Порівняльний огляд Dan Clark Noire XO та Audeze LCD-X

Порівняльний огляд Dan Clark Noire XO та Audeze LCD-X

Нові навушники Noire XO від Dan Clark Audio викликали фурор у спільноті аудіофілів як преміальні відкриті референсні навушники. Раніше порівнювані з такими навушниками, як HiFiMAN Arya Unveiled та Dan Clark EXPANSE, Noire XO незмінно демонстрували вишукану звукову сцену та збалансоване налаштування. Сьогодні ми порівняємо Noire XO з Audeze LCD-X, ще одним основним продуктом у світі референсних навушників, відомим своїм темним тембром та природним відтворенням звуку. Маючи різницю в ціні всього 100 доларів, ці дві планарно-магнітні навушники підійдуть як критичним слухачам, інженерам з мікшування, так і любителям hi-fi. Давайте розберемо їх відмінності у дизайні, звуку та продуктивності.

Що входить до комплекту:
- Планарні навушники NOIRE X
- Амбушюри зі штучної замші Alcantara
- Знімний кабель
- Чохол для перенесення
- Серветка, що чистить
- Посібник користувача
- Гарантія на аудіосистему Дена Кларка

- Навушники LCD-X
- Стандартний дорожній футляр для РК-дисплея
- 4-контактний XLR-кабель
- Адаптер 4-контактний XLR на 1/4" TRS

Dan Clark Noire XO поставляється з усім, що може очікувати вибагливий слухач: самі навушники, амбушюри Alcantara, знімний кабель (з можливістю оновлення), дорожній чохол для перенесення, серветка, що чистить, і докладний посібник користувача - все це захищене гарантією Dan Clark Audio. Audeze LCD-X включає міцний дорожній чохол для РК-дисплея, 4-контактний кабель XLR і адаптер 4-контактний XLR на 1/4" TRS. Хоча аксесуари трохи громіздкі, вони підтримують репутацію Audeze як виробника преміального студійного обладнання і широкого спектру можливостей підключення.

Дизайн, комфорт та якість складання
Noire XO відрізняється елегантною чорною естетикою і успадкував легку складну конструкцію серії AEON. Відкриті грати покращують повітряний потік та акустичну прозорість без шкоди для портативності. Нові вдосконалені амбушюри з алькантари покращують контроль вологості та розсіювання тепла, що є критично важливим для тривалих сеансів мікшування. Каплевидні амбушури та автоматичне регульоване оголов'я забезпечують надійну посадку без втоми, а ряд роз'ємів (3,5 мм, 4,4 мм, XLR) забезпечує безшовну інтеграцію в будь-яку установку. Noire XO залишається напрочуд простим в управлінні, навіть від джерел малої потужності.

Навпаки, Audeze LCD-X підкреслює міцний промисловий дизайн. Його великі 106-міліметрові планарні драйвери знаходяться в великих, повністю охоплюють вуха чашках. пом'якшує це, але деякі користувачі можуть отримати користь з перерв.

Звукова сцена та візуалізація
Noire XO забезпечує ретельно виліплену звукову сцену, яка ставить просторовий реалізм вище за перебільшену ширину. Його уявлення більш інтимне, ніж у надшироких флагманів, таких як Sennheiser HD 800S, але воно забезпечує більшу точність у розміщенні стерео та вертикальному накладенні шарів. Acoustic Metamaterial Tuning System (AMTS) від Dan Clark Audio грає тут вирішальну роль, згладжуючи високочастотні піки, зберігаючи ясність. В результаті інструменти займають правдоподібне акустичне простір: вокал природно центрований, фортепіано розтягується в сторони без надмірного розширення, а ефекти, що оточують, здаються захоплюючими, не роздмухуючи мікс. Це робить Noire XO особливо вправним у складних записах, таких як камерна музика або пост-рок, де просторова згуртованість та накладання шарів мають важливе значення для прослуховування. Також заслуговує на увагу висотний компонент сцени — перкусія часто відчувається так, ніби вона розташована трохи вище за голову слухача, що надає міксу вертикальної глибини.

LCD-X пропонує масивну, захоплюючу звукову сцену, яка огортає слухача напівголографічним полем. Хоча сцена більша за бічною шириною і глибиною в порівнянні з Noire XO, вона використовує інший підхід: замість того, щоб підкреслювати вертикальне накладання шарів, LCD-X розподіляє елементи по широкому фронтальному полотну, як на мікшерному кінематографічному пульті. Інструменти та ефекти розміщуються у чітко визначених кишенях по всьому стереополю, а візуалізація хірургічно точна. Ефекти панорамування плавно ковзають, реверберація розквітає природно, а записи ансамблів, таких як джазові квартети чи оркестри, здаються такими, що розгортаються на справжній сцені перед вами. Темніша тональність LCD-X не ставить під загрозу деталізацію візуалізації; якщо вже на те пішло, вона посилює відчуття глибини, дозволяючи звуку омивати вас м'якше. Результатом є пишний досвід, який сприяє природній атмосфері та реалізму, а не точному аналітичному поділу.

Відгук басу
Басовий відгук Noire XO розрахований на точність і текстуру, а не грубу силу. Розширення суббаса є і налаштовано зі смаком, досягаючи досить низьких частот для відтворення основних нот без перебільшеного гуркоту. Ви не отримаєте удару в груди, але ви отримаєте дуже докладні перехідні процеси – басові лінії щільні, ритмічні та повні тональної інформації. Характер басу XO злегка теплий з легким акцентом на верхньому басі та нижній середині, додаючи повноти чоловічому вокалу та акустичним інструментам, не стаючи при цьому роздутим. Треки з вертикальним басом, такі як у Есперанси Сполдінг або Ніка Дрейка, звучать із текстурою деревного зерна та нюансованим згасанням. Електронні жанри, такі як хаус чи IDM, не б'ють так сильно, як на LCD-X, але вони все одно звучать контрольовано та артикульовано. У цілому низькі частоти Noire XO служать музиці, а чи не его, і процвітають у жанрах, де точність і гнучкість важливіше помпезності.

Низькі частоти LCD-X сміливі, просторі та майстерно контрольовані. Ці навушники відомі своїм авторитетним басовим відгуком, і вони не розчаровують — суббаси проникають глибоко з багатою, фізичною присутністю, яка надає музиці незаперечну вагу. Однак це не роздутий чи в'ялий бас; він пружний та дисциплінований, забезпечуючи фундаментальну підтримку, не затьмарюючи середні частоти. Є легка теплота, яка наповнює загальну тональність, роблячи LCD-X особливо корисними для хіп-хопу, R&B та кінематографічних саундтреків, де накладення нижніх частот має важливе значення. Бочки б'ють із задовільною вагою, а синтезаторні баси здаються повнотілими та об'ємними. У порівнянні з Noire XO, LCD-X дає вам більш інтуїтивний досвід - той, який є як аналітичним, так і музичним. Він йде тонкою межею між студійною точністю та аудіофільською насолодою, що робить його фаворитом як серед інженерів, так і серед любителів басу.

Середні частоти
Середні частоти це те, де Noire XO, можливо, сяє найяскравіше. Вони досягають ідеального балансу між нейтральністю та емоційною вагою, пропонуючи чисте відтворення вокалу та ясність інструментів без будь-яких помітних провалів чи забарвлень. Акустичні гітари мають тактильний реалізм; акорди фортепіано мають гармонійну глибину; багатошаровий вокал залишається розплутаним. Навіть у щільних аранжуваннях, таких як прогресивний рок, кінематографічний фольк або сучасний джаз, XO зберігає кожен елемент чітким. Легке тепло, успадковане від низьких середніх частот, додає щільність без роздмухування, дозволяючи легко насолоджуватися всім від сухого студійного вокалу до пишних оркестрових аранжувань. Це навушники, які запрошують уважно вивчити ваш мікс або улюблений альбом завдяки прозорому дозволу середніх частот і відсутності зерна середніх частот. Ті, хто працює над зведенням вокалу, аранжуванням струнних або редагуванням діалогів, особливо оцінять чесні та розкривають середні частоти XO.

Середній діапазон LCD-X миттєвий, виразний та повний присутності. Вокал виступає вперед, не будучи крикливим, що робить їх ідеальним як для критичного моніторингу, так і для іммерсивного прослуховування. У цьому діапазоні є безпомилкове відчуття щільності та тактильності — струнні інструменти здаються пишними та бархатистими, електрогітари гарчать із гармонійним багатством, а складні мікси зберігають свою згуртованість, не стаючи перевантаженими. Ця повнота у поєднанні з природним тембром надає LCD-X його відому якість «you are there». Чоловічий та жіночий вокал звучать інтимно та правдоподібно, тоді як синтезатори та духові інструменти виграють від ваги та глибини нижніх середніх частот. У порівнянні з Noire XO, середні частоти LCD-X здаються більш закріпленими і теплими, що може бути благом для мастеринг-інженерів або слухачів, які віддають перевагу трохи більш насиченим текстурам у своїх середніх частотах, не жертвуючи прозорістю.

Відгук на високі частоти
Високі частоти на Noire XO ретельно балансують між розширенням та плавністю. За допомогою системи AMTS високочастотний контент вільний від небажаних піків або шипіння, що робить XO придатними для тривалих сеансів прослуховування без утоми. Це не навушники, які прагнуть блиску — вони уникають надміру яскравого «аудіофільського блиску», якого прагнуть деякі бренди. Натомість вони забезпечують вишукані та повітряні високі частоти, які сприяють гармонійному реалізму та контролю за згасанням. Ви почуєте кожну деталь у хай-хет або вокальному шипінні, але вони представлені природно, без роздмухування. Невеликий підйом у верхніх високих частотах (~10 кГц і вище) додає рівно стільки повітря, щоб звук залишався відкритим та експансивним, покращуючи образність та просторові сигнали. Такі жанри, як фолк, класика та ембієнт, справді виграють від такого роду верхніх частот — тарілки мерехтять, струнні резонують із розмірами, а ембієнтні текстури дихають без зусиль.

Хоча високі частоти LCD-X менш висунуті вперед, ніж низькі та середні, вони, як і раніше, пропонують надійну роздільну здатність і дивовижну яскравість. Презентація плавна і злегка розслаблена, що сприяє більш темній загальної тональності. Високі частоти деталізовані, але не різання - ідеально підходять для слухачів, чутливих до високих частот або працюючих з яскравими цифровими записами. Тарілки мають реалістичне згасання, а високочастотний контент робить внесок у ширину звукової сцени, не вибиваючись із центру уваги. На треках з високим вмістом високих частот, таких як оркестрові увертюри або ембієнтна електронна музика, ви помітите, що LCD-X не перебільшує деталі, а представляє їх достовірно, забезпечуючи точний досвід моніторингу. У порівнянні з Noire XO, LCD-X більш розслаблений нагорі, але він, як і раніше, пропонує більш ніж достатню роздільну здатність для аудіороботи професійного рівня.

Вердикт
І Dan Clark Noire XO, і Audeze LCD-X чудові в області навушників високого класу, але задовольняють різні пріоритети слухачів. Noire XO віддає перевагу ясності, реалізму середніх частот та невтомної деталізації, що робить його ідеальним для аналітичного прослуховування та роботи, орієнтованої на вокал. LCD-X забезпечує більш вагомий, теплий звуковий підпис з ширшою звуковою сценою, що ідеально підходить для занурення в музику та глибокої оцінки міксу.

Якщо ви віддаєте перевагу надточній візуалізації та нейтральним середнім частотам, вибирайте Noire XO. Якщо ви шукаєте насичені низькі частоти, соковиті середні частоти та більш кінематографічну подачу, LCD-X – ваш вибір.