Педаль моделювання кабінетів та ефектів підсилювача
Заснований на алгоритмах моделювання процесорів Line 6 Helix, POD Express компанії поставляється у форматі педалі і має дуже простий інтерфейс користувача. Існують спеціальні версії для басу та гітари, і саме останню я тут розглядаю. Гітарний процесор ефектів пропонує сім підсилювачів і кабінетів та 17 ефектів (включаючи лупер, який включається за допомогою ручки Delay), а також є можливість живлення або від блоку живлення 9 В або від трьох батарей AA.
Подвійні ножні перемикачі забезпечують доступ до обходу, Tap Tempo, тюнера та пресетів. POD Express має стереовиходи, а також вхід керування, який може приймати одну педаль або два перемикачі, плюс є інтерфейс USB-C, який використовується не тільки для оновлення прошивки, але й для використання педалі як аудіоінтерфейс. Інтерфейс USB 2 працює на частоті 24 біт/48 кГц, а для користувачів Windows є драйвер ASIO із низькою затримкою. Він працює в режимі відповідності класу без драйверів на Mac, і інтерфейс також може використовуватися з пристроями Android та (з використанням відповідного адаптера) iOS.
Використання міцного пластикового корпусу замість металевого знижує вагу. Елементи керування та ножні перемикачі знаходяться зверху, а роз'єм, USB-C та роз'єм живлення - ззаду, в той час як на лівій бічній панелі є роз'єм для навушників TRS 3,5 мм і регулятор гучності за допомогою коліщатка. Зверніть увагу, що хоча гучність різних пресетів можна налаштувати за допомогою основних елементів керування, вищезгадане колесо також керує загальними рівнями лінійного виходу, тому легко оптимізувати рівні під час запису або відтворення через підсилювач.
Входи/виходи знаходяться ззаду, включаючи USB-роз'єм, який дозволяє педалі функціонувати як стереоаудіоінтерфейс для пристроїв Mac, Windows, Android або iOS.
Елементи управління розташовані у вигляді чотирьох поворотних регуляторів для Dist(ortion), Mod(ulation), Delay та Reverb, кожен з яких розділений на чотири квадранти. Рівень ефекту регулюється тим, наскільки високо встановлено ручку у своєму квадранті. У центрі знаходиться ручка вибору моделі, оточена світлодіодним кільцем і включає натискний перемикач, а під нею знаходиться кнопка Alt. Утримуйте Alt, а ручка вибору моделі керує гучністю каналу. Alt також використовується для збереження пресетів; Доступно 21 слот передустановок, поточний слот позначений світлодіодним кільцем та кольором світлодіода. Світлодіодне кільце також показує різні значення під час редагування звуків.
Натискання та утримування обох педальних перемикачів переводить вас у режим вибору передустановок, а попередня установка позначається відповідним сегментом світлодіодного кільця підсилювача. Потім педальні перемикачі або ручка підсилювача можуть використовуватися для переміщення по установках, які можна налаштувати на негайне перемикання або на сигналізацію, щоб вони включалися при натисканні обох педальних перемикачів. Натискання та утримування енкодера підсилювача переводить у режим збереження. Є деякі глобальні налаштування, включаючи режим черги, функції зовнішньої педалі/перемикача та поведінка педального перемикача On, який може бути повним обходом, включенням/вимкненням всіх ефектів та шумоподавлювача або включенням/вимкненням індивідуально вибраного типу ефекту. Остання опція корисна, якщо, наприклад, ви просто хочете мати можливість перемикати спотворення чи посилення, не змінюючи нічого іншого.
Лупер має максимальну довжину циклу 30, є стерео і знаходиться в кінці ланцюга сигналу, так що цикли можуть включати стереоефекти. Шумоподавлювач не має спеціальних елементів керування, хоча його налаштування Threshold та Decay можна налаштувати за допомогою процедури «натискайте кнопки та крутіть ручки», як описано в посібнику.
Моделі підсилювачів починаються з Clean і йдуть вгору до Lead через Special, Chime, Dynamic, Crunch і Heavy, а підсилювачі, які їх надихнули, перераховані як Fender Princeton Reverb, Line 6 Litigator (підсилювач у стилі бутік), Matchless DC30 clean chan Ben Adrian Cartographer, Friedman BE-100 BE/HBE Channel, Line 6 Oblivion та Peavey 5150. Поворот ручки Amp у положення, спрямоване прямо вниз, відключає моделювання підсилювача та кабінету, перетворюючи POD Express на звичайний педаль мультиефектів для використання з вашим .
Чисті звуки підсилювача мають гарне «відчуття» і не здаються жорсткими чи стерильними, тоді як звуки «дотику волосся» добре підходять для блюзу та американи. Chime створює приємний присмак Voxy, в той час, як Crunch подає деяку авторитетність, натхненну Marshall. Якщо ви віддаєте перевагу важкому року, тобто кілька корисних опцій ближче до кінця шкали. Керовані звуки демонструють гарне почуття тактильної реакції, і навіть з більш важкими звуками навантаження характер самої гітари не перевантажується, і визначення нот, як і раніше, зберігається.
Ви також не будете розчаровані ефектами, і хоча у вас дуже обмежений контроль (кількість та темп), всі вони добре підібрані. Також варто відзначити, що багато ефектів змодельовано на основі певних пристроїв. Наприклад, Boost заснований на легендарному Klon Centaur, а Overdrive бере свій початок від Ibanez Tube Screamer. Секція модуляції включає пару основних MXR плюс оптичне тремоло Fender, у той час як затримки беруть свій початок від Boss і Echoplex EP-3, на додаток до оригіналів Line 6. Всі ревербератори є оригіналами Line 6 і пропонують звичайні емуляції Hall, Plate Spring, і навіть Space.
Вердикт
Line 6 вдалося втиснути безліч своїх новітніх технологій моделювання в цю дуже доступну педаль POD - ви можете думати про неї як надлегку Helix у форматі, зручному для педалборда, і, враховуючи, що ви можете заплатити набагато більше за бутикову аналогову дисторшну педаль, що містить всього два чи три транзистори, я вважаю, що це свого роду вигідна угода!
Огляд Line 6 POD Express
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки