Компанія Cambridge Audio оголосила про масштабний ребрендінг та оновлення візуального образу, що ознаменувало початок нового сміливого розділу в історії британської компанії Hi-Fi, яка продовжує старанно працювати над своєю давньою місією – знайомити людей із емоційною силою музики.
Новий брендинг компанії та стратегічний напрямок були тепло зустрінуті як ЗМІ, так і представниками галузі.
Представлений сьогодні ребрендинг демонструє Cambridge, як він представляє вражаюче нове обличчя для всього асортименту своєї продукції, екосистеми додатків і глобальної присутності.
Джеймс Джонсон-Флінт, власник Cambridge Audio, розповів:
Більше 50 років ми створюємо продукти, які пожвавлюють музику. Коли я обійняв посаду в 1994 році, бренд збився зі шляху. Я неймовірно пишаюся тим, де ми знаходимося сьогодні, і ця нова ера відображає пристрасть команди та її майбутній напрямок. Ми залишаємося вірними собі, відкриваючи двері для більш широкої аудиторії.
Редизайн був розроблений у співпраці з британською брендинговою агенцією Only, чия минула робота включає проекти з Printworks London та The Beams. Нова ідентичність спрямована на позиціонування Кембриджу на стику музики, дизайну та культури, що змішує сучасну естетику з позачасовою, емоційно-резонансною присутністю, що виходить за рамки традиційного простору hi-fi.
Деніел Тведдл, директор зі стратегії компанії Only, сказав:
То був брифінг мрії. Ми любили Кембридж багато років, тому можливість допомогти сформувати те, що буде далі, з такою захопленою талановитою командою, була справжнім привілеєм.
Метью Тведдл, креативний директор Only, додав:
Нашою метою було об'єднати любов Кембриджа до музики із системою дизайну, яка відчувалася б як культурно жива та емоційно резонансна, забезпечуючи при цьому більш ексклюзивний досвід у кожній точці дотику.
Від логотипів та упаковки до інтерфейсів продуктів та торгових вітрин — оновлений вигляд Cambridge дає компанії гнучкість, необхідну для спілкування з сучасними аматорами музики — тими, хто цінує простоту, гарний дизайн, бездоганну технологію та справжній зв'язок.
Для Ніка Юдалла, керівника відділу маркетингу та бренд-партнерств компанії Cambridge Audio, ребрендинг торкається особистих струн:
Як довічний шанувальник музики, для мене робота в Кембриджі та керівництво брендом під час цього переходу стали визначальними у кар'єрі. Цей ребрендинг – новий глава, заява про наміри. Він дозволяє нам спілкуватися зі слухачами новими способами від диверсифікації розробки нашої продукції до підтримки культурних рухів, які прославляють свою любов до музики.
Анонс також супроводжується двома важливими новими запусками продуктів: Melomania A100 бездротовими навушниками та потоковим підсилювачем Special Edition Evo 150. Обидві моделі мають оновлений візуальний брендинг та відображають намір бренду об'єднати аудіофільську інженерію зі зручними для способу життя форматами. Крім того, Cambridge оновив свої програми Melomania Connect та StreamMagic та перезапустив свій веб-сайт, щоб відповідати новому досвіду бренду.
Хоча зовнішній вигляд може бути новим, настрій залишається тим самим. Чи то вініл чи потокова передача, навушники чи hi-fi-розділювачі, Cambridge Audio продовжує відстоювати той тип осмисленого прослуховування, який, простіше кажучи, створюється музикою.
Зроблено музикою – новий стиль Cambridge Audio сигналізує про його майбутнє
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки
-
Cambridge Audio Audiofile BT100 Accys Black
Бездротовий адаптер Bluetooth Cambridge Audiofile BT100 Accys
4 630 грн -
Cambridge Audio AXA25 Integrated Amplifier...
Cambridge Audio AXA25 Integrated Amplifier Grey – інтегральний підсилювач
14 630 грн -
Cambridge Audio MXN10 Luna Grey Compact...
Cambridge Audio MXN10 Luna Grey Compact Network Player – мережевий програвач
23 740 грн