Навушники відкритого типу
Екологічні навушники OLLO Audio, безумовно, виділяються із натовпу. Вони звучать так само добре, як виглядають?
Існує безліч виробників "бутиків", які виробляють високоякісні підвісні мотори, мікрофони та моніторні динаміки. Частково це пов'язано з тим, що, хоча такі компоненти, як динаміки та мікрофонні капсулі, важко виробляти на місці для невеликих компаній, вони легко доступні як деталі OEM. Виробники бутикових навушників набагато незвичайніші, але OLLO Audio безперечно відноситься до цієї категорії. Компанія OLLO, що базується в Словенії, має дуже індивідуальну філософію, яка зосереджена на задоволенні конкретних потреб музикантів та продюсерів, а не ширшого ринку hi-fi найбільш стійким способом.
Отже, ви даремно шукатимете на сайті OLLO Bluetooth або активне шумозаглушення. Однак ви знайдете повний набір запасних частин, все ще доступних для кожної моделі, яку колись виробляла OLLO, аж до оригінальної відкритої S4 та закритої S4R, розглянутої в SOS у січні 2020 року. Тепер їх знято з виробництва, і всі зусилля OLLO зосереджені на новій моделі, яку вони називають X1. Вона доступна лише у відкритому форматі.
Високий калібр
Можливо, найбільшою подією, що відбулася з 2020 року, стало те, що OLLO уклали партнерство зі спеціалістами з корекції навушників dSoniq. Кожна пара навушників X1 поставляється з індивідуальним файлом калібрування, створеним з використанням "мочі обробки ІІ", та ліцензією на USC II від dSoniq. Це урізана версія їхнього програмного забезпечення Realphones, і файл калібрування також можна завантажити на повну версію, якщо вона у вас є. Ще краще, оскільки файл калібрування поставляється у стандартному форматі XPS, його також можна завантажити в апаратні аудіоінтерфейси від RME , Neumann, UA, MOTU тощо.
Виготовлені вручну невеликими партіями, X1 є більш менш традиційною конструкцією з рухомою котушкою, але драйвери розміщені в характерних круглих амбушюрах з дерева. Як і S4, вони підвішені симетрично до оголовья, що означає, що вони не «руки» як такі; правий амбушюр — це той, до якого ви підключите праву сторону Y-подібного кабелю, що додається. І, на жаль, маркування лівого і правого на самому кабелі, як і раніше, надто важкорозрізнити.
У той же час X1 також відрізняється від S4 у кількох важливих аспектах. Зовнішня поверхня амбушюрів у стилі перфорованої дошки була замінена новим дизайном, в якому звук виходить через виріз у формі стилізованої літери X. Дротове оголов'я в S4 було замінено на металеву смужку з вирізами, імовірно, з метою зменшення небажаних резонансів, які робили більш ранню конструкцію. І коли моделі S4 поставлялися тільки з м'якою сумкою, X1 поставляються з належним, напівжорстким, підігнаним чохлом для перенесення з ручкою.
OLLO не просто базікають, коли справа стосується стійкості. Вони підкріплюють свою філософію обмеженою п'ятирічною гарантією і кажуть, що всі компоненти X1 повинні бути замінені за допомогою простих домашніх інструментів. Очевидна якість складання передбачає, що їхня впевненість виправдана; можливо, через новий дизайн лицьової панелі X1 зберігають дуже індивідуальний характер S4, одночасно позбавляючись будь-яких слідів «саморобної» естетики.
Час у дорозі
Усередині X1 використовуються "виготовлені на замовлення низькоомні драйвери" з 50-міліметровою мембраною, яка має "запатентований композитний малюнок Pu+PET". Неясно, чи виробляються вони насправді самої OLLO, чи просто виготовляються за її специфікаціями, але в будь-якому випадку вони відрізняються від драйверів, які використовуються в попередніх моделях OLLO, та забезпечують хороші показники. Коефіцієнт нелінійних спотворень та гармонічні спотворення другого порядку зазначені як менш як 0,05% та 0,02% відповідно для синусоїди 1 кГц при 94 дБ SPL. Номінальний опір становить 32 Ом, а X1 видаватиме 101 дБ SPL для тону 1 кГц при 1 RMS.
Ці цифри не так сильно відрізняються від показників оригінального S4, але це мало що говорить нам про те, як звучать ці дві моделі. На мій слух, у S4 був досить незвичайний звуковий підпис з вираженим верхнім басом і помітним висмоктуванням в середньому діапазоні. Їх інші хороші характеристики, такі як низький рівень спотворень, зробили їх перспективними кандидатами як мікшерні навушники, але тільки за допомогою програмної корекції частоти. Це оголов'я з проводами також було проблемним, навіть легкі дотики викликали дуже чутний, невгамовний дзвін.
У порівнянні з X1 різниця як день і ніч. По-перше, нове плоске оголов'я як і раніше передає механічний шум, як і всі подібні типи, але тепер воно ефективно демпфується, так що вам ніколи не доведеться гадати, чи є резонанси, які ви чуєте, в джерелі чи ні. навушники звучать зовсім інакше. Фактично, коли я вперше дістав їх із коробки і спробував, я ще не дізнався про вбудовані опції калібрування, і моєю першою думкою було, що вони звучать справді досить рівно та нейтрально у своєму вихідному стані. Не було жодної агресивної верхньої середини сплеску або тональності «кривої посмішки», яку ви так часто знайдете навіть у досить дорогих навушниках, особливо в моделях, які призначені для прослуховування музики, а також для студійної роботи. Єдине невелике відхилення від нейтральності, яке я міг легко виявити, було натяком на додаткову теплоту близько 300 Гц.
Виправлені X1 здавалися природними та вселяли впевненість у роботі. Навіть невиправлені, вони були ближчими до мого сприйняття «плоських», ніж багато інших відкритих конструкцій.
Реєстрація X1, завантаження файлу XPS і встановлення USC II потім призвели до тонкого, але повністю позитивного поліпшення, упокоривши цю невелику товщину середнього діапазону, зміцнивши верхню середину і трохи піднявши низькі баси. Завантаження файлу XPS в повну версію Realphones показало, що активні лише чотири смуги еквалайзера: зріз 2,3 дБ на 364 Гц, порівнянне посилення на 1600 Гц і однаково м'які полички і зрізи на низькому і високому кінці відповідно. Це цікавий альтернативний підхід до чогось на зразок SoundID Reference від Sonarworks, який генерує високозернисті криві еквалайзера; хоч би якими були плюси і мінуси, виправлені X1 здавалися природними і впевненими в роботі. Навіть без виправлення вони були ближчими до мого сприйняття «плоського», ніж багато інших відкритих конструкцій.
Пакет калібрування USC II, що входить до комплекту, є урізаною версією Realphones від dSoniq.
USC II також надає вам обмежений, але корисний піднабір функцій з повної версії Realphones, зокрема вибір цільових кривих і бінауральних симуляцій приміщення, включаючи віртуальну студійну контрольну кімнату. Як і повна версія, вона буде працювати як плагін у всіх основних власних форматах, або як «системна» автономна версія з віртуальним аудіодрайвером.
З випуском X1 компанія OLLO Audio довела, що стартап з оригінальними ідеями та індивідуальною філософією може скласти абсолютну конкуренцію титанам у галузі моніторингу за допомогою навушників.
Контркультура
Як я зазначив на початку цього огляду, якщо ви прагнете нового мікрофона, модного еквалайзера, настільного синтезатора або пари динаміків, є багато лівих і нішевих варіантів, які доповнять відомі імена. Однак, якщо ви шукаєте нову пару студійних навушників, то поле набагато вже. З X1 OLLO Audio довели, що стартап із оригінальними ідеями та індивідуальною філософією може абсолютно конкурувати з титанами моніторингу навушників. Вони нітрохи не гірші за інші моделі, які я пробував у тій же ціновій категорії; вони створені на віки та підкріплені п'ятирічною гарантією; і хоча їм навряд чи потрібна програмна корекція, ви отримуєте її безкоштовно. Вражає!
Вердикт
X1 стійкі, добре виглядають та забезпечують дружню до мікшування тональність, яка вражаюче нейтральна. Вишнею на торті є безкоштовне програмне калібрування, яке ще більше підлаштовує їх звук, якщо це необхідно.
Огляд OLLO Audio X1
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки