Багатосмугова педаль процесора
Спроектована для створення агресивного звуку мастерингу 90-х років на сцені, Golden Master також може стати в нагоді в студії.
Поряд з Ghost Pedal, яку я оглядав - і яка мене вразила - минулого місяця, Endorphin.es випустила Golden Master Pedal, і я думаю, що ця педаль ефектів просуває формат гітарної педалі настільки далеко, наскільки це можливо, на територію студійного зовнішнього обладнання, не перетворюючись фізично на 19-дюймовий рековий блок! Легко зрозуміти, чому ці дві педалі були анонсовані протягом дня один від одного: хоча вони обидві вражають власними силами, у парі вони утворюють щось на зразок потужної установки.
Дизайн та функціональність
Як і Ghost Pedal, Golden Master Pedal по суті є 24-бітною/96 кГц адаптацією модуля Eurorack з тією ж назвою, але він виграє від кількох бажаних покращень та доповнень, а також від невеликого додаткового простору на панелі (модуль Eurorack втиснув функціональність Golden Master всього в 6 л. Це стерео багатосмуговий процесор, який призначений як швидкий та інтуїтивно зрозумілий пристрій в кінці ланцюга для надання «високопродуктивного звуку», особливо в умовах живого виступу. Для цього він пропонує еквалайзер, компресію та обробку Mid-Sides у трьох частотних діапазонах, і хоча він спрощує деякі аспекти цього компонування, інші залишаються легко налаштованими.
Endorphin.es посилаються на свою любов до характеру методів мастерингу 1990-х років як на головну мотивацію дизайну Golden Master, а також на великий досвід роботи з живим виконанням музики. Я теж можу в це повірити — якщо ви самі не слухали музику художниці та співзасновника компанії Юлії Бондар, я рекомендую вам це зробити. Що стосується мастерингу 1990-х років, вам варто пам'ятати про неперевершену гучність музики таких виконавців, як Prodigy або Underworld. Це не означає, що це випадок «увімкнено або вимкнено», але Golden Master здатний наділити ваш сигнал всією незграбною, нагнітаючою агресією, яку ви могли б бажати від майстер-шини.
Враховуючи те, чого можна досягти з Golden Master, його панель управління напрочуд скромна. Є ручки для трьох його смуг (позначених як Low, Mid та High), а також три відповідні кнопки відключення звуку. Над ними знаходяться елементи керування гучністю, порогом компресії та вхідним посиленням до +10 дБ — цього достатньо, щоб перевести сигнал у насиченість, що добре звучить, яка, на мій погляд, залишається блаженно вільною від цифрових артефактів. Також є симпатичний стереовимірювач рівня, що добре реагує.
У нижній частині панелі знаходяться два ножних перемикача, один для обходу педалі (з корисними режимами справжнього або буферизованого обходу) і один для перемикання між трьома доступними пресетами. Зліва знаходиться кнопка Mode зі світлодіодними індикаторами для кожного з трьох режимів та ще одна кнопка для перемикання режиму вимірювача між входом (після посилення) та виходом. Зайве говорити, що педалі Ghost та Golden Master зроблені з одного тесту з погляду архітектури та конструкції. Наприклад, вони використовують один і той же механізм для збереження та завантаження пресетів. Одна помітна відмінність полягає в тому, що в той час як Ghost пропонує дев'ять слотів для пресетів, Golden Master їх лише три. Однак, це, ймовірно, правильний вибір, враховуючи бажання все спростити - навряд чи вам дійсно знадобиться більше, ніж це для кінцевого ланцюга процесора.
Гніздо для педалі експресії також слугує зовнішнім входом бічного ланцюга для багатосмугового компресора.
На задній панелі розташовані стереовходи та виходи, а також вхід для педалі експресії. Я був радий виявити, що Golden Master служить як ефективний DI-бокс: його псевдобалансні виходи покривають безліч недоліків, коли справа доходить до взаємодії з системою PA і збереження контролю при грі на електронних інструментах наживо. (Наступним пунктом у вашому списку покупок, швидше за все, буде пара кабелів TRS jack to XLR!) Вхід педалі експресії також служить входом бічного ланцюга, і для входу в режим, в якому ви встановлюєте смуги та параметри, на які це впливає, потрібно лише трохи заплутана комбінація кнопок на передній панелі.
Кнопка Mode має стрілку, що вказує на світлодіоди режиму. Знизу вгору, це еквалайзер, компресія і Mid-Sides, і це відповідає типовому робочому процесу: я виявив, що незалежно від того, чи використовується він смугами або комплексно, я зазвичай волію починати з налаштування еквалайзера, потім натискати кнопку Mode, щоб перейти до компресії, перш ніж натиснути її ще раз, щоб попрацювати над балансом Mid-Sides. Промийте та повторіть. Звичайно, навігація за положеннями ручок була перешкодою, тому що при цьому перемиканні режимів значення ручок рідко відповідають фактичним значенням їх параметрів. Як би там не було, параметри прив'язуються до своїх представлених значень, щойно повертаються ручки. Знову ж таки, враховуючи всі мінуси, це ймовірно правильний вибір, оскільки він дозволяє уникнути плутанини, навіть якщо іноді виникає ризик незграбності.
Три смуги еквалайзера (20-300 Гц, 300 Гц - 3 кГц і 3-20 кГц) забезпечують посилення від -20 дБ до +8 дБ, що схоже на відгук типових діджейських мікшерів. Це також говорить про те, що при балансуванні зображення за допомогою Golden Master рекомендується починати з ослаблення частот, а не з їхнього посилення. При цьому не можна сказати, що тональний відгук позитивних значень є незадовільним. Насправді це далеко не так: посилення високих частот у потрібному обсязі часто призводило до деякого чіткого поліпшення верхнього діапазону, у той час як ретельне опрацювання низьких частот додавало приємне «м'ясо» без зайвої каламутності.
Стиснення стало простіше
Що стосується стиснення, я можу уявити, що для досягнення остаточного дизайну Golden Master знадобився досить напружений процес НДДКР. Регулятори для типових компресорів (на самому базовому рівні, поріг, співвідношення та посилення) швидко перевантажили б та заплутали макет. Натомість деякі параметри тут налаштовуються, а інші фіксуються. Кожна ручка смуги керує всіма своїми основними налаштуваннями стиснення (атака, згасання, співвідношення і поріг) у стилі однієї ручки, зі значеннями проти годинникової стрілки, що починаються з атаки 50 мс, згасання 1500 мс, співвідношення 1:1,25 і порога . Поверніть ручку повністю за годинниковою стрілкою, і ці значення досягнуть максимуму в 14 мс атаки (швидше), 15 мс загасання (теж швидше), співвідношення 1:4 (вище) та порога -20 дБ (нижче).
Ці елементи управління можуть здатися трохи обмежувальними, і вони були б такими, якби не додаткова ручка глобального порога ±10 дБ вгорі. Це дозволяє регулювати компресію за трьома смугами за смаком, а потім знижувати або підвищувати поріг для всього діапазону і таким чином змінювати відгук багатосмугового компонента. На практиці це більше схоже на те, щоб мати два шари компресорів з однією ручкою для гри, ніж налаштування справжнього зовнішнього компресора, і це ідеально відповідає самопроголошеній здатності Golden Master до живого виступу. Зрештою ніхто не хоче стикатися з контролем коліна компресії, коли він просто намагається змусити свій бас звучати голосніше на сцені. Також немає реального ризику того, що все дійсно вийде з-під контролю з точки зору сигналу, оскільки в самому кінці ланцюга сигналу Golden Master встановлений обмежувач Brickwall, а також є фіксований 1,5-мс попередній перегляд, щоб уникнути клацання спотворень надшвидкого часу атаки . Так що це справді випадок, коли можна зухвало налаштовувати ручки.
Нарешті, режим Mid-Sides робить те, що ви уявляєте для кожної смуги, припускаючи, що ви подаєте на неї стереозображення, звичайно. У центральному положенні ручка кожної смуги знаходиться за умовчанням. Повністю повернутий проти годинникової стрілки, він послаблює компонент Sides, а повністю за годинниковою стрілкою, він послаблює сигнал Mid. Є можливість налаштувати це і для найнижчої смуги - рідко буває доцільно мати найнижчі частоти звуку або міксу де-небудь, крім каналу Mid, але, гей, хто такі Endorphin.es, щоб сказати це?! У будь-якому випадку, було дуже приємно почути різницю при розширенні зображення далі за спектром, оскільки це часто могло додати реальне відчуття тривимірності до загального звуку.
Звук та управління
Еквалайзер, багатосмугова компресія і багатосмугова обробка Mid-Sides - корисні функції самі по собі, і рідко можна знайти деякі з них в педалі, і точно все в одному. Отже, це вже трохи відрізняється і потенційно корисно. Але Golden Master настільки особливий у тому, як він об'єднує всі три, щоб створити швидкий та інтуїтивно зрозумілий робочий процес, і це робить його добре підходящим для використання під час виступу – всього пара поворотів та натискань кнопок може як стиснути, так і центрувати ваші низькі частоти, розширюючи середні частоти та посилюючи високі.
Не було нічого, що я через нього подавав, що не звучало б краще для нього.
З точки зору його звуку, Golden Master б'є набагато вище за свою вагу. Фактично, не було нічого, що я через нього подавав, що не звучало б краще для нього. Щодо цього я дійсно можу передбачити, що йому доведеться боротися з неминучими упередженнями, які будуть викликані його форм-фактором гітарної педалі. Додайте до цього його функціональність DI-боксу, і ви отримаєте справді незамінний інструмент, одиниці якого, я можу уявити, будуть завалені сценою для будь-якого живого електронного виступу. Насправді мені, можливо, доведеться отримати ще кілька!
Резюме
Високоякісний багатосмуговий процесор, що чудово звучить, призначений для використання в кінці будь-якого ланцюга, Golden Master має добре продуманий набір елементів управління, що робить його ідеальним для використання під час живого виступу.
Огляд Endorphin.es Golden Master
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки