«Cort дійсно заслуговує ще раз на привітання за виконання своєї обіцянки шедевра»
Дві акустичні гітари з китайської майстерні Cort, які не можуть бути далі один від одного за стилем, від традиційних обертонів Abstract Delta до сучаснішої Modern Black
Гітари Cort часто літають тут, або під виглядом їхнього чудового електро-діапазону, або, як тут, акустичного крила компанії.
Материнська компанія Cortek базується в Індонезії і, згідно з її веб-сайтом, відповідає за випуск більш ніж мільйона гітар у дику природу щороку, що є великим досягненням, з якого боку не подивися.
Загалом, ми були дуже вражені моделями, які ми розглядали в минулому, не лише через їх високі стандарти щодо якості складання, але й через вигідне співвідношення ціни та якості.
Як ми вже говорили, акустичний бік бізнесу Cort бере свій початок у сучасному китайському підприємстві, і саме там народилися дві дуже контрастні акустичні моделі, які ми тут розглядаємо. Якщо вам було цікаво, їх об'єднує те, що вони потрапляють під егіду бренду Cort Masterpiece, зарезервованого для кращих порід дерева і найвищого рівня майстерності.
Але ціни тут більше натякають на інструменти середнього цінового діапазону: чи вдалося Cort досягти квадратури кола та забезпечити якість, властиву виготовленню на замовлення, за стандартною ціною? Час починати відкривати кейси.
Як ви можете бачити на фотографіях, що додаються, ця пара не могла б бути більш різною, навіть якщо б вони спробували. З одного боку, у нас є дуже традиційно виглядаюча Abstract Delta, яка реєструється як OM - хоча і з більш глибоким корпусом, ніж стандартно для цього конкретного позначення - а потім є Modern Black, прикрашена сучасними функціями, такими як скоси підлокітників та бічні порти.
Що стосується Abstract Delta, Cort каже нам, що вона «натхненна Abstract Limited Edition, яка була представлена в 2018 році… [і] була розроблена у відповідь на зростаючий попит на наступну модель».
Крім того, Cort додає, що «нові елементи дизайну були розроблені з використанням комбінацій трикутних форм, які утворюють геометричні візерунки на головці грифа та маркерах положення грифа». Треба сказати, що вищезгадані прикраси здаються нам дуже характерними для стилю модерну і надають моделі Abstract Delta власного характеру ще до того, як ми дістаємо її з футляра.
Поки ми маємо справу з першими враженнями, Modern Black саме те, що він каже: сучасний та чорний. Відсутність традиційного отвору резонатора і цей виріз створюють атмосферу Ovation. А щодо бічних портів, то вони величезні! Подивимося, який ефект це дасть, коли ми вперше пограємось. Але спочатку розглянемо кожен інструмент окремо і подивимося на його сукупність частин.
Ми можемо почати зі старого дизайну і Abstract Delta відповідає багатьом параметрам OM під час свого стрибка до свободи від корпусу. Але давайте розберемося з тією специфікацією «глибшого корпусу OM», про яку нам говорить Корт.
Стандартний корпус OM звужується приблизно з 104,8 мм до 82,5 мм. Тут правило гітариста говорить нам, що маємо справу з невеликим збільшенням до 107 мм до 92 мм. Не так багато, хоча тепер ми знаємо, що він виглядає трохи м'ясистішим у відділі корпусу.
Верхня дека з ялини сітхінського якості, і це дуже гарний шматок деревини — багато цього ефекту брижі в зернистості, коли на неї падає світло. Що стосується декору верхньої деки, зміщена розетка може не всім сподобатися, але вона відмінно поєднується з художніми інкрустаціями як на головці грифа, так і на грифі.
Задня дека та обичайки з пау-ферро класу ААА (він же сантос або болівійський палісандр). Це деревина корпусу, яка в минулому піддавалася незаслуженій критиці — наприклад, використання Fender її як заміна індійському палісандру, коли правила CITES були найсуворішими, безумовно не допомогло.
Не повністю оплачений представник виду палісандра, пау ферро зазвичай вважався деревиною для бідняків, і все ж таки на сайті Tonewood Data Source говориться, що «ця деревина входить до числа фаворитів для створення гітар виняткової якості».
Вона, безумовно, виглядає як частина Abstract Delta, з великою кількістю зовнішнього вигляду з індійського палісандра, але з більш червонуватим відтінком, на відміну від звичного шоколадно-коричневого кольору індійського.
У будь-якому випадку корпус облямований червоним падуком, що добре його відтіняє. Ще один приємний штрих — краї корпусу, як і гриф, були завальцьовані, щоб усунути будь-який дискомфорт під час гри, тому все довкола здається гладким.
Гриф із цільного червоного дерева з атласним відчуттям, на відміну від глянсового корпусу, і окрема п'ята низькопрофільна теж виглядає стильно. Колки - золотисті Gotoh 510, які змушують цю головку грифа в стилі ар-нуво справді співати, а кріплення та фурнітура доповнені верхнім поріжком та сідлами від Tusq та LR Baggs Anthem для живих виступів.
Перемикаючись на Modern Black від Cort, погляд на лист специфікацій, що додається, говорить нам, що він був «натхненний шикарним і елегантним стилем сучасної джазової епохи, [і] може похвалитися унікальним і сміливим дизайном з поєднанням елегантності та стриманості».
Заснований на формі корпусу Grand Concert, цей гладкий венеціанський виріз, не більш-чорне оздоблення і відсутність верхнього резонаторного отвору говорять нам, що Cort підхопив традиційну кулю і йде з нею, принаймні з погляду дизайну.
Ці інкрустації на накладці грифа і темне горіхове окантування теж привносять щось у вечірку з декору корпусу. І ми навіть не почали говорити про цих великих бічних резонаторів.
Під гладким чорним оздобленням (вона насправді напівпрозора при яскравому світлі) ховається європейська ялина в поєднанні з червоним деревом для задньої та бічних сторін. На боці виконавця у верхній та нижній частинах ми знаходимо звукові порти, які спрямовані на те, щоб направити звук до вас – це майже як вбудований монітор.
Це цікавий і оригінальний штрих, і хоча бічні порти є чимось новим у світі акустичних гітар, ми, безумовно, не бачили таких великих. Розмір більшого з двох складає 108 мм на 67 мм, а меншого – 80 мм на 65 мм, так що це досить великий шмат бічної частини гітари.
Нам здається, що, будучи єдиним резонаторним отвором, воно може ускладнити підключення мікрофона в студійному середовищі, а відкритий вигляд на внутрішні механізми інструменту — розпірки, пропили тощо — може зайняти деякий час, щоб звикнути з точки зору виконавця. Але ми утримаємося від суджень, поки не почуємо Modern Black у дії.
Крім шокуючих нових особливостей корпусу, решта конструкції слідує за Abstract Delta: гриф із червоного дерева, накладка із чорного дерева, колки Gotoh і Tusq для сідла та порожка струн.
Але відмінною рисою тут є те, що гриф Modern Black має асиметричний профіль, що означає, що згинання басової сторони змінюється в міру просування вгору по грифу. Це те, що ми бачили на електрогітарах у минулому — Music Man був піонером цього ще в 1990-х роках — але це рідкісна особливість на акустичних гітарах.
Ці шикарні інкрустації справді щось говорять із художньої точки зору, і ми можемо зрозуміти, що має на увазі Cort, коли каже, що джазова епоха була джерелом натхнення.
Відчуття та звуки
Повертаючись до Abstract Delta, ми не знаємо, чи це чисто психологічний, але, схоже, ці додаткові кілька міліметрів глибини корпусу перетворили цей OM на щось більш громіздке в ігровій позиції. Він відчувається як значне повне коло від початку.
Це зовсім непогано; це просто наближає статус OM до відчуття дредноуту. Гриф зручний, а ці закруглені краї накладки грифа роблять як повсякденне брязкання акордами, так і атлетичніші пригоди з одиночними нотами комфортними.
Звук також має велику глибину. Це пау ферро дійсно працює понаднормово, щоб виробляти різкі баси та потужні, солодкі високі частоти.
Modern Black загалом витонченіший — що дивно, враховуючи, що звук буквально проектується прямо на нас. Але тут є щось зовсім витонченіше. Цей асиметричний гриф дійсно змінює ігровий досвід на краще.
Загальний звук більш плоский, у хорошому сенсі, і якимось чином гармонійніший, ніж у більш традиційно спроектованого партнера. Здається, що смілива ідея з боковим портом справді окупається.
Через підсилювач обидві здаються ідеально пов'язаними зі своїми відповідними системами звукознімачів, LR Baggs Anthem від Abstract Delta точно відтворює різкі тони гітари через наш Boss Katana Artist Gen 3, встановлений в акустичний режим.
Після невеликої орієнтації ми виявили, що Fishman чудово впорався з тим, щоб пожвавити інструмент в електричному режимі
Однак Modern Black має один потенційний недолік: елементи керування передпідсилювачем, встановлені всередині меншого з двох звукових портів, трохи незручні для доступу.
Безперечно, ви могли б змиритися з цим з часом, і ми дійсно не бачимо, щоб у Cort була велика альтернатива з точки зору становища. Але все ж таки варто відзначити. Однак після невеликої орієнтації ми виявили, що Fishman чудово впорався із завданням надання інструменту електричного життя.
Вердикт
Кожна з цих абсолютно різних акустичних гітар має значні переваги як з погляду дизайну, якості складання, так і загальної продуктивності. З цих двох Delta Black сміливіша, і ми би присудили їй тут статус фаворита.
Але зачекайте, подивіться на цінник: хороший зовнішній вигляд, більш ніж гідна система звукознімачів і жорсткий кейс за 1,5 тис. доларів/1 тис. фунтів стерлінгів? Це має бути автоматично додано до вашого списку покупок акустики, якщо ви намагаєтеся кинути виклик акустиці, яка може відрізнятися від інших.
Abstract Delta зберігає свої позиції у більш традиційному стилі з пакетами гарної тональної потужності під капотом. Cort справді заслуговує ще раз на привітання за виконання своєї обіцянки шедевра.
Плюси:
+ Abstraq Delta має відмінне складання.
+ Це хороша акустична гітара з безліччю тонів.
+ Миттєвий привід для розмови про оригінальний дизайн Modern Black.
+ Дуже хороший звук та зручність гри.
+ Зручні для гравця функції.
Мінуси:
- Abstract Delta вимагає неупередженості щодо тону OM.
- До звукових портів Modern Black може знадобитися деякий час, щоб звикнути. Його незручні елементи управління можуть стати деяким вирішальним чинником.
Огляд Cort Abstract Delta та Modern Black
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки