Огляд багатосмугового мастеринг-процесора Endorphin.es Golden Master

Огляд багатосмугового мастеринг-процесора Endorphin.es Golden Master

«Значно покращіть силу, динаміку та чіткість гітарних тонів, оброблених безліччю ефектів»
Розміщуючи багатосмугову обчислювальну потужність єврорекового модуля Golden Master педалі ефектів, Endorphin.es пропонує гітаристам еквалайзер студійної якості, компресію та обробку середніх та бічних частот, про які ви навіть не підозрювали.

Однією з найбільших переваг зростаючої потужності цифрових технологій є те, що вони зробили звук високоякісних студійних процесорів доступнішим і зручнішим у компактних форматах педалей.

Більшість процесорів студійної якості, що перейшли на педалі ефектів, гідні сцени, є такими пристроями, як компресори та еквалайзери, які зазвичай використовуються при трекінгу або мікшуванні, але з новою педаллю Golden Master Multiband Mastering Processor іспанська компанія Endorphin.es привнесла складну технолог. на сцену також.

Зазвичай мастеринг — це завершальний етап процесу запису, у якому весь стереомікс відточується і доводиться до досконалості. Педаль Golden Master, безумовно, можна використовувати таким чином у живому стереоміксі групи, але її багатосмуговий еквалайзер, компресія та обробка середніх та бічних частот також дуже ефективні для відтворення окремих інструментів, таких як клавішні/синтезатори, бас та електрогітара (особливо якщо гітара обробляється декількома різними ефектами в стерео) з відполірованим студійним блиском.

Думайте про це як про «килим чувака» з ефектів – про щось, що справді пов'язує загальний звук воєдино.

Golden Master поділяє звук на три окремі частотні діапазони з приблизними точками перетину на рівні 300 Гц і 3 кГц: низький (від 20 Гц до 300 Гц), середній (від 300 Гц до 3 кГц) і високий (від 3 кГц до 20 кГц) . Кнопка Mode дозволяє користувачам вибирати секції Mid/side, Compression і EQ з параметрами, що налаштовуються, керованими ручками Low Band, Mid Band і High Band.

Три окремі ручки Low, Mid і High Band забезпечують ізоляцію смуги -20 дБ/посилення +8 дБ у режимі еквалайзера, атаку від 50 до 14 мс/відпустку від 1500 до 150 мс/пропорцію від 1:125 до 1:4/поріг від -12 дБ до -20 дБ у компресорі. від центрованого стерео (вужче/моно) до звичайного стерео і бічного стерео (ширше) в бічному/середньому режимі.

Другие елементи керування включають ручку Threshold для налаштування порогового рівня компресорів для всіх трьох смуг одночасно, основні ручки гучності та вхідного підсилення, окремі кнопки відключення звуку для кожної смуги, які також можуть ізолювати компресор на одній смузі для полегшення набору налаштувань. і кнопку перемикання між вхідним та вихідним світлодіодним індикатором рівня гучності.

Два ножних перемикача забезпечують включення/вимикання обходу ефектів та прокручування трьох пресетів. Роз'єми складаються з пар ¼-дюймових входів і виходів для справжнього стерео і ¼-дюймового входу для педалі експресії, який можна налаштувати або для керування еквалайзером за допомогою додаткової педалі експресії, або для роботи як аудіовходу для обробки бічного ланцюга.

Подібно до того, як майстеринг виконується в кінці виробничого процесу після запису та мікшування треків, Golden Master найкраще використовувати в кінці сигнального ланцюжка або ближче до нього.

На відміну від типових педалей еквалайзера та компресора, які зазвичай використовуються для формування або визначення основного тону гітари перед ефектами модуляції, реверберацією тощо, багатосмуговий процесор мастерингу Golden Master найкраще підходить для покращення звуку гітарного тону разом з обробкою ефектів.

І хоча ви, безумовно, можете використовувати його в моно, Golden Master оптимально творить чудеса у стереофонічному звуковому полі, використовуючи переваги багатосмугової обробки у бічному/середньому режимі.

Для одного з моїх тестів я створив складний звук, використовуючи педаль металевого дисторшну з високим коефіцієнтом підсилення, аналоговий стереохорус, стереозатримку та педалі стереореверберації з Golden Master, поміщеним наприкінці сигнального ланцюжка, що йде на вхід пари набраних підсилювачів. для чищення тонів.

Компресор нижньої смуги встановлений на «важке» співвідношення 1:4, а Mid/Side повністю налаштований проти годинникової стрілки в центральне/моно-набір.

Після цього бас миттєво зазвучав більш зосереджено та потужно. Підсиливши еквалайзер середньої смуги та встановивши Mid/Side у середнє положення для нормального стерео, середні частоти дозволили загальному гітарному тону стати більш помітним у міксі з басом, ударними та вокалом. Коли регулятор Mid/Side високочастотного діапазону був встановлений повністю за годинниковою стрілкою, стереорозповсюдження звучало помітно ширше та тривимірніше, а загальна чіткість гітарного тону значно покращилася.

Багатосмуговий еквалайзер, компресія та обробка середніх та бічних частот Endorphin.es Golden Master можуть значно покращити силу, динаміку та чіткість гітарних тонів, оброблених безліччю ефектів, а також чіткість та тривимірний ефект стереозвукового поля.

Плюси:
+ Бездоганна професійна студійна якість звуку.
+ Простий та зрозумілий дизайн.
+ Зберігає три пресети.
+ Багатосмуговий еквалайзер, компресія та обробка середніх та бічних частот однаково добре працюють як з окремими інструментами, так і з цілими міксами груп.

Мінуси:
- Більш обмежена ефективність у монододатках.
- Для оновлення прошивки потрібен комп'ютер із вихідним роз'ємом для навушників.