Огляд Nagaoka MP-200

Огляд Nagaoka MP-200

Конструкція Nagaoka, що добре зарекомендувала себе, забезпечує першокласну продуктивність.
Nagaoka може бути незнайомим ім'ям для багатьох читачів, але цей японський бренд має вражаючу та незвичайну спадщину. Вона була заснована в 1940 році для виробництва точних деталей для годинника і згодом спеціалізувалася на обробці дорогоцінного каміння. Згодом це призвело до експертизи у виробництві алмазних голок і, зрештою, повних картриджів. Загляньте на веб-сайт компанії, і ви побачите, що тепер вона має справу з усіма видами пирогів, включаючи навушники, мікрофони та цифрові камери, а також виробляє картриджі з рухомим магнітом та різноманітні аксесуари hi-fi.

Картридж із рухомим магнітом MP-200 є вдосконаленою моделлю в довготривалій лінійці MP компанії. Розпакування цього картриджа викликає у нас хвилю ностальгії, оскільки, якщо відкинути відмінний колір, він виглядає так само, як високо оцінений MP-11, який ми прагнули на початку 80-х. Але, якщо відкинути зовнішній вигляд, це значно ефективніший картридж, ніж цей улюблений бюджетний фаворит.

Дизайн
Технічними моментами тут є використання маломасивного борного кантилевера в поєднанні з надтонко відполірованим алмазним еліптичним наконечником голки. Внутрішній генератор картриджа заснований на потужному самарій-кобальтовому магніті та забезпечує пристойний вихідний сигнал 4 мВ (1 кГц, 5 см/с). Немає нічого незвичайного в плані навантаження, що вимагається від фонокоректора, який відповідає нормі рухомого магніту 47 кОм або ваги картриджа (6,5 г).

Корпус MP-200 досить товстий, але навряд чи викличе будь-які проблеми, якщо супутній тонармовий тримач головки не буде незвичайно маленьким. У нас виразно не виникло жодних проблем із встановленням картриджа на наш тестовий програвач. Було б непогано, якби корпус MP-200 мав накидні гайки, щоб зробити установку менш клопіткою, але в іншому його квадратна передня частина робить легким вирівнювання. Nagaoka рекомендує притискну силу від 1,5 г до 2,0 г, і ми зупинилися на 1,75 г як на кращому компромісі між гнучкістю, міцністю та безпекою притиску.

Наше тестування проводилося з Nagaoka MP-200, встановленим на наш референсний програвач Technics SL-1000R та підключеним до фонокоректора Cyrus Phono Signature/P SX -R2. У нас також є схожа за ціною рухлива котушка Ortofon Quintet Blue і тепер, на жаль, знятий з виробництва Goldring 2500 MM для порівняння, а також більш дорогий референс у вигляді надзвичайно потужного Sabre MM Vertere.

Решта нашої референсної системи — підсилювач Burmester 088/911MkIII та динаміки ATC SCM50. Ми також замінили інтегрований підсилювач Naim Nait XS 3 (використовуючи його стандартний фонокорректор MM) та студійні монітори Epos ES-7N, щоб подивитися, як Nagaoka працює у більш сумісній за ціною системі. У будь-якому разі результати чудові.

Звук
MP-200 – це чистий, контрольований та розважальний виконавець. Його таланти починаються зі збалансованої тональності і продовжуються виразною динамікою та великою кількістю ударів. У міру того, як ми опрацьовуємо нашу колекцію записів, важко не бути враженим його зібраністю при відтворенні складних та щільних записів, таких як Carmina Burana Орфа, та його здатністю вирішувати великі обсяги інформації. Цей Nagaoka легко відстежує низькорівневі інструментальні нитки, при цьому все ще примудряючись осмислити ціле.

Стереозображення чітко сфокусоване і гарно нашаровується з масованим хором та інструментами, розташованими з переконливістю та стабільністю. Цей твір є одним з найвибагливіших, які ми знаємо, з його дикою динамікою і часом майже шаленою оркестровкою, але при цьому Nagaoka залишається незворушним, створюючи чіткіше і точніше вікно в запис, ніж будь-який конкурент за ціною, яку ми чули. Продуктивність у середньому діапазоні приголомшлива, голоси звучать переконливо природно, наповнені текстурою та повнотою.

MP-200 також може бути цікавим прослуховуванням, як ми дізналися під час сета Four Tet's There is Love In You. Цей багатий гобелен електроніки демонструє міцне володіння картриджем ритмічним драйвом та його здатність передавати баси зі спритністю, артикуляцією та силою. Подання Nagaoka прямолінійне та прямолінійне, що добре підходить для такої музики: цей рухомий магніт не є показним виконавцем і не прикрашає звук, щоб зробити його більш захоплюючим. MP-200 повністю присвячений вилученню звуку з канавки запису без втрати енергії музики та з мінімумом прикрашання. Він робить це чудово.

Вердикт
Nagaoka MP-200 – відмінний універсал. Він добре зроблений і простий в установці (крім відсутності накидних гайок). В електричному плані немає нічого, що могло б перешкодити сумісності, а загальний звук настільки повний, як ми чули на цьому рівні. У нас немає вибору, окрім як настійно рекомендувати цей картридж.

Картридж із рухомим магнітом Nagaoka MP-200 на дерев'яному столі перед зображенням квітів. Nagaoka MP-200 - приголомшливий універсал і один з найкращих у своєму класі

Плюси:
+ Збалансований, детальний та точний звук
+ Сильна динаміка та приємний удар
+ Блокова форма спрощує налаштування

Мінуси:
- Відсутність накидних гайок на корпусі картриджа робить його встановлення трохи складним.

Оцінки:
- Звук: 5
- Складання: 4
- Сумісність: 5