«Найвідомішим підсилювачем з високим коефіцієнтом посилення, що з'явився в 1992 році, був 5150, і саме такий характер пропонує педаль Anti»
Universal Audio розширює свою чудову лінійку педалей моделювання підсилювачів U AFX , додавши до неї високочутливу версію вогнедишного Peavey 5150 Едді Ван Халена
Можливо, це узагальнення, але я помітив, що багато гітаристів, які віддають перевагу сучасним підсилювачам з високим коефіцієнтом посилення, також схильні більш відкрито ставитися до використання технології моделювання підсилювачів.
В результаті я знайшов трохи спантеличеним, що гітарні педалі U AFX від Universal Audio пропонували лише емуляцію підсилювачів 50-х та 60-х років. На щастя, це змінилося з нещодавньою появою педалі U AFX Anti 1992 High Gain Amp, яка завершує лінійку U AFX з її ревними справжніми тонами гітарних підсилювачів з високим коефіцієнтом підсилення та багатьом іншим.
Більшість гітаристів знають, що найвідомішим підсилювачем з високим коефіцієнтом посилення, що з'явився у 1992 році, був 5150, і саме це є основною характеристикою педалі Anti.
Однак він іде ще далі завдяки трохи ширшому діапазону еквалайзера і посилення, вбудованому шумоподавлювача, що забезпечує виняткову чистоту і чіткість звучання без перешкод, а також функціям овердрайву/бустера TS (Tube Screamer) і підсилювача TC (можливо, заснованого на редком , що використовується Meshuggah?).
Він також включає емуляції мікрофона/динаміка п'яти 4x12 і одного 2x12 гітарних кабінетів, три з яких є «бонусними» завантажуваними кабінетами, наданими для заохочення реєстрації педалі. В результаті Anti – це більше, ніж просто емулятор підсилювача, оскільки він фактично забезпечує звуки та можливості продуктивності повної установки.
Anti має ту ж конфігурацію із шести ручок, трьох перемикачів та двох футсвітів, що й інші педалі підсилювачів U AFX . Тут ручки складаються з наступних елементів управління: Pre Gain/Resonance, Presence/Gate, Output, Low/Overdrive, Mid/OD Tone, High/OD Level.
Безліч цифрових емуляцій підсилювачів з високим коефіцієнтом посилення доступні в програмному забезпеченні та різних апаратних продуктах, але я зустрічав дуже мало таких, які забезпечували б справжній динамічний відгук і потужну справжню підсилювача, що бурчить у животі.
Перемикач Cab вибирає емуляцію кабінету UK V30, CA V30 або White 75 (або емуляцію 2x12 D65, 4x12 Celestion 80 або 4x12 Brown JB із завантаженими бонусними кабінетами); середній перемикач вибирає режим Amp або Alt (останній перемикає ручки для керування налаштуваннями Resonance, Gate та TS/TC overdrive) та пропонує функцію миттєвого збереження; а перемикач Channel вибирає налаштування каналу Rhythm, Crunch або Lead.
Два перемикачі ножів можна налаштувати на чотири різних режими: Live/Preset, Overdrive/Live-Preset, Gate/Live-Preset або режим з чотирма кабелями.
На задній панелі є ¼-дюймові стереовходи і виходи, роз'єм USB C, перемикач Bluetooth і роз'єм 9 В постійного струму для адаптера живлення (не входить в комплект, потрібно 400 мА або вище).
Я прослуховував педаль Anti в різних установках і варіантах застосування, у тому числі вставлену в петлю ефектів Friedman Pink Taco, безпосередньо підключену до аудіоінтерфейсу DAW і підключену безпосередньо до мікшера системи живого звуку.
Якість звуку залишалася незмінною при кожному налаштуванні, відтворюючи ті воістину культові (справжні, а не розбавлені модні варіанти) тони з високим коефіцієнтом посилення, які ми так часто чули і любили протягом останніх трьох із лишком десятиліть.
Середній діапазон має ту ж відмітну чіткість та удар, які прорізають передову частину міксу, підкреслюючи атаку медіатора та гармонійні передзвони та верески. Бас гігантський і плотський, і, як і при використанні реальних педалей, ефекти TS і TC згладжують деякі з нижніх грубих частот, щоб звук був щільним і сфокусованим.
Педаль підключається через USB до програми UA Connect для Mac та ПК, яка переважно використовується для завантаження оновлень прошивки. Мобільний додаток U AFX призначений для повсякденного використання, наприклад, для зберігання та завантаження пресетів, налаштування «прихованих» параметрів, таких як вибір режимів ножного перемикача, налаштування п'яти параметрів шумоподавлювача, вибір режиму зміщення, яскравого перемикача, маршрутизації вхідного сигналу високого/низького рівня, вибору типу перевантаження та налаштувань Post Gain та Room.
В даний час додаток надає 19 заводських пресетів та 10 артистичних пресетів від Diamond Rowe, Jeff Loomis та Ryan Knight. Тільки один пресет може бути завантажений у педаль відразу.
Безліч цифрових емуляцій підсилювачів з високим коефіцієнтом посилення доступні в програмному забезпеченні і різних апаратних продуктах, але мені зустрічалося дуже мало таких, які забезпечували б справжній динамічний відгук і потужну потужність реального підсилювача, що бурчить у животі, які педаль Anti видає через студійні або сценічні монітори.
Педаль дозволяє неймовірно легко отримувати налаштовані, високоякісні спотворені тони з високим коефіцієнтом посилення в студії або на концерті, без суєти і змінних, що важко відтворюються, пов'язаних з розміщенням мікрофона, небажаними шумами і гулом, а також (особливо для тих, хто, як і я, живе у будинку 1940-х років) нестабільної продуктивності через коливання рівня напруги.
Я вже говорив це раніше і скажу ще раз: як би ми, гітаристи, не любили великі, важкі лампові підсилювачі, їх дні пораховані, коли всі ці чудові звуки та характеристики можна буде запакувати в таку коробку, як Anti, яка міститься в кишеню чохла.
Педаль Anti забезпечує всі тони та продуктивність повноцінної установки з високим коефіцієнтом посилення на основі класичного підсилювача 5150 разом з різними варіантами емуляції кабінету динаміка, овердрайвами TS і TC, шумоподавником та багатьом іншим. Я вже говорив це раніше і скажу знову, як би ми, гітаристи, не любили великі, важкі лампові підсилювачі, їх дні пораховані, коли всі ці чудові звуки і продуктивність можна буде запакувати в коробку, таку як Anti, яка поміщається в кишеню чохла.
Плюси:
+ Справжні агресивні тони класики.
+ Вбудований шумоподавлювач.
+ Функції прискорення TS/TC.
+ Налаштовані користувачем передустановки.
+ Розміром із звичайну педаль.
Мінуси:
- Крім налаштувань керування в реальному часі за допомогою педалі можна отримати доступ лише до однієї попередньої установки.
Universal Audio U AFX Anti 1992 - педалі підсилювача з високим коефіцієнтом посилення
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки