Піт Таунсенд вказує на одну помилку, в якій гравці Instagram помиляються, і розкриває, хто його улюблений гітарист у соціальних мережах

Піт Таунсенд вказує на одну помилку, в якій гравці Instagram помиляються, і розкриває, хто його улюблений гітарист у соціальних мережах

Я думаю, що зараз це виклик, як і для багатьох музикантів»
Значок Who відточував аспект гри на гітарі, який упускає з уваги багато шредерів у соціальних мережах, але також пропонував рішення в процесі.

Соціальні мережі вже кілька років посідають центральне місце у світі гітари, стаючи платформою, де музиканти можуть продемонструвати безпрецедентну майстерність гри на електрогітарі, але за словами Піта Таунсенда, не всі роблять це правильно.

Як пояснює герой Who в останньому випуску Guitarist, є один ключовий аспект створення музики, який багато користувачів Instagram не беруть до уваги при створенні свого контенту і найважливіший елемент музичності, яким більшість нехтує.

Але, на щастя для тих, хто може виявитися винним у тому, що потрапив до цієї пастки, Тауншенд також запропонував рішення.

Коли його запитали, чи існує компроміс між швидкою грою та ліричною грою, Тауншенд замислився: «Ну, Прінс умів різати, і він часто грав по-справжньому душевний блюзовий трек, а потім, щоб перейти від одного шматочка блюзу до іншого. , він зробив би незвичайний клаптик. Так що це було трохи кричаче [вокалювання]. Можливо, це було просто для того, щоби показати, що він може це зробити. Тож я не знаю».

У зв'язку з цим Таунсенд продовжив обговорення «розриву, який іноді траплявся», заявивши, що швидка гра без розуміння мелодії чи ліризму походить з нездатності цінувати і грати природно з іншими музикантами – те, що часто не беруть до уваги творці сольного контенту.

"Багато з них - просто сольні музиканти, які освоїли своє ремесло і стали дуже, дуже швидкими", - сказав він про гравців у Instagram. «Отже, я думаю, що необхідно, щоб вони були вписані в музичний світ, десь за межами Instagram.

«Це виклик для них. Я думаю, що зараз це виклик, як і для багатьох музикантів електронної музики: вони дуже ізольовані та працюють самостійно».

Під час обговорення Таунсенд назвав одного гітариста, який освоїв обидва аспекти гри – гравця, який чудово технічно і має глибоке розуміння того, що означає грати в умовах ізоляції, і який так уже вдалося стати одним з його улюблених гітаристів у Instagram. .

«Їх у Instagram багато — один із моїх коханих — хлопець на ім'я Анхель Вівальді, блискучий, блискучий музикант, але коли він працює з іншими музикантами, він змінюється», — розповів він. «Він насправді слухає їх та вписується. Він може грати все, що хоче.

Вівальді заслуговує на таку похвалу від Таунсенда. Маестро прогресив-металу з Нью-Джерсі вже деякий час перебуває в авангарді інструментальної гітарної сцени, маючи на своєму рахунку пару фірмових гітар. Charvel та знамениті інструментальні релізи.

Слід уточнити, що американський віртуоз — це набагато більше, ніж просто гітарист із Instagram, чия музика визначається його схильністю до приголомшливих сольних фрагментів, масштабної ансамблевої роботи та мелодійної чутливості.

У нещодавній розмові з Guitar World Вівальді розповів про свою здатність поєднувати хвилюючу гру на струнах з емоційною звуковою розповіддю, про що говорив Тауншенд, і навів свій останній EP, Away with Words: Part 2, як свідчення свого підходу.

"Сьогодні події в моєму житті впливають на мене набагато більше, ніж на інших художників", - пояснив Вівальді. «Якщо щось викликає у мене певні почуття, я дозволяю цьому поринути у мого листа».

«Я часто зосереджуюсь на взаємозв'язку між людською психікою та моєю гітарою», — продовжив він. «Кожна з п'яти пісень на цьому EP має унікальний колір. І як тільки вони були у мене на місці, я подався до своєї студії в цих кольорах. Те саме я зробив, коли записував [альбом 2017 року] Synapse. Наявність концепції допомагає висловити моє творче самовираження як автора інструментальних пісень».

Щодо плюсів та небезпек соціальних мереж, Вівальді висловив свою думку у старому відео: «Для гітаристів та музикантів Інтернет — це величезне море натхнення та інформації, яке постійно підштовхує нас до вдосконалення своєї справи.

"Але іноді, побачивши величезний талант, у вас може виникнути бажання шпурнути свій інструмент в спіральну вогняну яму".

В іншому місці свого інтерв'ю журналу Guitarist Піт Таунсенд розповів про примітну похвалу, яку він колись отримав від Леслі Веста, і зізнався, що нещодавно купив свій перший Джексон, на якому він грав утричі швидше, ніж зазвичай.