Маленька коробка, гнучка натура та величезний талант
Більшість людей обирають невеликі колонки, тому що у них скромне місце для прослуховування або вони не хочуть, щоб колонки домінували в кімнаті. Враховуючи ці чіткі вимоги, іронічно, що більшість компактних моделей, як і раніше, спеціально розроблені для кращого звучання при розміщенні на великій відстані від стін. Деякі виробники навіть заходять так далеко, що називають свої менші пропозиції конструкціями «книжкових полиць», але повірте нам, переважна більшість із них не була оптимізована для роботи там.
Чому більшість компаній, які виробляють колонки, обирають такий суперечливий шлях проектування? З погляду інженера такий підхід значно спрощує проектування, враховуючи, що вони можуть (по суті) ігнорувати вплив стін і зосередитися на оптимізації продуктивності. Враховуючи, що тип матеріалу, що використовується в стіні, і навіть опора можуть суттєво вплинути на звучання колонки, легко зрозуміти, чому більшість вважають за краще уникати складнощів. Epos не ухилилася від виклику у своїх нових стійко-моніторах ES-7N.
Сумісність
Компанія підійшла до ситуації практично, і він набув форми металевого тумблера на задній панелі ES-7N. Клацніть його вгору, і динаміки будуть налаштовані на те, що компанія називає напіввільним положенням, з динаміками на високих стійках 70 см, як правило, на відстані 30-50 см від задньої стіни. Більшості альтернативних варіантів зазвичай потрібно близько 20-50 см більше в кімнату для правильного звучання. Перемістіть перемикач вниз, і вихід через середні та високі частоти підніметься щодо баса, що дає напрочуд рівний звук, коли динаміки використовуються біля стіни або на (або навіть у) книжковій полиці.
У нашому першому досвіді з динаміками ES-7N вони були розміщені всередині великих стелажів Kallax від Ikea, і було дивно, наскільки вони добре і рівно звучали в той час.
Враховуючи, що є зміна у відносних рівнях басів та більш високих частот, не дивно, що чутливість Epos змінюється залежно від положення перемикача. Вони розраховані на 89 дБ/Вт/м у положенні близько до стіни і падають до 86 дБ/Вт/м при налаштуванні на вільний простір. У будь-якому випадку їх номінальний опір становить 4 Ом, що говорить про те, що ці динаміки вимогливі з точки зору електричного навантаження, але подивіться на опубліковану криву опору, і ви побачите, що вона відносно м'яка. У нас не виникло жодних проблем з їх підключенням до бюджетної інтегрованої системи Rotel A8 потужністю 30 Вт на канал (£399 / $449 / AU$649), хоча, враховуючи можливості та ціну Epos, стає ясно, що потрібна потужніша електроніка.
Дизайн та проектування
Розгляньмо конструкцію ES-7N. Її твітер є 28-міліметровим алюмінієвим куполом з керамічним покриттям, такий же, як використовується у висококласній моделі ES-14N (£3750 / $4700 / AU$7495), і, що незвичайно, не містить феромагнітної рідини для покращення динамічних характеристик. Нижче 2 кГц входить у роботу 13-сантиметровый поліпропіленовий средне-/низкочастотный динамік з портом спереду, навантажений слюдою. Оскільки дифузор відлито під тиском, Epos має велику свободу для оптимізації профілю та товщини, щоб отримати саме необхідний відгук. Крім того, СЧ/НЧ має двомагнітний двигун (для керування полями розсіювання та збільшення сили на звуковій котушці), гумовий дифузор з низькими втратами та високотемпературний центруючий елемент Nomex.
Висота корпусу Epos 29 см виконана якісно. Його панелі зроблені з двох шарів МДФ товщиною 8 мм, розділених матеріалом, що демпфує, з високими втратами. Є додаткове посилення у вигляді дерев'яного бруска, доданого до верхньої панелі, та розпірка для підвищення жорсткості. В основі ви можете прикрутити квартет невеликих гумових ніжок, які забезпечують розв'язку, коли динаміки використовуються на книжковій полиці або поверх звичайних меблів. ES-7N доступний у чотирьох варіантах обробки (помаранчевий, чорний, білий сатин та горіх), і виглядає акуратно у всіх з них, але не особливо розкішно на наш погляд.
Ми тестуємо динаміки на спеціальних стійках приблизно за 40 см від задньої стіни, а також усередині та на книжкових полицях і можемо повідомити, що вони звучать найкраще, коли використовуються в кімнаті у звичайному положенні. Це, звичайно, не дивно, але цікаво, наскільки Epos наближаються до цього оптимального варіанта під час використання в іншому місці. Є невелика втрата загальної ясності і точності, в той час як стереозображення не таке велике, але в більшості випадків ми насолоджуємося результатом майже так само сильно. Очевидно, що було багато думок про те, як зробити динаміки настільки гнучкими при розміщенні, і так само очевидно, що компанія досягла успіху.
Звук
Це відносно невеликі динаміки, тому вони не можуть конкурувати з більшими конструкціями, такими як трисмугова R3 Meta від KEF, коли справа стосується ваги басів, загального масштабу та динамічного охоплення. Тим не менш, вони настільки гарні, що ми не дуже переживаємо через втрати. ES-7N — сміливі та впевнені виконавці, які дозволяють високі рівні деталізації та організують їх зв'язковим та музичним чином. Зіграйте Not Like Us Кендріка Ламара, та Epos будуть штовхатись як мул. Вони звучать пружно і пробивно з такою музикою, передаючи стрибучий ритм-трек пісні в напрочуд впевненій манері. Тут багато драйву, і динаміки чудово передають мінливий імпульс музики. Голос Ламара прорізається з ясністю, кожне слово його пристрасної подачі легко відстежити.
Враховуючи, що це невеликі стовпчики зі скромним 13-сантиметровим середньо-низькочастотним динаміком, дивно, наскільки міцно і повно вони звучать на низьких частотах. Вони, можливо, не так глибоко риють, як їхній конкурент KEF, але вони звучать більш контрольовано і чіпко. Цікаво порівняння з Neat Petite Classic аналогічної ціни та розміру. Ми великі шанувальники музичної та ритмічної вистави Neat, але ES-7N досить хороші, щоб змусити їх звучати трохи розмито і м'яко.
Переключившись на It's Raining Vengeance Майкла Джаккіно із саундтреку до фільму «Бетмен», Epos довели, що здатні чудово передавати широкі динамічні розмахи музики і гнітюче відчуття. Стереообраз великий і точний, хоча потрібно трохи подбати про вугілля нахилу, щоб оптимізувати ситуацію. Драйвер Uni-Q від KEF забезпечує ширшу звукову сцену з ширшим місцем прослуховування з меншими зусиллями, але це головна перевага такого коаксіального розташування драйверів.
Epos поставляються в дзеркально відбитих парах, і ми експериментуємо з динаміками, розташованими так, щоб твітери розташовувалися на внутрішньому краї, а потім зовнішньому. Ми віддаємо перевагу їм, як рекомендує компанія, з твітерами, розташованими всередині. Така конфігурація дає більш міцні та сфокусовані результати.
Тонально ES-7N мають плавний, напрочуд насичений баланс. Хоча вони й виявляють недоліки системи та записи, вони досить витончені, щоб ніколи не перетворювати речі на їжу. Це означає, що вони будуть давати хороші результати зі скромною електронікою, як доводить наш досвід з бюджетним інтегрованим A8 від Rotel, хоча, якщо ви хочете почути від них краще, відправною точкою дійсно має бути щось на зразок комбінації стримера/підсилювача Naim ND5 XS 2/Nait XS 3, принаймні. Перейдіть до ще більш преміальних джерел та посилень – ми використали наш референсний музичний стрімер Naim ND555/555 PS DR/підсилювач Burmester 088/911 MkIII – і Epos засяють ще яскравіше. Не помиляйтесь, у цій конструкції багато звукового розтягування.
Вердикт
Загалом, Epos ES-7N – це чарівники. Вони маленькі, дуже потужні і напрочуд невибагливі у використанні. Пестить їх ретельним розміщенням і високоякісним сигналом, і вони покажуть відмінну продуктивність, яка досить хороша, щоб кинути виклик найкращим альтернативам на цьому рівні. Однак, навіть коли умови не оптимізовані, вони продовжують перевагу. Це рідкісний талант, який слід вшановувати. Настійно рекомендується.
Плюси:
+ Чистий, прямий та виразний звук
+ Прекрасна динаміка та ритмічний драйв
+ Гнучка натура
Мінуси:
- Нічого особливого у плані стилю
Оцінки:
- Звук: 5
- Складання: 5
- Сумісність: 5
Огляд Epos ES-7N
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки