Universal Audio виводить свою передову технологію моделювання мікрофонів на нові ринки з доступнішим моделюючим мікрофоном Sphere LX.
Ціна на вінтажні моделі продовжує зростати навіть у ці невизначені часи. На щастя, те саме можна сказати і про нашу здатність відтворювати це обладнання в цифровому вигляді. Якщо ви хочете звук легендарних студійних мікрофонів без завищеного цінника, тепер є три дуже привабливі варіанти.
Slate Digital були першими на ринку, і їхня система віртуальних мікрофонів постійно розвивалася з моменту її запуску. Тепер він пропонує кілька пакетів розширення, а також моделює звук двох класичних мікрофонних підсилювачів. Тим часом, лінійка Antelope Audio відрізняється тим, що пропонує на вибір кілька різних мікрофонів-джерел, включаючи єдині відомі мені стереофонічні та USB-моделюючі мікрофони. Алгоритми також можна запускати на інтерфейсах Synergy Core від Antelope, що дає змогу відстежувати змодельований звук у режимі реального часу з дуже низькою затримкою.
Нарешті є система Sphere, розроблена Townsend Labs. З моменту запуску вона також пропонувала можливість моніторингу в режимі реального часу із малою затримкою завдяки зв'язку з Universal Audio. UA купила Townsend Labs і тепер ми бачимо перші мікрофони Sphere під брендом UA.
Множина тут важлива, тому що, на відміну від Antelope, Townsend Labs пропонувала лише мікрофон з одним джерелом. Він називався L22, і, як і в деяких мікрофонах Antelope Edge, у ньому використовувався Y-кабель для передачі виходів із передньої та задньої частини капсуля на окремі входи вашого аудіоінтерфейсу. Запис з його допомогою вимагав точного узгодження посилення на двох каналах підсилювача, але як тільки ви це зробили, ви були винагороджені функціями, які виходили далеко за рамки простої імітації частоти осьової частотної характеристики цільового мікрофона. Система Sphere L22 також може моделювати відгук поза осі, діаграму спрямованості, поведінку ефекту близькості та багато іншого.
Зворотною стороною цього було те, що Sphere L22 був дорожчим за його конкурентів, і це те, що UA прагнула вирішити у своїй оновленій пропозиції Sphere. Отже, тепер є два мікрофони Sphere.
Крім дизайну, Sphere DLX ідентичний оригінальному L22, а це означає, що він пропонує найсучасніші шумові характеристики та узгодження фронту та тилу. Його новий молодший брат, Sphere LX, більш доступний за ціною і менше за розміром, але дуже схожий на вигляд. У ньому відсутній перемикач педів DLX, але, як і раніше, представлені передні та задні виходи окремо, що дозволяє моделювати багатошаблонні характеристики цільових мікрофонів. Тим не менш, він має трохи менш вражаючий показник власного шуму 10 дБА порівняно з 7 дБА DLX, а узгодження фронт-тил менш щільне, а це означає, що стереофонічний режим L22 та DLX офіційно не підтримується (але все ще працює).
Як зазвичай у UA, упаковка дуже продумана, і обидва мікрофони поставляються у міцних м'яких футлярах. У DLX це набагато більше, ніж у LX, що пов'язано не стільки з відносним розміром двох мікрофонів, скільки з тим фактом, що DLX поставляється як з амортизатором, так і кріпленням на стійку, тоді як LX включає тільки останній.
Sphere DLX та Sphere LX - моделювання мікрофонних систем від Universal Audio
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки