Огляд PRS DGT 15 Head

Огляд PRS DGT 15 Head

«Багато одноканальних підсилювачів розраховано на певний рівень посилення і розкривається лише в цій зоні комфорту. Але не цей»
PRS оновила свій фірмовий гітарний підсилювач Девіда Гріссома з техаським вокалом, додавши більше функцій, меншу потужність та доступнішу ціну

Повертаючись до історії PRS , її засновник Пол був зачарований грою і тоном блюзмена техаського Девіда Гріссома, гітариста з зірковим списком клієнтів, включаючи The Allman Brothers, Джона Мелленкампа, Кріса Айзека і Боба Ділана.

Розквіт тональних взаємин між Девідом і Полом призвів до появи низки фірмових продуктів Гріссома, починаючи з високо оціненої гітари PRS DGT у 2007 році.

Між старшим розробником підсилювачів PRS Дугом Сьюеллом і Гриссомом розпочалася розмова про звучання його чотирьох улюблених історичних підсилювачів: зокрема, верхнього діапазону Tweed deluxe, середнього діапазону Hiwatt , нижнього діапазону «Plexi» 50 з посиланнями до AC30, що призвело до AC30 30-ватної версії підсилювача DG Custom у 2012 році.

50-ватна версія мала меншу насиченість каскаду потужності, яку Девід покладається для свого сміливого техаського тону, і згодом було знято з виробництва. Однак випущений раніше у 2024 році новий підсилювач DGT з дуже низькою ціною, розроблений у США і, як і поточні Archon, MT 15 та 100, HDRX 20 та Sonzera 20, вироблений в Індонезії.

Виймаючи підсилювач з його міцної упаковки, ми бачимо привабливу світлу компактну одноканальну голівку підсилювача потужністю 15 Вт з корисною накладною карткою з рекомендаціями по налаштуванням, за якою слідує міцний чорний анодований трипозиційний червоний світлодіодний ножний перемикач, керуючий функціями з підсилення, ревер -стилю довжиною до сцени, мережевим кабелем IEC та короткою інструкцією для завершення угоди.

Створений на основі шасі в стилі Fender, що звисає вниз, з товстої чорної анодованої сталі, естетика дизайну триває у світлому Tolex та плюшевій шкіряній ручці, тоді як плетені грати з тканини «сіль-перець» тонко натякають на вплив Marshall. Це чудово виглядає голова, яка, ймовірно, отримає схвальні погляди навіть від найвибагливіших шанувальників підсилювачів.

На матово-чорній лицьовій панелі розміщені непронумеровані елементи управління, що включають гучність підсилювача, загальну гучність, високі частоти, середні частоти, баси, трипозиційний перемикач Boost, що дозволяє включати/вимикати посилення або перемикати його за допомогою педалі, і трипозиційний перемикач Bright функцією увімкнення/вимкнення або призначення педалі.

Додаткові елементи керування включають реверберацію (трипружинний резервуар, покращений для кольору, глибини та жвавості), Top Cut, який видаляє небажані високі частоти у стилі Vox, та Presence, який керує посиленням високих частот. Нарешті, елементи керування Speed ​​і Depth тремоло знову з'єднані трипозиційним перемикачем On/Off/Footswitch.

Внутрішній огляд виявляє щільно заповнену друковану плату, що рясніє встановленими на ній потенціометрами і клапанами, метод конструкції, необхідний досягнення цінової позначки близько позначки $/£1000. Примітне використання силіконового термоклею на багатьох електролітичних конденсаторах, ймовірно, запобігає вібрації.

Єдине, що нас не надихнуло, так це те, що дроти, що живлять випрямляч GZ34, були залишені занадто довгими і пов'язані разом кабельними стяжками, що теоретично допускає можливість появи шуму. Аналогічно, кабелі живлення від IEC найкраще скручувати разом, щоб усунути гул. Незважаючи на це, ми не зазнали ніякого неприємного гулу.

Варто зазначити, що конструкція потенціометра та клапана, змонтована на друкованій платі, не така міцна, як конструкція старої школи «крапка-крапка». Однак вона широко використовується такими компаніями, як Marshall і багатьма іншими. Ми могли б рекомендувати дбайливе поводження з компактними головками цього типу, проте включена п'ятирічна гарантія показує, що PRS , ймовірно, не має багато проблем з ними.
Обзор PRS DGT 15 Head
Звук
Ми підключили наш кабінет Greenback 4x12, прив'язали його до Les Paul Custom і включили живлення, щоб почути гортане ревіння. Налаштувавши еквалайзер для Dave Stephens PAFs, ми починаємо розкривати величезний потенціал для формування тону. Нашому Strat 82 року подобається середньочастотний характер підсилювача, тоді як інші гітари з хамбакерами залишалися рухливими за допомогою Bright cap.

Можна сміливо сказати, що цей підсилювач забезпечує всі середньочастотні характеристики, які очікується від фірмового підсилювача техаського блюзмена

Багато одноканальних підсилювачів налаштовані на певний рівень посилення і сяють лише в цій оптимальній точці. Але ж не цей! Ми загубилися у теплому джазовому тоні з посиленням на 10 годин, а додавання здорової дози реверберації та тремоло змусило нас відполірувати наші душевні кучері.

Після цього починається грань брейкапа, і, пройшовши через рівні посилення AC30, ми досягаємо посилення у стилі JTM45 в останній чверті роботи регулятора. Здатність цього підсилювача представляти властивий вашій гітарі тон, а не передавати її власний звук стала очевидною, коли більш пружний нижній кінець звукознімача на бриджі сфокусував середні частоти в більш тягучий, більш артикульований відгук.

Будь-які сумніви, що підсилювачу потрібні чотири варіанти регулювання високих частот, зникли, коли ми почали копатися, оцінюючи тонкі відмінності та взаємодії. Регулятор високих частот не тільки збільшує високі частоти, але й посилення, тому що підсилювач дійсно набуває чудового характеру «Plexi» з цим вище трьох годин, виробляючи точний тон Thin Lizzy Chinatown.

Можна сміливо сказати, що цей підсилювач забезпечує всі середньочастотні інтуїції, які можна очікувати від фірмового підсилювача блюзмена техаського, але, прибираючи середні частоти і піднімаючи високі і низькі, на перший план виходить більш відомий тон у стилі Fender. Цей підсилювач теж любить співати, і, використовуючи посилений середній натиск функції Boost, ваші ноти благатимуть, щоб їх утримували в трансцендентному зворотному зв'язку.

І хоча він може здатися не традиційним педальним підсилювачем, він досить добре приймає педалі, особливо педалі посилення - Tube Screamer, хтось?

Оскільки цей підсилювач значною мірою спирається на свою пару EL84 для насичення каскаду потужності, він не є хорошим кандидатом для петлі ефектів, звідси і недогляд. Але на задній панелі ми знаходимо встановлені гнізда для динаміків на чотири, вісім та 16 Ом, а також гнізда зміщення для моніторингу продуктивності секції потужності із самозміщенням.

Ревербераційний тон, що виходить з трипружинного резервуара, пофарбований і добре налаштований, забезпечуючи все від м'якого ореолу до вологого серф-дієслова. Тим часом, тремоло з клапанним зміщенням ідеально підходить для всього, від легкого мерехтіння до повнокровного пульсування, і ми виявили, що залишаємо його на м'якій швидкості дві години з глибиною на дев'ять годин протягом тривалого часу.

Вердикт
Розмір і потужність цього підсилювача будуть привабливими для великої демографічної групи гітаристів, які прагнуть насичення підсилювача потужності на розумній гучності.

Широкий діапазон виняткових тонів, від теплих і чистих до брейків, що межують, аж до приглушеного «Plexi», плюс великі можливості ножного перемикання означають, що ви можете з радістю вискочити на сцену тільки з цим підсилювачем і гітарою (можливо, також з Tube Screamer) . Якщо з ним поводитися з любов'ю, він має стати слухняним партнером за тоном на довгі роки.

Розмір і потужність цього підсилювача будуть привабливими для великої аудиторії гітаристів, яким потрібна насиченість підсилювача потужності на розумній гучності. Широкий діапазон виняткових тонів, від теплих і чистих до брейків, що межують, аж до приглушеного «Plexi», а також великі можливості ножного перемикання означають, що ви можете з радістю вийти на сцену тільки з цим підсилювачем і гітарою.

Плюси:
+ Аутентичний повністю ламповий тон.
+ Великий вибір тональних функцій, що перемикаються.
+ Акуратна портативна упаковка.
+ Відмінне співвідношення ціни та якості.

Мінуси:
- Чохол був би добрим доповненням.
- Конструкція друкованої плати потребує дбайливого звернення.