Fender розширює лінійку Tone Master своєю першою твідовою моделлю Tone Master '59 Bassman

Fender розширює лінійку Tone Master своєю першою твідовою моделлю Tone Master '59 Bassman

"Чистий звук Bassman, практично не відрізняється від оригіналу" - і це цифрова копія кращого за звучанням підсилювача Fender всіх часів.
4x10 Tone Master '59 Bassman відроджує один із найзнакових гітарних підсилювачів Fender за допомогою схеми цифрового моделювання.

Компанія Fender розширила лінійку гітарних підсилювачів, представивши свою першу модель Tone Master із Твіда - Bassman 59 року.

Колекція Tone Master від Big F була вперше представлена ​​ще в 2019 році і з того часу постійно поповнюється за рахунок цифрових копій кількох улюблених підсилювачів компанії, від Princeton Reverb до Twin Reverb і Super Reverb.

Ціль цієї лінійки проста: відродити класичні підсилювачі Fender у сучасній формі, відмовившись від традиційних ламп на користь моделювання DSP, щоб забезпечити аналогічні історичні гітарні тони за невелику частину ціни (і ваги) підсилювачів Fender. їхній вихідний матеріал.

Досі увага Fender була майже виключно зосереджена на підсилювачах Black Panel, і лише пара моделей з оздобленням Blonde виявилися винятками із правила «чорне на чорному». Тепер фірма нарешті вирішується відкрити свій каталог твідових підсилювачів.

Це теж чудовий спосіб розпочати. Bassman знаходиться в одному ряду з аналогами Twin Reverb і є одним із найзнакових гітарних підсилювачів Fender, вперше з'явившись як підсилювач для бас-гітари (звідси і назва) у 50-х роках.

Модель 4x10 дюймів '59, зокрема, є особливо затребуваним вінтажним підсилювачем та широко вважається підсилювачем Fender з найкращим звучанням усіх часів.

Тепер він повернувся, але з великою зміною: він використовує величезну цифрову обчислювальну потужність для моделювання схеми оригіналу і вихідну потужність 45 Вт, а також підсилювач потужності класу D для досягнення «запасу потужності та динаміки лампового звуку». підсилювач».

Враховуючи, що це підсилювач Tone Master, в Bassman '59 були внесені деякі зміни 21-го століття у вигляді лінійного виходу XLR з імпульсною характеристикою для кабінетних симів, перемикача відключення звуку, перемикача вихідної потужності для повної потужності та п'яти налаштувань ослаблення, а також легкий соснова шафа.

Також є спіральна пружинна реверберація, перемикач Vintage/Tight для більш плавного відтворення басів та петля ефектів після підсилювача потужності. Оригінальна конфігурація 4x10 дюймів також удостоєна честі: Fender використовує квартет динаміків Jensen P-10R, які обіцяють багато блиску і чутливості до дотиків.

«В результаті, — каже Фендер, — виходить чистий звук Bassman, який практично не відрізняється від оригіналу».

Звичайно, Tone Master '59 Bassman є важливим не тільки через підсилювач, який він відродив за допомогою цифрової електроніки, але й через прецедент, який він створює.

Через п'ять років після дебюту Tone Master у нас нарешті з'явився перший підсилювач твідів, і цілком зрозуміло, що цей приклад наслідують і інші підсилювачі твідів. Що може бути далі? Підсилювачі Tone Master Silverface? Деякі голови Tone Master? Ми, звісно, не виключаємо цього.

Дійсно, Джастін Норвелл з Fender говорив про світле майбутнє цієї лінійки в недавньому інтерв'ю Guitar World, під час якого він сказав: «Я думаю, що ми не закінчили з підсилювачем Tone Master – ми збираємося продовжувати робити [ підсилювачі формату head/combo, включаючи твідові , також на цій платформі».

Tone Master '59 Bassman надійде у продаж у жовтні.