"Ударні низькі частоти, які не заглушуються, і вся гортанність, яку так добре дає справжня річ"
Продовжується спроба Universal Audio захопити ринок гітарного обладнання, і цього разу компанія націлена на класичний каліфорнійський звук із високим коефіцієнтом посилення 90-х років
За більш ніж 20 років апаратного та програмного моделювання це, без сумніву, найкраща за звучанням емуляція блискучої моделі Mesa з високим коефіцієнтом посилення, з якою я стикався. Для типових тонів хард-року у стилі США це те місце, куди треба йти.
Universal Audio U AFX Knuckles '92 Dual Rec: що це?
Mesa/Boogie Dual Rectifier не потребує представлення, але ми все одно його представимо - це підсилювач з накладкою на протектор, який підживлював незліченні хард-рокові та важкі гімни протягом 90-х і 00-х. Коли шорти були довгими, брови проколювалися, а гітари майже завжди були налаштовані нижче.
Але Dual Rec оцінили не лише шанувальники ню-металу — Metallica, Foo Fighters, Blink-182 та багато інших використовували його величезну кількість посилення, що пробивають живіт низькі частоти та різкі, агресивні тони для своїх альбомів та живих виступів.
AFX , предметом цього огляду не є продукт Mesa/Boogie. гітарна педаль підсилювача/овердрайву або в парі з активним кабінетом, системою PA або аудіоінтерфейсом можуть повністю замінити ваш підсилювач як на сцені, так і в студії завдяки всебічному моделюванню вбудованих динаміків.
Почавши з «вінтажної класики» (Fender і Vox) з педалями Dream '65, Ruby '63 та Woodrow '55, перш ніж перейти до Marshall з Lion '68, остання модель підсилювачів U AFX від UA ставить за мету забезпечення автентичних хай-гейнових тонів. A NTI 1992 кидає виклик Peavey 5150, а педаль Knuckles, яка у мене перед очима, дивиться прямо у бік Dual Rectifier.
Якщо говорити точніше, він заснований на версії Revision F потужного підсилювача Mesa, який забезпечує збільшений запас чистого звучання завдяки переробленій схемі та силовому трансформатору, що, у свою чергу, також допомогло забезпечити щільний, напористий бас, з яким ми знайомі по Dual Rectifier.
Якість збирання
Knuckles поставляється у знайомій упаковці UA, яка ще до того, як я її відкрив, створює відчуття «преміальності». Діставши її з коробки, перше, що вас вразить, це міцність.
Як і в інших педалях U AFX , в Knuckles використовується литий корпус, який, мабуть, є куленепробивним, хоча тестування зіпсує естетику елегантного сірого забарвлення.
Розміри педалі становлять 90 мм завширшки, 140 мм завглибшки і 42 мм заввишки, що робить її більше стандартної компактної педалі, але менше, ніж варіант подвійного розміру. Відчуття міцності підкріплюється її вагою, яка становить 604 грами – добре, що вона живе на підлозі! Але вся ця маса доповнює моє перше загальне враження від Knuckles, і це якість.
Перемикачі повністю металеві, а пластикові поворотні регулятори здаються важкими і мають тертя під час руху, тому вони легко повертаються, але залишаються в потрібному положенні, навіть якщо їх трохи постукати.
Єдиним винятком є квартет пластикових вихідних роз'ємів, які, хоч і не викликають жодних підозр щодо наявності проблем, проте виділяються на тлі інших першокласних компонентів.
На задній стороні педалі також знаходяться роз'єм живлення, роз'єм USB-C (для оновлення прошивки) та перемикач Bluetooth. Останній невеликий і забезпечений світлодіодом, що показує його стан, який (що трохи дратує) легко заступається великим пальцем цього браузера при натисканні перемикача.
Варто зазначити, що для Knuckles потрібен блок живлення, здатний видавати 9 при 400 мА, і він не входить в комплект педалі.
Зручність використання
Knuckles поставляється зі схожим шаблоном, який можна знайти на попередніх педалях U AFX . По-перше, присутні всі три канали Dual Rectifier (Clean, Orange та Red), і ми отримуємо вибір із шести кабін.
Компанія UA оснастила його схемою підсилювача Overdrive (з можливістю вибору між емуляцією Tube Screamer або власним посиленням TC від UA), шумоподавником та регулятором акустики приміщення для індивідуального налаштування звуку.
Три з них встановлено, пропонуючи пару IRs 4x12 з навантаженням на VIntage 30, а також кабінет Marshall 4x12, захоплений динаміками Celestion V75. Після реєстрації педалі ви отримаєте додаткове тріо кабінетів, які можна буде вибирати за допомогою елементів управління педалі.
Крім основних параметрів Rectifier, UA оснастила його схемою підсилювача Overdrive (з можливістю вибору між емуляцією Tube Screamer або власним посиленням TC UA), шумоподавником та регулятором акустики приміщення для індивідуального налаштування звуку.
Шість потенціометрів розташовані як традиційні елементи управління підсилювачем, за замовчуванням Gain, Presence та Output для верхнього ряду та трисмугова секція еквалайзера (бас, середина та верхні частоти) для іншого тріо. Однак п'ять ручок дублюють альтернативні елементи управління, причому Gain налаштовує рівень оточення, Presence стає порогом для шумоподавлювача, а секція еквалайзера відповідає за посилення навантаження, тон і рівень відповідно.
Кожен канал вибирається за допомогою трипозиційного перемикача, як і кабінети. Тим часом, третій перемикач (посередині) діє як більш утилітарний селектор для вибору між набором керування підсилювача або призначення ручок керування з їхньої альтернативної мети, в той час як третє положення призначене для збереження вашого звуку як пресет.
Knuckles працює в одному з двох режимів: Live або Preset. Як і очікувалося, Live mode - включається педальним перемикачем "On", є WYSIWYG. Стан елементів керування – це те, що ви чуєте.
Knuckles також працює в режимі Preset, з можливістю збереження одного пресета всередині педалі. Пресет можна зберегти за допомогою середнього тумблера, а потім викликати будь-якої миті, натиснувши на ножний перемикач Preset.
Крім збереження звуку в автономному режимі, підключення до програми UA Control забезпечує більш глибоке редагування пресета з такими функціями, як тип посилення, увімкнення/вимкнення гейту, тип випрямляча (ламповий або твердотільний) та багато іншого.
В цілому, Knuckles (і, звичайно, інші педалі U AFX ) досить прості у використанні для більшості операцій. Альтернативний набір управління позначений під кожним елементом управління, що заощаджує трохи часу на навчання, але я б із задоволенням побачив додавання можливості бездротового ножного перемикача, який, якщо його можна призначити, міг би запропонувати ярлик, наприклад, для перемикання каналів або увімкнення/вимкнення схеми овердрайву.
Аналогічно, не завадили б один або два додаткові пресети, але при ретельному плануванні ви можете легко налаштувати свої звуки на чистий/хрумкий звук як живе налаштування і важче налаштування в пресеті (або навпаки).
Звуки
Ми всі чули десятки емуляцій Dual Rectifier у минулому, і він продовжує залишатися основним засобом моделювання/плагінів. Тому, коли я почув, що Universal Audio створила свою версію, я був скептично налаштований: «Невже нам дійсно потрібна ще одна імітація Dual Rec?»
Але точно так, як UA довів свою чудову емуляцію Marshall Super Lead в Lion, він виявив себе і в складнішому кінці нашого списку побажань до підсилювачів.
Помаранчевий канал, швидше за все, буде будинком для більшості гравців більшу частину часу.
Чистий канал здатний на скляну чистоту, але все ще має шип, який штовхає до хрускоту, коли ви копаєтесь. Якщо ви шукаєте цей звук з величезним запасом потужності, ви можете не знайти його тут по всьому діапазону каналу. Але для більш грубих чистих тонів, які звучатимуть чисто, з доданим гармонійним розрізом (згадайте Дейва Грола/Тома ДеЛонга), він має його надміру.
Канал Orange, швидше за все, буде рідним для більшості гравців, більшу частину часу. Однією з ключових речей, відсутніх у більш «універсальних» наближеннях Dual Rectifier, з якими ми стикалися протягом багатьох років, є поєднання гуркотливого низу, який не мутиться, та гортанності верхньої середини/високих частот, яку так добре робить справжня річ. Це тут, і незважаючи на те, що на крані є купа посилення (навіть у проміжному каналі), воно не втрачається. Він однаково добре реагує на знижені налаштування, як і на стандартні, забезпечуючи при цьому фірмову вагу, яку ми любимо в Dual Rectifier.
Червоний канал йде ще далі, чесно кажучи, з більшим посиленням, ніж може знадобитися навіть найважчим виконавцям. Він добре підійде для додавання сустейна до гри соло, але якщо зайти занадто далеко, то, як на мене, він почне виходити на територію шипіння.
Атмосфера в кімнаті – чудове доповнення і, можливо, один із прихованих сюрпризів Knuckles.
Встановіть посилення спереду з класичними налаштуваннями низького підсилення/високої вихідної потужності, і ви отримаєте більше , а вбудований шумоглушник буде діяти як лещата, стискаючи сигнал з великою швидкістю, але при цьому залишаючись достатньо точним, щоб уникнути неприємного відчуття затискання, яке іноді може бути.
Атмосфера кімнати - це чудове доповнення, і, можливо, один із прихованих сюрпризів Knuckles. Що стосується чистого каналу, це хороший спосіб додати глибину та об'ємність вашому звуку.
Традиційно ми уникаємо «вербування» важчих ритмічних звуків, оскільки це може пом'якшити атаку і втратити чіткість. Але це не реверберація залу – якщо ви використовуєте кісточки пальців для запису «у коробці», додавання крапельки оточення може додати трохи повітря всьому, ще більше наближаючи його до налаштування підсилювач/мікрофон/кімната.
Вердикт
Коротше кажучи, Knuckles це просто фантастика. Якщо ви шукаєте щільні, гармонійно багаті тони, які забезпечує Dual Rectifier, але у зручному, контрольованому форматі, то вам сюди.
Крім якості складання та тональних пропозицій, є кілька нарікань. Не всі хочуть підключатися до телефону або програмного редактора, щоб вносити зміни. Як уже згадувалося, додаткова гнучкість з передустановками та перемиканням була б дуже доречною, а відсутність потужності прямо з коробки трохи розчаровує (особливо враховуючи, що Knuckles – недешева педаль). Однак жоден із цих пунктів не є достатнім, щоб стати вирішальним фактором.
Вердикт Guitar World: За більш ніж 20 років апаратного та програмного моделювання це, без сумніву, найкраща за звучанням емуляція блискучої моделі Mesa з високим коефіцієнтом посилення, з якою я стикався. Для типових хард-рокових тонів в американському стилі це місце, куди потрібно йти.
Плюси:
+ Відмінні звуки
+ Якість збірки, гідна концерту
+ Безліч варіантів налаштування
Мінуси:
- Блок живлення до комплекту не входить.
- Єдина попередня установка потенційно обмежує
- Управління через програму працює добре, але не завжди зручно
Якість складання
Вагомий і солідний на дотик: 5/5
Зручність використання
Елементи керування подвійного призначення та функціональність програми можуть бути незручними: 4/5
Звуки
Бездоганні тони Dual Rec у педалі: 5/5
Загальна оцінка
Ідеальне рішення для класичного високого посилення у 2024 році: 5/5
Огляд Universal Audio U AFX Knuckles '92 Dual Rec
Posted by Музичні інструменти - Блог 0Відгуки