Ну, його щойно вперше виставили на загальний огляд.
Гітару спіткала жахлива доля на зйомках епопеї Квентіна Тарантіно, коли її не вдалося обміняти на реквізит. Зараз у розробці знаходиться короткий документальний фільм про цю трагічну історію.
NAMM 2024: Цього тижня компанія Martin була зайнята представленням лінійки ультрасучасних акустичних гітар – не шукайте нічого, крім нової платформи Inception GPCE – але модель Martin, яка, мабуть, найбільше привернула нашу увагу цього тижня, вже прибула до конференц-центру. Анахайма частинами.
Так, це може здатися трохи навіженим, але для цього є вагома причина: поки наш безстрашний головний редактор Майк обшукував виставковий зал у пошуках самих пікантних шматочків обладнання, він натрапив на стенд Martin, який був виставлений на загальний огляд – для вперше – безцінну салонну гітару, яка фігурувала у вестерні Квентіна Тарантіно 2015 року «Огидна вісімка»
Ті, хто знайомий з цією історією, зрозуміють, чому Мартіну довелося зберігати 145-річний інструмент у міцній труні з плексигласу, а також зрозуміють, чому його дебютний публічний виступ такий важливий.
Для тих, хто не знає, гітара, датована приблизно 1870 роком, була запозичена Музеєм гітари Мартіна Тарантіно для використання в «Огидній вісімці», в якій є сцена, в якій розгніваний Курт Рассел розбиває інструмент, що не підлягає ремонту. На жаль, помилка на знімальному майданчику призвела до того, що замість реквізиту було використано безцінну салонну гітару – і при цьому на неї чекав жахливий кінець.
Все мало піти не так: справжній Мартін мав використовуватися екранною партнеркою Рассела, Дженніфер Джейсон Лі, лише на короткий час – поки Лі балувався австралійською народною баладою Джимом Джонсом у Ботані-Бей – до того, як місце Мартіна мала зайняти точна копія гітари .
Це дало б Расселу повну свободу дій, щоб вирвати інструмент із рук Лі, як наказав Тарантіно, і використати його як фактичний таран по одній з колон декорацій.
На жаль, для істориків гітари, заміна так і не відбулася, точну копію реквізиту так і не було представлено в наборі, а Рассел - сам того не усвідомлюючи, слід сказати, - зрештою знищив частину музичної історії без можливості відновлення.
"Було зроблено шість дублів", - згадував тоді (через Insider) звукооператор фільму Марк Улано. «Гітара була виготовлена у 1870-х роках і була безцінною. Що мало статися, так це те, що ми мали підійти до цього моменту, вирізати, поміняти гітари і зробити дубль».
Зі свого боку Рассела підбурювала якась особливо захоплена режисура Тарантіно: «Того дня я запитав: «Як далеко ви хочете, щоб я зайшов?» [Тарантіно] відповів: «Просто йдіть, доки я не скажу стоп». сказав: «То що, якщо ти не скажеш «стоп», я розіб'ю гітару?» Він відповів: «Так, добре, просто продовжуй».
Мартін, очевидно, був лютий – настільки розгніваний, що зрештою змінив свою кредитну політику: з цього моменту він за жодних обставин не давав би в позику гітару зі свого музею для кіновиробництва.
Ось що робить цей дисплей таким значним. Після того як гітару розбили, ніхто не знав, що з нею трапилося. Мартін був змушений заперечувати, що його ремонтували – незважаючи на неофіційні свідчення, що говорять про інше – і зруйновані залишки безцінної вітальні зникли з радарів.
Але вони повернулися, і більше того, колись у майбутньому Мартін збирається випустити короткий документальний фільм, який описує трагічну долю історичної моделі 1870-х років. Ми чекаємо офіційної дати релізу, тому слідкуйте за цим…
NAMM 2024: Пам'ятаєте того безцінного Мартіна, якого Курт Рассел розбив на зйомках «Гидової вісімки»?
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки