Ця маленька коробочка може виглядати як ігрова консоль, але насправді це компактний потоковий підсилювач розміром всього 84 x 239 x 217 мм [X Ш x Р]. Модель Marantz M1 в першу чергу призначена для доступу до мережного потокового контенту - тому, що ми раніше називали "онлайн-музикою", але також має ряд фізичних підключень крім Ethernet, Bluetooth і Wi-Fi. У вашому розпорядженні порт HDMI eARC з підтримкою Dolby Digital та Dolby Digital+, який M1 перетворює на двоканальний сигнал, небалансний лінійний вхід RCA, USB та оптичний цифровий вхід. Виходи включають клеми для підключення акустичних систем і роз'єм RCA для сабвуфера, що розширює можливості 2.1-канального звуку цього компактного пристрою.
Більшість людей цього має вистачити попри всі джерела музики. Однак, як не дивно, в ньому немає фонокоректора з рухомим магнітом або підсилювача для навушників, а також немає можливості підключення підсилювача потужності. Marantz, схоже, взяв за основу старий принцип Lotus: спрости, а потім додай легкості. Тим не менш, він справляє враження високоякісного компонента. Корпус має м'яке покриття, а під логотипом розташовані три сенсорні кнопки, що підсвічуються, які дозволяють регулювати гучність і відтворювати/пауза/перемикати треки. Вироблений на заводі Shirakawa Audio Works в Японії, поряд із дорожчими моделями Marantz і Denon, він дуже надійно зібраний.
Враховуючи його компактні розміри, не дивно, що M1 використовує підсилювач потужності класу D - 100 Вт на канал за 8 Ом, за даними Marantz. Кажуть, що за 4 Ом ця потужність збільшується до 125 Вт; з повнорозмірним роздільним Hi-Fi-пристроєм ця цифра майже подвоїлася б, але, ймовірно, брак місця всередині обмежує габарити блоку живлення. Проте компанія заявляє про дуже низький рівень спотворень (THD 0,05% при 8 Ом). Враховуючи навантаження, які, ймовірно, доведеться витримувати M1, це дуже значні показники.
M1 повністю цифровий, перетворюючи вхідні аналогові сигнали (наприклад, з лінійного входу RCA) у цифрову форму. Це дозволяє використовувати потужні вбудовані технології цифрової обробки сигналів (DSP), такі як Marantz Musical Digital Filtering (MMDF), яка, як стверджується, використовує унікальні методи цифрової фільтрації з передискретизацією, вперше розроблені для референсних аудіофільських продуктів бренду. Завдяки підсилювачу класу D та відсутності дисплея, M1 можна заховати у шафі, оскільки він працює без нагрівання і навіть має порт для підключення ІЧ-пульта дистанційного керування. Крім того, він автоматично вмикається під час увімкнення телевізора або початку відтворення музики. Підтримка Creston, Control4 та AMX сподобається тим, хто займається індивідуальною установкою.
Мультирумні можливості та можливості потокової передачі mini Marantz реалізуються завдяки HEOS, який надає йому доступ до мережного та локального сховища пристрою, а також до потокових сервісів, AirPlay та Bluetooth 4.2. Підтримка потокової передачі охоплює Pandora, Spotify, TuneIn, Amazon Music, TIDAL, Deezer, SoundCloud та інші. З недавніх пір сюди також входить Qobuz Connect. Підтримується PCM до 24/192 і DSD до 256. На мою думку, HEOS не найелегантніше рішення, але воно придатне для використання. Особисто я використовую Roon для більшої частини потокового мовлення, яке підтримує M1, і я знаходжу його більш інтуїтивним. Заради справедливості, хоча Roon заснований на передплаті і коштує дорого. HEOS для M1 включає можливості Dirac Live, якщо ви підписуєтеся, що є несподіваним бонусом для цього рецензента, як і зручний помічник з налаштування.
Отже, Marantz M1 добре справляється з основними завданнями, але це і не дивно, адже у нього є конкуренти на кшталт WiiM Amp Pro і WiiM Amp Ultra, які дешевші і пропонують як мінімум таку ж функціональність. У цьому огляді модель M1 замінила Naim Nait XS3, а Lindemann Limetree Network передавав на неї потокове аудіо, яке виводилося через пару динаміків Audiovector R 3 Arreté. Крім того, вона взяла на себе функції телевізійного аудіо від Naim Mu-so 2. Таким чином, на даний момент M1 виглядає дуже вигідно і при цьому безумовно позбавляє зайвого мотлоху в AV-стійкі.
Marantz Sound Master створив диво з налаштуванням, і M1 звучить дуже схоже на своїх розкішніших Hi-Fi-побратимів, таких як Model 60n. Знаю, не дивно, що M1 поділяє «домашній» звук, але це набагато більше. Він може похвалитися природною тональністю, яку рідко очікуєш від компактного потокового підсилювача, особливо у цій ціновій категорії. У звучанні є якась фундаментальна теплота, яка дозволяє йому здатися аналітичним.
Він напрочуд органічно передає всі найважливіші музичні деталі, що демонструє трансляція пісні Джоні Мітчелл "In France They Kiss on Main Street" через Qobuz. Тут голос Джоні зберіг свій неповторний тембр, а басова лінія, що звучить у стилі Жако Пасторіуса (хоча в записі студії вказано Макс Беннетт), соковита та мелодійна. У динамічнішому програмному матеріалі сопрано з Nova Twins останнього альбому «Parasites & Butterflies» продемонструвала щедрі, пружні баси. Навіть на максимальній гучності не було відчуття, що Model M1 втрачає хватку.
Він також не приховував своїх середньочастотних та високочастотних можливостей. Хоча це і не абсолютна заміна моєї набагато дорожчої референсної системи з роздільними динаміками, я був дуже задоволений тим, що чув у своїй кімнаті для прослуховування. Відтворення Бетховена Симфонії № 6 фа мажор, тв. 68 (Караян, Берлінська філармонія) показало, наскільки добре M1 справляється з динамікою. Закривши очі під час відтворення, я легко міг повірити, що звук походить від більшої та потужнішої системи. Що ще важливіше, я не сумував за окремими динаміками, які замінив M1.
При використанні HDMI-підключення «Той, що біжить по лезу 2049» звучав набагато більш захоплююче, ніж через Cambridge Evo 150 SE, який я нещодавно тестував. Модель M1 змогла вивести звуковий ландшафт фільму за межі динаміків, а отже, такі ефекти, як кроки збоку, звучали так, ніби вони відбуваються у мене на кухні. Ще більше ефекту вдалося досягти, вибравши «Віртуальний» у налаштуваннях режиму звуку HEOS, оскільки це створює приємний ефект додаткового звучання.
Вердикт
Модель M1 опинилася в центрі запеклих ринкових баталій, і Marantz обрала інший набір пріоритетів порівняно з конкурентами. Компанія стала знижувати ціну і стала перевантажувати її функціоналом. HEOS - справа смаку та/або знайомства, і мені не хочеться знижувати оцінку на цій підставі, тим більше, що в кінцевому підсумку її можна обійти, використовуючи Roon, якщо у вас вже є підписка.
Натомість Model M1 виділяється своїм «дорослим» звучанням. Більшості слухачів сподобається його якість звуку, особливо при потоковій передачі високоякісного аудіо високої роздільної здатності. На мій погляд, у цьому відношенні він справляється набагато краще, ніж WiiM Amp Pro. Аналогічно, голлівудські блокбастери – їх саундтреки, діалоги та спецефекти – відтворюються краще, ніж Cambridge Evo 150 SE.
Це дуже добре, але чи достатньо, щоб замінити традиційну спеціалізовану Hi-Fi-систему? Відносна відсутність можливостей підключення не рятує ситуацію, як і досить безликий зовнішній вигляд та недостатня потужність. Проте, якщо ви здебільшого слухаєте музику в невеликих приміщеннях або хочете просто покращити якість звуку на телевізорі, це складно не полюбити. Можливо, це і дивний претендент, але Marantz Model M1 заслуговує на високу оцінку, якщо він відповідає вашим потребам.
Огляд потокового підсилювача Marantz Model M1
Posted by
0Відгуки