Нове дослідження бездротових навушників передбачає, що Sony задумала щось грандіозне – і мені дуже хочеться побачити більше

Нове дослідження бездротових навушників передбачає, що Sony задумала щось грандіозне – і мені дуже хочеться побачити більше

Учасники опитування заявили, що «незручність у вусі» було найбільшим розчаруванням бездротових навушників.
Гігант чіпсетів Qualcomm опублікував свій щорічний звіт «Стан звуку», і його результати показують, що є дві ключові області покращення бездротових навушників.

Звіт заснований на опитуванні 7000 користувачів смартфонів зі США, Великобританії, Німеччини, Китаю, Індії, Японії та Південної Кореї, в якому основна увага приділяється споживчим тенденціям та поведінці щодо аудіо, особливо використання навушників.

Для шанувальників навушників найцікавішим відкриттям було те, що дискомфорт і недостатній час автономної роботи були найбільшими «болями» бездротових навушників. Комфорт також був відзначений як найважливіший фактор для людей під час пошуку нової пари.

Це з іншим висновком звіту: люди носять навушники частіше й у протягом тривалих періодів часу. Зокрема, 58 відсотків учасників заявили, що використовували їх щодня порівняно з 26 відсотками у 2022 році – збільшення, яке, безсумнівно, частково пов'язане зі збільшенням характеру гібридної роботи, оскільки багато хто приймає дзвінки на ходу та в неробочий час. -офісні приміщення. Звичайно, чим більше вам хочеться щось носити, тим зручніше це має бути. Так само, якщо ви використовуєте щось протягом тривалого часу, ви більше піклуватиметеся про час автономної роботи.

Судячи з наших тестів, час автономної роботи бездротових навушників в цілому рухається в правильному напрямку. Навіть бюджетні пари в наші дні, як правило, пропонують загалом 20 годин роботи від навушників та чохла для зарядки, а багато пар преміум-класу продовжують цей термін значно довше 24 годин. Ми пройшли деякий шлях з тих пір, як перша в історії справжня бездротова пара навушників Onkyo W800BT могла працювати протягом трьох годин.

Але хоча останніми роками комфорт навушників покращився, а навушники стали менше і легше, більшість навушників мають знайомий дизайн вкладишів, перенесений з лінійки дротових та бездротових навушників, що передують їм, для забезпечення надійної посадки та безпосереднього прослуховування. Звичайно, Apple протистоїть цій тенденції зі своїми AirPods, але їхня сумісність навряд чи має універсальну привабливість. Sony, мабуть, стала найбільшим гравцем, який мислив нестандартно, пропонуючи LinkBuds LinkBud з відкритим дизайном та без наконечників.
Новое исследование беспроводных наушников предполагает, что Sony задумала что-то грандиозное – и мне очень хочется увидеть больше
"Ті з вас, хто ненавидить відчуття силікону або піни з ефектом пам'яті, що проникає у ваші вуха, будуть раді дізнатися, що Sony навмисне розробила LinkBuds так, щоб цього не відбувалося", - сказали ми в нашому огляді Sony LinksBuds.

Основну увагу було приділено створенню навушників, які були б настільки ізольованими, але легша і менш нав'язлива посадка також допомогла забезпечити довгостроковий комфорт. Відкритий дизайн мав звукові наслідки, але мені, безумовно, хотілося б, щоб виробники навушників погралися з необхідністю обійти нав'язливу посадку навушників традиційної конструкції. Хіба не було б чудово, якби в майбутньому ми побачили пристрої, що пропонують найкращий баланс комфорту та якості звуку? Респонденти опитування Qualcomm, безперечно, так думають.

Що приємно прочитати у звіті Qualcomm, так це те, що існує стійкий інтерес до якості звуку: 73 відсотки (порівняно з 67 відсотками у 2022 році) заявили, що «стежать за тим, щоб якість звуку на моїх пристроях ставала все краще і краще з кожною покупкою». .

В аналогічній і останній ноті звіт не дивно виявив тенденцію до звуку «без втрат» і «просторового» звуку, що росте: 60 відсотків опитаних заявили, що це вплине на купівлю їх наступних справжніх бездротових навушників. Безперечно, це пов'язано з тим, що такі технологічні гіганти, як Apple, за останні рік чи два активізували просування своїх технологій.