. Це те, що нас визначає. Нами керує пристрасть до створення унікальних звукових вражень для наших клієнтів. Справжній, чистий звук, який ви можете не лише почути, а й відчути. Ось чому ми будуємо майбутнє аудіо вже 80 років», — каже Даніель Зеннхайзер, генеральний директор Sennheiser Group.
«Коли ми оглядаємося на історію нашої компанії, йдеться не так про кількість років, як про те, чого ми навчилися з минулого для нашого майбутнього», — додає доктор Андреас Зеннхайзер, співгенеральний директор Sennheiser Group. «Йдеться про подорож, повну захоплюючих вражень, великої цікавості, сміливих рішень, але також і невдач продуктів і, перш за все, пристрасті до звуку. Кожен продукт, кожна віха, кожне завдання показали нам, як ми можемо побудувати майбутнє аудіо — з новими ідеями, які змінять світ аудіо».
Sennheiser Mikroport – перший мікрофон з бездротовою технологією.
Бездротова технологія Sennheiser – вражаючий приклад. У 1957 році компанія спільно з німецьким партнером з мовлення розробила першу бездротову мікрофонну систему для професійного використання на сцені та телебаченні – це була сенсація. З того часу бездротові мікрофони стали невід'ємною частиною радіо та телебачення — і зірки музики у всьому світі використовують продукцію незалежного сімейного бізнесу на своїх концертах.
У 2024 році досягнуто наступної віхи в бездротових технологіях: Sennheiser запустив Spectera, нову двонаправлену цифрову бездротову широкосмугову екосистему. Система, яка вкотре повністю змінила світ бездротових аудіотехнологій. Система, яка поєднує в собі експертні знання та досвід багатьох років. Радикальне нововведення, народжене сміливістю поставити під сумнів звичне. Тоді, як і сьогодні, одне залишається постійним - система була розроблена разом з клієнтами.
Місце для шалених ідей
Фріц Зеннхайзер одного разу висловив це двома словами: Інженерам потрібен простір для божевільних ідей. Цей дух і сьогодні характеризує Sennheiser. Бо справжні інновації не створюються лише в лабораторії — вони розкриваються там, де є місце для нетрадиційного: на сценах та студіях звукозапису по всьому світу. «Завдяки нашій пристрасті та творчому незадоволенню ми неодноразово виводили на ринок новаторські продукти та перевизначали віхи у світі аудіо», — описує Андреас Зеннхайзер.
Старий фермерський будинок, де 1945 року було засновано лабораторію Веннебостеля.
Ще в 1947 році лабораторія Wennebostel представила свій перший власний мікрофон DM 2. За цим були такі віхи, як MD 421 (1960), який досі використовується в студіях по всьому світу, і HD 414 (1968), перші відкриті навушники, які зробили революцію. HD 25 (1988) стали іконою для професійного моніторингу та в клубах, HD 800 (2009) встановили нові стандарти для аудіофільського звуку, а HE 1 (2015) переосмислили легендарний Orpheus, найкращі навушники у світі. За цей час Sennheiser став міжнародно успішним брендом: під керівництвом професора доктора Йорга Зеннхайзера компанія відкрила численні дочірні компанії з продажу у всьому світі.
"Наші продукти розповідають історії людей з усього світу - про діджеїв, які їздили в турне з HD 25, про журналістів, які записували голоси з MD 421, або про любителів музики, які відкривали нові світи звуку з HD 800", - пояснює Деніел Зеннхайзер. «Продукти Sennheiser також були присутні у важливі історичні моменти та зняли слова, які чіпали людей по всьому світу. Ці історії — те, що пожвавлює нашу технологію, бо вони показують, як звук може чіпати людей».
Йорг та Фріц Зеннхайзер, 1982.
Успішні продукти минулого є важливим джерелом натхнення для майбутнього, але також їх найжорсткіші конкуренти. Баланс між збереженням легендарних продуктів та розробкою інноваційних технологій та рішень є ключем до успіху. Тому що саме цей баланс зробив Sennheiser актуальним понад 80 років. Дослідження та розробки є і залишаються одним із найважливіших стратегічних пріоритетів Sennheiser Group.
Щорічно більше 8 відсотків обороту інвестується у розширення портфеля продуктів, у нові програмні рішення та інтелектуальне поєднання обладнання та послуг. "Шлях у майбутнє ніколи не буває прямим", - додає Даніель Зеннхайзер. «От чому цього року ми святкуємо не лише наші успіхи, а й продукти, які не стали віхами, які не вийшли на ринок чи просто випередили свій час». «Ці продукти часто були відправною точкою для наших найсміливіших розробок. Вони показують, що інновації це не пункт призначення, а шлях. І на цьому шляху кожен з наших продуктів містить 80 років досвіду, цікавості та бажання постійно ставити під сумнів статус-кво», — продовжує Андреас Зеннхайзер.
На честь цих знакових продуктів протягом усього ювілейного року компанія Sennheiser оголосить про нові ювілейні продукти та пропозиції.
Sennheiser відзначає вісім десятиліть інновацій та пристрасті до аудіо
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки