Огляд ATC SCM20ASL

Огляд ATC SCM20ASL

Студійний звук для дому
SCM20ASL з ATC - мабуть, найпроникливіший і відкритий спікер, якого ми коли-небудь чули на цьому рівні. Однак майте на увазі, що його підхід, що базується на чесності, підійде не всім.

У чому сенс Hi-Fi-системи? Розважати слухача улюбленими мелодіями практично незалежно від якості запису, чи максимально чесно передавати всю інформацію, що міститься в записі?

Якщо ви схиляєтеся до другого варіанту, то на вас чекають нові активні монітори SCM20ASL від ATC.

Моделі акустичних систем ATC, як правило, мають тривалий термін служби за загальноприйнятими галузевими стандартами. Стандартна пасивна модель SCM20 була вперше представлена ще в 1990 році і випускається на сьогодні.

Незважаючи на деякі зміни, включаючи суттєві оновлення обох динаміків, по суті все залишилося тим самим. Це непогано з огляду на наскільки талановиті ці колонки.

Перша активна версія була випущена в 1998 році, і протестовані тут активні колонки ATC SM20ASL дивовижно вірні формулі оригіналу. США.

Дизайн та проектування
Компанія ATC міцно влаштувалась як у професійному, так і домашньому аудіосекторі, і, що незвичайно, її продукція мало чим відрізняється від продукції цих двох секторів, за винятком обробки.

Студійні колонки зазвичай покриваються фактурною чорною фарбою, тоді як вироби, призначені для домашнього використання, зазвичай облицьовуються традиційним дерев'яним шпоном або складнішими покриттями.

Що найважливіше, незалежно від цільової аудиторії, звучання акустичних систем однаково. Тому, купивши пару SCM20ASL для дому, ви отримаєте той самий звук, що й студійний звукорежисер, який використовує Pro-версію моніторингу ближнього поля.

SCM20ASL - це потужні двосторонні колонки середнього розміру. Висота кожної становить 45 см, вага - цілих 27 кг, а сама аура практичності та функціональності здається нам неймовірно привабливою.

На папері поєднання 25-міліметрового м'якого бані та 15-сантиметрового СЧ/НЧ-динаміка здається цілком звичайним, але це обидві внутрішні розробки, які були ретельно доведені до відповідності високим стандартам компанії.

Твітер SH25-76S має двопідвісну конструкцію, яка пригнічує механічне хитання під час руху, зменшуючи спотворення та покращуючи роздільну здатність. Його потужна система приводу заснована на великому 60-міліметровому неодимовому кільцевому магніті.

Нижче 2,2 кгц сигнал надходить на довговічний СЧ/НЧ-динамік SB75-150SL. Він оснащений незвичайною діафрагмою, що поєднує 75-міліметровий купол і 15-сантиметровий дифузор для забезпечення широкого робочого діапазону і одним з найбільших магнітів, які ми коли-небудь бачили в динаміках такого типу.

Один тільки цей динамік важить 8,4 кг, що більше ніж у багатьох комплектних акустичних систем. Велика 75-міліметрова звукова котушка та конфігурація з короткою котушкою та довгим магнітним зазором дозволяють динаміку витримувати високу вхідну потужність, забезпечуючи низький рівень спотворень.

Низька точність відтворення частот і відсутність спотворень також стали причинами, якими інженери ATC вирішили зробити SCM20 закритим корпусом, а не фазоінвертором, як практично у всіх конкурентів. Компанія стверджує, що така конфігурація забезпечує більш пружні, рухливі та точні баси, хоча і за рахунок більш раннього спаду басів та низької чутливості динаміків.

Пасивні версії цих стійкових динаміків мають безкомпромісний показник 85 дБ/Вт/м.

Функції
Однак у нас є активні версії, тому чутливість динаміків не проблема. роз'єм XLR.

Погляньте на задню панель колонки: поруч із балансним XLR-входом ви побачите регулятори вхідної чутливості. Ці регулятори дозволяють оптимізувати SCM20ASL для роботи з підсилювачем або джерелом, якщо він має вбудований регулятор гучності. Також тут є регулятор низьких частот, що дозволяє тонко послаблювати чи посилювати низькі частоти.

Ці регулювання низьких частот можуть бути корисними для оптимізації роботи динаміка в певному місці, але в нашій тестовій кімнаті розміром 3 x 7 x 5 м ми виявили, що вони звучать найбільш відкрито, динамічно та природно, коли поворотний регулятор встановлений у нейтральне положення 0.

Будь-якому потенційному власнику доведеться змиритися з тим, що така конструкція закритого корпусу ніколи не стане справжнім монстром басу. Ми впевнені, що ATC з радістю порекомендує вам свою лінійку сабвуферів або одну з потужніших акустичних систем у своєму асортименті, якщо вам потрібно більше ваги та переконливості на низьких частотах.

Якість складання та сумісність
Якість збірки вражаюча, як і очікувалося від компанії, яка виробляє стовпчики, розраховані на інтенсивну роботу в студії десятиліттями. Якість складання та оздоблення хороша, як і якість дубового шпону на нашому тестовому зразку.

ATC - невелика компанія, тому, зрозуміло, вона не може зрівнятися з такими гігантами індустрії, як KEF або Bowers & Wilkins, але це не бентежить. Цей та інші продукти цього виробника наголошують на продуктивності та інженерних рішень, що не може не подобатися.

SCM20ASL справляє враження надійної системи, і з досвіду ми знаємо, що динаміки здатні витримувати будь-які навантаження без будь-яких нарікань. Додатковий контроль та захист, що забезпечуються активним режимом порівняно з пасивним, лише посилюють здатність акустичної системи відтворювати гучність та реалістичність без будь-яких проблем.

Що стосується розташування, ми виявили, що краще за все вони працюють у формі рівностороннього трикутника, як рекомендує ATC, під кутом прямо до слухача.

Як не дивно, нам більше подобається звук із встановленими ґратами; при такому використанні ці монітори здаються трохи більш збалансованими.

Хоча і виникає спокуса поставити їх до стіни, щоб максимізувати кількість басів, ми цього робити не стали б, оскільки втрата прозорості і здатності створювати стереообраз занадто очевидна.

Навіть якщо ви трохи підлаштуєте баси, щоб зробити їх акцентованішими, це позначиться на чистоті звучання. Найкраще прийняти ці колонки такими, якими вони є, і оптимізувати звучання, враховуючи їхні сильні сторони, яких чимало.

Звук
Ці виконавці безжально розкривають свої секрети. Якщо ви хочете почути саме те, що записано, ми не можемо уявити альтернативу, яка впорається з цим завданням краще в рамках робочих можливостей SCM20ASL. Ці активні полочні монітори так само перевіряють і решту системи, так що якщо ваше джерело, підсилювач або кабелі не відповідають стандартам, ці монітори не посоромляться це продемонструвати.

Високоякісні компоненти, такі як наш референсний музичний стрімер Naim ND555/555 PS DR і підсилювач Burmester 088, звичайно, теж добре себе зарекомендували, але навіть більш скромні, але талановиті продукти, такі як Lindemann Limetree Bridge II або Chord Hugo TT комбінація дадуть добрі результати. У кінцевому рахунку, ці ATC просто відображають якість сигналу, що подається на них.

Якщо все гаразд, то ці колонки просто знахідка. Вони нейтральні, але при цьому позбавлені стерильності, з якою стикаються багато інших продуктів, які прагнуть такого балансу. Інтеграція між динаміками напрочуд плавна.

Характер звучання динаміка змінюється незначно в міру віддалення від зони найкращого сприйняття, що говорить про добре контрольовані характеристики розсіювання обох динаміків і грамотно спроектований активний кросовер.

Деталізація SCM20ASL просто вражаюча. Вони легко вловлюють низькі інструментальні партії в альбомі Квінсі Джонса "Back On The Block" і примудряються скласти весь цей масив інформації в органічне і переконливе ціле.

Голоси звучать неймовірно чисто і природно, а коли в записі беруть участь такі виконавці, як Стіві Уандер, Рей Чарльз, Чака Хан і Елла Фіцджеральд, це справжнє задоволення.

Вони також рухливі та впевнено відчувають ритм, що дозволяє цим моніторам добре передавати припливи та відливи музичного імпульсу, а коли музика того вимагає, відтворювати його з хвилюванням та драйвом. Ці колонки не додають особливість, намагаючись змусити запис звучати краще, ніж вона є насправді.

Вони передають усе, що є у вихідному сигналі, ні більше, ні менше. Мета ATC – чесність та прозорість, і ми вважаємо, що їй це вдалося.

При потужності 250 Вт на канал можна було б очікувати яскравої динаміки, і в рамках обмежень, що накладаються розмірами корпусу та СЧ/НЧ-динаміка, SCM20ASL справляються з цим добре. Вони не мають тієї сили низьких частот, яка могла б струсати підлоги, і не передають всієї сили і масштабу повноцінного оркестру, але вони не залишають слухача сумнівів у правильності музичного посилу.

Низькі частоти, хоч би якими вони були, пружні, мелодійні і чудово текстуровані.

Ці монітори створюють чудове зображення, створюючи напрочуд масштабну і стабільну звукову сцену. Вони забезпечують абсолютну точність позиціонування інструментів та звуків, а також приємне відчуття глибини на відповідних записах.

Ми провели кілька приємних годин, слухаючи «Карміна Бурана» Полотна Орфа та «Планетну сюїту», захоплюючись природністю подачі та тим, як цим ATC вдається вільно створювати стереозображення за рахунок своїх корпусів.

Вердикт
Переглядаючи нашу музичну колекцію, ми не сумніваємося як активні колонки SCM20ASL. Вони, безперечно, підійдуть не всім. Комусь їхнє звучання здасться дещо холодним, і їм захочеться більш виразного звучання. Іншим же, напевно, захочеться більш глибокого та потужного басу, і це цілком справедливо.

Але якщо ви хочете почути запис у її неприкритому вигляді, чи то добре чи погано, на наш досвід, мало яка альтернатива наблизиться до цього ідеалу ближче, ніж ATC SCM20ASL.

Плюси:
+ Приголомшлива ясність, контроль та дозвіл
+ Щільний та артикульований бас
+ Міцна конструкція

Мінуси:
- Безжально виявляти недоліки у записах та компонентах-партнерах
- Деякі можуть бажати більшої ваги та мускулатури в нижньому діапазоні

Оцінки:
- Звук 5
- Складання 5
- Сумісність 5