Знайомство з новітньою портативною педаллю мультиефектів від важкоатлету Boss
Це останній пристрій, здавалося б, нескінченному потоці педалей мультиефектів представлено у формі Boss GX-10, компактного пристрою від одного з стійких прихильників стомпбоксів, отриманого з його флагманського процесора мультиефектів GX-100. Незважаючи на його доброзичливий для новачків зовнішній вигляд та розмір, він знаходиться до певної міри на нейтральній території, коли справа доходить до подібних мультиефектів за ціною 400 доларів. Дешевше, ніж педаль Line 6 HX Series, але дорожче, ніж Zoom G6. То він призначений для новачків або тих, хто трохи більш прискіпливий до моделованих тонів підсилювача? Думаю, нам доведеться це з'ясувати...
Завдяки повнокольоровому сенсорному екрану гітарний процесор ефектів GX-10 дозволяє вам скидати, перетягувати і натискати на свій шлях по вашому ланцюжку ефектів, надаючи вам візуальний огляд всіх 32 моделей підсилювачів і 170 моделей ефектів. Включаючи класику, таку як DS-1 і RE-201, це блискуча лінійка стомпбоксів на вибір. Моделі підсилювачів використовують технологію моделювання AIRD від Boss, яка робить речі трохи по-іншому у сфері моделювання, розглядаючи підсилювач та кабінет як одне згуртоване ціле, а не поділяючи їх.
Звичайно, ви можете редагувати налаштування кабінету, і перш ніж ви почнете злитися, думаючи про тисячі завантажених вами імпульсних відгуків, ви можете завантажити до 16 користувача ІЧ-сигналів зі своєї власної колекції, а також можете додатково налаштувати існуючі комбінації, змінивши тип динаміка і тип мікрофона, перевизначивши, якщо хочете, рекомендований Boss пару.
Підключення здійснюється через один 1/4-дюймовий вхід, два 1/4-дюймові стереовиходи, виділений 1/4-дюймовий вихід для навушників, цикл відправлення та повернення і вхід управління для додаткових перемикачів ножів або інший педалі експресії . Чесно кажучи, цього, мабуть, достатньо для вашого середньостатистичного домашнього гравця, але є ті, хто може поскаржитися на відсутність виділеного роз'єму MIDI (для цього можна використовувати USB-C) або стереовходи.
Передня частина в основному зайнята сенсорним екраном, а під ним у вас є чотири нескінченні енкодери, які управляють різними параметрами. Праворуч знаходиться вибір елементів керування для навігації по меню, поруч із ще однією ручкою енкодера для керування параметрами та регулятором рівня основного виходу. Рухаючись далі вниз по пристрої, у вас є три «тихих» ножних перемикача, перші два з яких переміщуються вгору і вниз, а третій це перемикач управління для зміни певних параметрів залежно від патча.
Педаль експресії завершує налаштування, причому експресія, і перемикач управління можуть бути призначені на будь-який параметр за вашим бажанням. Додатковий адаптер Bluetooth дає можливість транслювати аудіо або, що більш цікаво, використовувати бездротові утилітарні педалі Boss, такі як комутатор FS-1-WL або педаль експресії Boss EV-1-WL.
Якість складання
Як і очікувалося від будь-якого обладнання Boss, GX-10 зібрано міцно. Металевий корпус кольору сірого збройового металу є надзвичайно міцним і здається більш ніж придатним для носіння в рюкзаку та поїздок на концерти з вами. Всі ручки міцно закріплені на корпусі, а кнопки безперечно тактильно відчуваються при натисканні.
Педаль експресії також витривала, і коли я налягав на неї всією вагою, не було й натяку на якесь коливання чи вигин. Педалі видають приємне тихе клацання, але вони знаходяться на полиці нижче за дисплей.
Це означає, що можна легко випадково наступити на ручки параметрів під дисплеєм або, як це трапилося зі мною, випадково натиснути на педаль експресії, коли я тягнувся до перемикача управління. Я зробив це, коли грав у кросівках, тому я напевно не рекомендував би використовувати ваші New Rocks з ним.
Зручність використання
Це маленька деталь, але мені дуже подобається, що педаль експресії автоматично перемикає вас на тюнер, коли ви перекладаєте її в положення «п'ята вниз».
Мої перші відчуття від використання GX-10 були загалом позитивними. Мені знадобилося кілька хвилин, щоб розібратися з перетягуванням та вилученням ефектів за допомогою сенсорного екрану, але для тих, хто користувався смартфоном, це досить просто.
Ви також можете завантажити в ланцюг безліч ефектів, і я мав 14 різних ефектів, включаючи мій підсилювач і кабінет, перш ніж я отримав попередження про перевантаження DSP.
Спочатку я був збентежений щодо зміни тембрів підсилювача, оскільки в меню є тільки один блок підсилювача, але я швидко зрозумів, що ручка параметра 1 управляє потрібною вам моделлю підсилювача.
Достатньо просто прокручувати їх за допомогою першого енкодера, а всі елементи управління підсилювачем доступні за допомогою ручок і кнопок прокручування сторінок, що залишилися, ліворуч і праворуч. Ви можете отримати доступ до розширених налаштувань, таких як резонанс та провисання, а також налаштувати комбінації кабінету та мікрофона.
Тут немає великої кількості функцій з точки зору налаштування кабіни, що може розчарувати деякі, але все одно є багато різних звуків, які ви можете отримати.
Прокручування ефектів займає деякий час, оскільки їх дуже багато, але ви можете використовувати ручку вибору, щоб прискорити цей процес. Не всі мають дуже чіткі назви, тому при спробі щось спробувати теж потрібно деяке експериментування.
Як фанат педалей, я хотів би, щоб Boss використовував справжні назви педалей для ефектів, таких як DS-1 і DD-3, але я також розумію, що це може зробити їх ще більш незбагненними для нових музикантів.
Це невеликий штрих, але мені дуже подобається, що педаль експресії автоматично перемикає вас на тюнер, коли ви ставите її в положення "п'ятого вниз". Я повністю бачу, що це корисно при грі наживо, тому що зазвичай ви все одно тягнетеся до тюнера між піснями або розділами.
Звуки
Сівши за стіл і попрацювавши на ходу з моїм вірним Telecaster, напівакустичним Gretsch та баритон-гітарою Jackson, я почав переглядати пресети, щоб подивитися, які готові звуки я зможу витягти з GX-10.
Перше, що я помітив, це якість ефектів. Стереозатримки чіткі та ясні, реверберації сповнені глибини. Все неймовірно чітко, і одразу стає ясно, що це хліб з олією Boss.
Відверто безглуздий вибір ефектів може зрівнятися тільки з вибором HX Stomp, але Boss безперечно перевершує їх, коли справа доходить до певних ефектів, особливо затримок. Є щось у ясності, доступній у тонах з мінімальним налаштуванням, що дійсно додає додатковий вимір тонам, які ви можете створити.
Вони примудряються сидіти під основною частиною вашого тону, залишаючись при цьому справді певними. Це особливо помітно під час запуску стереозатримок або використання подвійних підсилювачів.
Моделі підсилювачів хороші — об'єктивно поганих звуків тут немає — але, зрештою, немає того самого «вау-ефекту»…
Перемикання між пресетами дає можливість попередньо переглянути доступні популярні тембри, включаючи класичні ефекти, такі як овердрайв OD-1 і дисторшн DS-1, октава OC-3 і педаль затримки DD-3, що звучать на повну силу і чудово, як і завжди.
Однак справжня краса криється в глибині ефектів, менш популярних педалях, таких як емулятор ситара, кільцева модуляція, слайсер SL-2 та багато інших тембрів, доступних тим, хто любить експериментувати зі звуком.
А моделі підсилювачів? На жаль, я не можу не відчувати, що Boss досі трохи відстає від конкурентів. Моделі підсилювачів хороші - тут немає об'єктивно поганих звуків - але зрештою немає того вау-фактора, який я отримав від моделювання педалей від таких як Neural DSP, Universal Audio і Line 6 останнім часом.
Мені вдалося досягти кращого звучання, коли я глибше поринув у налаштування і трохи підправив їх, але мені довелося витратити багато часу на те, щоб досягти звучання, яке б задовольняло мій слух.
Чисті тони, особливо тон Jazz Chorus, зроблені блискуче, і я повністю відчув це відчуття підсилювача транзистора, коли грав на цій моделі. Це середні та високі рівні посилення, де GX-10 програє своїм конкурентам.
Вони придатні для використання, але в мене ніколи не було цього короткочасного відчуття, коли забуваєш, що граєш у симулятор, і просто відчуваєш, що стоїш перед тупим підсилювачем, що я відчував з іншими моделлерами. Гірше і в хай-гейнах є цифрова різкість, яку я просто не міг повністю прибрати з більш різких тонів.
Вердикт
Мій досвід роботи з Boss GX-10 це справжня історія з двох половинок. З одного боку, ефекти просто приголомшливі, і в пристрої закладено так багато моїх улюблених речей, що я отримав нескінченну насолоду, граючи з класикою, а також пробуючи деякі з більш езотеричних пропозицій Boss.
З іншого боку деякі моделі підсилювачів залишили мене бажати більшого. Вони не погані, просто їм не вистачає трохи тієї магії, яка є в інших моделлерах.
Якби конкуренція не була настільки сильною, це був би блискучий зразок обладнання, але нинішній стан моделювання підсилювачів означає, що GX-10 не такий вже й добрий, коли справа стосується моделей підсилювачів.
Остаточний вердикт: це блискуче зібраний блок, і він справді простий у використанні. Є безліч варіантів для налаштування та кастомізації під ваші конкретні потреби, а також кілька приємних штрихів зручності використання, які сподобаються як гітаристам, які грають вдома, так і промовцям. Вибір ефектів неймовірно високої якості та фантастично високої чіткості, але зрештою GX-10 – це блок за 400 доларів, і за це я очікував би набагато більше моделей підсилювачів.
Міцний і надійний пристрій від Boss, що має безліч прекрасних тембрів ефектів, але зрештою розчаровує через відсутність ефекту «вау» від моделей підсилювачів.
Плюси:
+ Чудовий вибір ефектів
+ Чуйний сенсорний екран
+ Велика гнучкість сигнального ланцюга
+ Достатньо потужності DSP для об'єднання блоків
Мінуси:
- Моделі підсилювачів трохи нудні
- Високочастотні тони можуть стати шипучими
- Адаптер Bluetooth продається окремо.
Якість збирання 5/5
Міцний та надійний
Зручність у використанні 4/5
Багатофункціональний та зручний для користувача
Звуки 3.5/5
Чудові ефекти, недооцінені моделями підсилювачів
Загальна оцінка: 4/5
Надійний блок, який можна покращити
Огляд Boss GX-10
Posted by Новини, огляди, анонси 0Відгуки