Ознаменувавши завершення більш ніж столітнього сімейного володіння, німецька ікона аудіоіндустрії Beyerdynamic була придбана компанією Cosonic Intelligent Technologies, що базується в Шеньчжені, за 122 мільйони євро.
Компанія Cosonic Intelligent Technologies, що діє через свій сінгапурський підрозділ, але підтримується китайською материнською компанією Jiahe Intelligent Technology Co., Ltd., придбала контрольні пакети акцій Beyerdynamic GmbH & Co. KG та її компанії-генерального партнера.
Придбання включає повну операційну структуру Beyerdynamic, поглинаючи її дочірні компанії в США, Китаї та Індії. Угода все ще підлягає схваленню органів, що регулюють. Однак, оскільки в Німеччині чи США не потрібно подавати антимонопольні або заяви про національну безпеку, очікується, що угода буде закрита відносно швидко, очікуючи лише схвалення регулюючих органів у Китаї.
Заснована в 1924 році і має штаб-квартиру в Хайльбронні, Німеччина, компанія Beyerdynamic залишалася сімейним підприємством протягом всієї своєї 101-річної історії. 880 та DT 770.
Cosonic побудувала свій бізнес як OEM, що спеціалізується на аудіокомпонентах для великих брендів, включаючи Philips , JBL , Beats, Honor, Huawei, 1More та Soundcore. У 2024 році близько 77% виручки Cosonic – близько 343 мільйонів доларів США – припало на виробництво навушників.
Компанія має намір використовувати існуючі канали продажів Beyerdynamic у Європі, США та Китаї, впроваджуючи інновації німецького бренду, у тому числі магнітні драйвери Tesla та високоякісні бездротові системи.
Андреас Рапп, генеральний директор Beyerdynamic, сказав:
Акціонери визнали, що майбутні інвестиції не можуть бути профінансовані при поточній структурі.
Повідомляється, що 385 співробітників Beyerdynamic по всьому світу не будуть порушені, і всі контракти і угоди залишаться в силі. Cosonic також особливо зацікавлена у збереженні виробничого майданчика в Хайльбронні, Німеччина, щоб продукція Beyerdynamic могла продовжувати носити знак якості Handmade in Heilbronn.
Це свідчить про більш широку тенденцію консолідації на ринку аудіотехніки, де відомі західні бренди все частіше стають об'єктами поглинання з боку азіатських виробничих компаній, які прагнуть вийти за рамки OEM-послуг.
Перед цим оголошенням на сторінці компанії Beyerdynamic було зроблено таку заяву:
Ніщо не залишається тим самим. Всі продукти beyerdynamic у всьому асортименті об'єднує те, що вони є постійне прагнення компанії до інновацій та її постійні зусилля з виведення задіяних технологій на новий рівень. Це так само правильно зараз, як і трохи менше 100 років тому, коли Ойген Бейєр заснував компанію. Немає нічого, що не можна було б покращити.
Аудіоіндустрія уважно стежитиме за тим, чи зможе компанія Beyerdynamic залишитися вірною своїм цінностям і зберегти спадщину німецької інженерної майстерності за нового власника.
Beyerdynamic продано китайському OEM-фахівцю Cosonic
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки