Огляд потокової системи Cambridge Evo 150 SE

Огляд потокової системи Cambridge Evo 150 SE

У 2021 році Cambridge Audio випустила потокову систему Evo 150, яка на StereoNET справила відразу ж сильне враження. Девід Прайс зазначив: «Достатньо хвилини гри з Evo 150, щоб зрозуміти, наскільки вона гарна з погляду ергономіки, але набагато менше, коли йдеться про її звучання. Достатньо прослухати перші кілька тактів улюбленої композиції, щоб зрозуміти, що це топова система за таку ціну». Тому будь-яке оновлення, заміна чи продовження цієї універсальної системи – це серйозне завдання.

Перенесемося в 2025 рік: компанія, тепер просто Cambridge, випустила Evo 150 SE. Хоча нова модель має кілька помітних покращень у порівнянні з вже успішною версією оригіналу, найбільшою перешкодою, мабуть, став той факт, що остання версія коштує дешевше за оригінальний Evo 150.

Новий Evo 150 SE - це елегантний пристрій, який не привертає до себе уваги, а навпаки виглядає тихо і впевнено. Компактний розміром 39 x 317 x 352 мм [В x Ш x Г] він ідеально підходить для розміщення на столі. Він оснащений безліччю цифрових та аналогових входів, а також бездротовими можливостями. Він може похвалитися фонокорректором з рухомим магнітом на кінці пари стереовходів RCA, лінійними входами (RCA та балансний XLR), цифровим коаксіальним та оптичним входами, а також портами Ethernet, USB-B та HDMI ARC.

Як бездротові альтернативи пропонуються Bluetooth 4.2 з підтримкою кодека aptX HD і дводіапазонний Wi-Fi. Крім того, при підключенні до локальної мережі компактний Cambridge може використовувати всі можливості Roon Ready, AirPlay 2 та Chromecast. Він також підтримує версії Spotify Connect (включаючи новий сервіс Lossless) та TIDAL. Qobuz Connect можна використовувати через Chromecast, поряд з Qobuz, інтернет-радіо, Amazon Music, Deezer та іншими сервісами у програмі.

Цифровий контент обробляється ЦАП ESS Sabre ES9018K2M, що є вдосконаленою версією попереднього чіпа, здатний обробляти сигнали до 32 біт/284 кГц і DSD256.

Виходи включають клеми для двох комплектів акустичних кабелів, 3,5-мм роз'єм для навушників і вихід підсилювача для сабвуфера; також є виходи підсилювача для підключення підсилювача потужності. Крім того, завдяки здатності 150 SE виступати не тільки приймачем, але й передавачем Bluetooth, можна підключити до нього навіть бездротові навушники.

Як і в оригіналі, нова версія SE видає заявлені 150 Вт на канал при навантаженні 8 Ом від підсилювача класу D. І саме тут SE помітно відрізняється від попередника. Остання модель оснащена парою модулів живлення Hypex NCOREx класу D, розроблених компанією Tuned by Cambridge. Це результат тісної співпраці двох компаній.

Ще одне оновлення – подвійний концентричний диск на лицьовій панелі. Елегантне рішення дозволяє керувати гучністю та вибирати вхід. Зовнішня частина оброблена новим рифленим візерунком. Крім того, Evo 150 SE комплектується сучасним мінімалістичним пультом дистанційного керування, який компенсує нестачу функціональності у плані тактильних та візуальних відчуттів.

Поруч із оновленим циферблатом розташований 6,8-дюймовий повнокольоровий дисплей, на якому відображаються меню, обкладинки альбомів або, що зараз дуже модно, віртуальні індикатори рівня гучності. На бокових поверхнях корпусу розташовані панелі з магнітним кріпленням; Cambridge пропонує на вибір сіру решітчасту панель або панель із натурального шпону.

Крім керування пристроєм за допомогою пульта дистанційного керування або екранного меню, ви можете використовувати найновіший додаток StreamMagic 4-го покоління. Воно зрозуміле, логічне, стабільне та пропонує безліч функцій. За допомогою нього ви можете налаштувати еквалайзер, компенсацію акустики приміщення (хоч і базову), інтегрувати потокові сервіси, підключитися до інтернет-радіо та багато іншого прямо з мобільного пристрою. Можливість вказати, які входи відображатимуться на головній сторінці, також позбавляє непотрібного перевантаженого вмісту екрана.

Підключити Cambridge до локальної мережі дуже просто. При першому запуску ви побачите екран з QR-кодом, який перенаправить вас на завантаження програми StreamMagic. У програмі виберіть потрібну модель та знайдіть мережу Wi-Fi, яку створює Cambridge. Підключіться до нього, і він виявить вашу домашню мережу. Виберіть її, введіть пароль і все готове. Звичайно, Evo 150 SE – не єдиний, хто має такі можливості, але він працює без проблем, стабільно і навіть ті, кому за тридцять, легко розберуться, як це зробити.

Варто зазначити, що на акустичному кабелі краще вибирати клеми на кшталт «банан» чи «голий провід», а не «лопатки». Мені довелося вибрати клеми типу B при підключенні кабелів Tellurium Q Black Plus між Cambridge та Marten Duke 2 завдяки великим та якісним «лопаткам». Мені це вдалося, але через це вихід підсилювача та коаксіальний вхід стали практично марними. Такий компроміс, коли компонент має ту саму ширину, що вініловий програвач.
Прослуховування

Ця компактна універсальна стрімінгова система зберегла все, чим ми захоплювалися раніше, і навіть додала ще дещо. Її звучання, як і раніше, тепле, майже нейтральне, як я помітив, коли ввімкнув свій звичайний сніданок Planet Rock, насолоджуючись ранковим капучино. Жодних різких переходів, які могли б різко вивести мене з напівкоматозного стану, не було. Насправді, Romeo від Chairlift's Moth виявився таким самим об'ємним і динамічним, яким я його бачив на окремих системах, які коштують значно дорожче.

Evo 150 SE досить універсальний, щоб відтворювати як нищівні транзієнти, так і тонкі нюанси, як це було підкреслено в Жаклін дю. Однак саме здатність цього підсилювача зберігати фокусування робить виконання будь-якого музичного твору, чи то класика, чи то сучасність, виразним і приємним.

Компактний Cambridge створює широку та чітку звукову сцену, як спереду, так і ззаду, і ліворуч і праворуч. Наприклад, Blackest Eyes групи Porcupine Tree легко відтворюється через зв'язок Cambridge/Marten. Заміна цих колонок на пару Focal Aria 906 також допомогла Evo впоратися із зайвою насиченістю низьких частот. Це додало звучання драматизму та драйву.

Цей підсилювач чудово справлявся з масштабними динамічними перепадами, навіть відтворюючи складні гармоніки таких маестро, як Френк Заппа та Капітан Біфхарт. Композиція групи Black Radio Robert Glasper Experiment була яскравим прикладом і цей трек також продемонстрував здібності Evo 150 SE до вокалу, зберігаючи чіткий акцент на середніх частотах. У той же час сухий звук малого барабана демонстрував не тільки швидкість Cambridge, але і його точні верхні частоти.

Фонокоректор - це більше, ніж просто вправа для галочки, оскільки можна провести паралелі з продукцією Alva. The Cure Альбом Mixes of a Lost World групи звучав привабливо, похмуро і таємниче завдяки трохи теплому, орієнтованому на баси звучанню цього пристрою.

Еквалайзер StreamMagic виявився дуже доречним при використанні eARc-підключення Evo 150 SE з такими бокс-сетами, як останній сезон серіалу «Середовище». В даному випадку деякі діалоги пошепки були покращені завдяки вибору передустановки Voice Clarity , яка посилює середні та високі частоти, одночасно знижуючи баси. Однак при цьому губився той гул, на який ми всі тепер очікуємо, тому ручне налаштування кривої спрацювало. Заради справедливості, Naim Mu-so 2, який зазвичай виконує функції саундбару, теж потребував налаштування в цьому відношенні, але мені все ж таки більше сподобалося звучання через Audiovector R 3 Arrete після налаштування.

Вердикт
Новий Cambridge Evo 150 SE - чудова універсальна система, до якої складно причепитися за багатьма параметрами. Має потужний, об'ємний, впевнений звук з високою деталізацією на широкому діапазоні програм. Баси трохи теплі, але це має підкреслити тип акустики, з яким вона зазвичай використовується (наприклад, компактні полички). Додайте до цього безліч входів і безліч можливостей для стрімінгу, і ви отримаєте дуже якісну компактну систему.