Огляд Monitor Audio Studio 89

Огляд Monitor Audio Studio 89

Витончені, маленькі та надзвичайно талановиті.
Компанія Monitor Audio хотіла б, щоб ви сприймали Studio 89 як нову акустичну систему; той, який викликає спогади про великих людей минулого, особливо про модель Studio 15, представлену 1989 року. Подивіться, що вони зробили з назвою? Studio 15 була великою двосмуговою стійкою і єдиною моделлю в цій лінійці, що поєднувала в собі глянсове чорне оздоблення з характерними динаміками компанії, вкритими анодованим золотом. Нові дзеркала Studio 89 завершують комбінацію і виглядають із ними досить красиво; але, крім вибору кольору, на думку, мало що пов'язує старе з новим.

Автономна модель Studio Studio від Monitor Audio, випущена в 2018 році, є найімовірнішим предком. На перший погляд вони виглядають майже однаково, якщо не зважати на характерну кольорову гаму нової моделі. Можливо це не дуже хороша новина. У нашому початковому огляді цієї раніше моделі говориться про талановитого, але нерівномірного виконавця, якому не вдалося переконати в музичному плані. Три зірки.

Ще одним потенційним ударом є значна різниця у ціні між ними. Оригінал продавався за ціною 1000 фунтів стерлінгів ще у 2018 році, тоді як новий зараз важить удвічі дорожче. Навіть якщо ми визнаємо, що витрати сильно зросли за останні шість років, цей стрибок цін видається величезним.

З розмови з командою, яка створила цей продукт, стає зрозуміло, що уроки, що були зроблені під час розробки підлогових стійок Hyphn високого класу, були застосовані у всіх аспектах конструкції цієї нової колонки, особливо в динаміках.

Проектування та дизайн
Новий твітер MPD (мікро гофрована діафрагма) третього покоління є технічною новинкою. Це власна конструкція AMT (Air Motion Transformer) зі складчастою діафрагмою, яка рухається за принципом гармошки для створення звуку. Стверджується, що така конструкція більш чуйна і забезпечує менші спотворення, ніж традиційні альтернативи куполу, оскільки вона має меншу масу і переміщається здебільшого своєї поверхні. Стверджується, що цей конкретний пристрій має розширену частотну характеристику до 60 кГц (звичайні AMT мають тенденцію досягати близько 40 кГц) і більш рівномірні характеристики дисперсії завдяки хвилеводу ретельної форми та решітці твітера з хитромудрим візерунком, запозиченої безпосередньо у флагманського Hyphn.

Подвійні середньо- та низькочастотні динаміки динаміка однаково вражають. Це остання версія пристрою RDT III C-CAM компанії, в якому використовується композитна діафрагма, виготовлена із стільникового сердечника Nomex, затисненого між шаром алюмінію та магнію з керамічним покриттям (C-CAM) та переплетенням із вуглецевого волокна. В результаті виходить легкий, жорсткий та добре демпфований дифузор, який забезпечує гарну якість звуку у всіх аспектах. Середні/низькі динаміки розраховані на високу потужність (Monitor Audio заявляє, що вони мають середньоквадратичну потужність 150 Вт у безперервному режимі) і здатні на великі відхилення, щоб упоратися з глибокими басами та різкими динамічними коливаннями на високих рівнях гучності.

Враховуючи, що динаміки невеликі, всього 10,8 см в діаметрі, має сенс використовувати два з них, щоб отримати більшу віддачу басів та більший потенціал гучності. Введення кількох чисел у калькулятор показує, що подвоєння кількості драйверів дає площу випромінювання, аналогічну типовому одиночному пристрою діаметром 15 см. Перевага тут у тому, що їх можна розміщувати над і під твітром, що допомагає контролювати дисперсію та покращити інтеграцію. Бас налаштовується за допомогою двох щілинних портів, що розташовані ззаду.

Всі три динаміки встановлені на алюмінієвій передній перегородці, а весь вузол закріплений у корпусі довгими болтами через задню панель. Це акуратне розташування, яке дає перевагу з погляду жорсткості, але також надає динамікам акуратного вигляду, позбавленого метушливих кріплень. Ми схвалюємо.

Три динаміки перетинаються на частоті 2,4 кГц, використовуючи просту схему.

Компанія не стала економити на деталях, використовуючи поліпропіленові та поліефірні конденсатори, а також комбінацію котушок індуктивності з повітряним сердечником і сталевим сердечником, що ламінує, з низькими втратами для передачі музичного сигналу з мінімальними спотвореннями. Дизайн кросовера став результатом поєднання вимірювань та багатьох годин прослуховування. В результаті Studio 89 має чутливість 86 дБ/Вт/м та номінальний опір 6 Ом (мінімум 4,2 Ом при 220 Гц), що ставить їх на один рівень з такими конкурентами, як R3 Meta та KEF. Невелика класика Neat.

Складання та сумісність
Якість збірки вже давно є сильною стороною Monitor Audio, тому не дивно, що Studio 89 чудово зроблено та оздоблено. Цей тонкий корпус дуже міцний і виконаний за винятковими стандартами. Нам подобається увага до деталей: від маленького іменного значка на передній панелі, що складається за кут шафи, до розкішної пари однопровідних клем. Є лише один варіант обробки – глянсовий чорний корпус із золотими динаміками. Ми вважаємо, що він виглядає досить стильно, порівняно з конкурентами.

Працездатність будь-якої стендової конструкції багато в чому залежить від якості її опори. Ми раді дізнатися, що Monitor Audio виробляє спеціальні підставки для цих колонок (до речі, вони підозріло схожі на ту, що була зроблена для моделі Studio 2018). При ціні 500 фунтів стерлінгів / 625 доларів США він залишається чудовим вибором і виглядає напрочуд елегантно за галузевими стандартами.

Будь-яка колонка такого рівня може сяяти тільки з ретельно підібраною електронікою. Studio 89, можливо, і маленька, але вона чудова, коли оснащена якісним підсилювачем із пристойною потужністю. Хоча такі колонки, як CXA81 від Cambridge або A15 від Arcam, дадуть хороші результати, нам подобається, як ці колонки працюють, коли ми піднімаємося сходами посилення від Nait XS3 від Naim, інтегрованого з Cor від PMC.

Звук
Наші побоювання з приводу подібності цього продукту та Studio 2018 виявилися необґрунтованими. Якими б спільними були візуальні і технічні характеристики, очевидно, що нова Studio 89 демонструє помітно переважаючі характеристики, що повністю виправдовують свою преміальну ціну. Вони звучать природно та збалансовано, чого не було в попередніх продуктах, настільки, що ми не відчуваємо потреби більше згадувати про цей дизайн. Дійсно важливо, як цей Monitor Audio порівнюється з ціновими конкурентами, такими як вищезгадані KEF і Neat; і якщо судити у цьому контексті, у них справи йдуть дуже добре.

Якби нас попросили описати звук Studio 89 трьома словами, він був би детальним, рухливим та відточеним. Їхня презентація бездоганно чиста і точна, але не звучить надто аналітично. Вони можуть заглибитися в складну постановку, таку як «Гельголанд» Massive Attack , і розкрити тонкощі, які більшість суперників просто не беруть до уваги. Хоча не можна заперечувати їх контроль та організованість, ми раді, що вони також зберігають досить драматичну енергію музики, щоб її було цікаво слухати.

Допомагає те, що Studio 89 має гарне почуття ритмічного драйву і такий впевнений ритм, який не може не змусити вас постукувати відповідною музикою. Нам подобається їхнє почуття згуртованості та плавна інтеграція приводів. Годинник, витрачений на доопрацювання кросовера, окупився.

Це невеликі динаміки, тому варто мати реалістичні очікування щодо глибини та потужності басів, і, враховуючи їх, ми думаємо, що більшість слухачів будуть вражені тим, що вдалося інженерам Monitor Audio. У Paradise Circus Studio 89 копають глибоко і правдиво до межі своїх можливостей і достатньо контрольовані, щоб не перестаратися. Чи встановлюють вони стандарти класу, коли доходить до абсолютного авторитету звуку чи потужності басів? Ні, але у своїх межах вони звучать солідно та змістовно, і в більшості випадків ми думаємо, що вони звучать переконливо.

Зосередьтеся на середніх та високих частотах, і ви виявите, що ці динаміки сяють. Вони чудово володіють голосом і надають йому природної ваги та теплоти. У ясності немає нестачі, і якою б складною не була музика, в ній легко вловити інструментальні струни низького рівня.

Перейдіть на «Кармен-сюїту» Бізе, і ці колонки Monitor Audio продовжать вражати своєю добре збалансованою тональністю та чіткістю стереозображення. При правильному розташуванні (у нашій кімнаті на відстані близько 70 см від задньої стіни та під невеликим кутом до місця прослуховування) такі динаміки зникають у стереозображенні. Це добре говорить про їх дисперсійні характеристики і добре контрольовану поведінку корпусу. Звукова сцена промальована ретельно та стабільно і виглядає красиво нашарованою відповідними записами.

Тонально все рівно та збалансовано. У жодному разі ці колонки не звучать
буду вперед, худий чи виснажений. Якщо вони справді зіткнуться з цим, то палець провини повинен вказувати на решту вашої установки. У реалістичних межах вони здатні на широку динаміку та справжній удар при оркестровому крещендо. Коли це відбувається, ці динаміки мають самовладання, щоб залишатися чистими, і витонченістю, що дозволяє уникнути різкості або різкості.

За час роботи з цими стендистами ми пробуємо різну музику: від хіп-хопу Вайклефа Жана до The Boatman's Call Ніка Кейва та саундтреку «Бродчерч» Олафура Арнальдса, і ми ніколи не почуваємося обділеними. З огляду на свої компактні розміри вони добре приховують свої вроджені обмеження за розміром.

Порівняно з їхніми очевидними суперниками, це випадок розгойдування та каруселів. Всі вони виняткові, але KEF R3 Meta найкраще передає масштаб та авторитет. Вони також мають найширший динамічний діапазон, а зчеплення середніх і високих частот чудово завдяки масиву драйверів Uni-Q останнього покоління. Neat Petite Classic не такі бездоганні, як попередні два, але їх дуже цікаво слухати. На наш погляд, вони є захоплюючими виконавцями з трьох і, здається, передають енергію музики краще, ніж будь-який конкурент, навіть якщо вони не звучать так нейтрально чи чисто.

Вердикт
Що стосується Studio 89 від Monitor Audio, то це талановиті та привабливі виконавці, що відрізняються чіткістю, точністю та роздільною здатністю. Однак, якщо ви шукаєте високоякісні колонки такого рівня, перш ніж ухвалити рішення, вам доведеться послухати KEF R3 Meta, Neat Petite Classic та Monitor Audios.

Studio 89 чудово демонструє досвід Monitor Audio у створенні акустичних систем.

Плюси:
+ Первоздана презентація
+ Вражаюче цілісний та надійний звук
+ Відмінне складання та оздоблення
+ Компактний

Мінуси:
- Потрібна обережність у партнерстві
- Це невеликі колонки, але вони найкраще працюють із простором для дихання.

Оцінки:
- Звук: 5
- Складання: 5
- Сумісність: 4