Огляд YG Acoustics Carmel 3

Огляд YG Acoustics Carmel 3

Ретельно спроектовані, дорогі та досить талановиті
На папері Carmel 3 від фахівця з акустики YG Acoustics з Колорадо є проблема з довірою. Вони коштують величезних грошей, але являють собою невеликі, досить прості двосмугові підлогові акустичні системи. Вони напевно не привертають до себе увагу в тій галузі ринку, де більшість конкурентів значно більша, а складність зазвичай вважається гарною річчю. Але якщо ми чогось і навчилися за ці роки, то це тому, що речі ніколи не слід оцінювати «по паперу», і це доводить наш випадок.

Дизайн та проектування
Ми тестували попереднє покоління Carmel ще у 2017 році, і воно виявилося надзвичайно вражаючим виконавцем. Головні відмінності між ним та цим останнім поколінням — це зміна твітера та повністю перероблена кросоверна мережа. Новий 26-міліметровий твітер майстерно спроектований з використанням каркасу зі сплаву для посилення його тканинного бані, що додає жорсткості без шкоди для занадто великої ваги. Деталь з алюмінієвого сплаву починається із заготівлі вагою 80 г і обробляється в гратчасту структуру, яка важить всього 0,03 г. Вся обробка виконується на місці та з точністю, яка, як стверджується, становить менше 0,001 мм. Стверджується, що ця гібридна конструкція забезпечує зниження спотворень та покращує дисперсію, щоб забезпечити більшу зону найкращого прослуховування.

Іншою суттєвою зміною між поколіннями Carmel є переглянута конструкція кросовера. Ця абсолютно нова мережа була розроблена з використанням складного програмного забезпечення для моделювання та, як стверджується, оптимізує амплітудну характеристику, фазу та нахили фази між двома динаміками. Незвичайно, що YG вказала деякі цифри і вони вражають при +/- 5 градусах відносної фази між драйверами від 700 Гц до 3,3 кГц. Точка кросовера встановлена ​​відносно низької частоти 1750 Гц, що говорить про те, що твітер має хороше охоплення в нижній частині свого робочого діапазону. Переваги, заявлені для цієї складної конструкції кросовера, - це низький рівень спотворень поряд із чудовою перехідною характеристикою та лінійністю.

При такому високому ціновому рівні ви очікуєте високоякісних деталей кросовера, і ви отримуєте їх з виготовленими на замовлення металевими фольговими конденсаторами, мідно-манганіновими резисторами фольговими і резонансно-демпфованими індукторами. Навіть схема схеми оптимізована на комп'ютері для мінімізації небажаної взаємодії компонентів, а сама друкована плата (PCB) є виготовленою на замовлення конструкцією з низьким резонансом.

Складання
В іншому ця модель Carmel третього покоління виглядає майже такою самою, як і її попередник, хоча майже кожна частина була доопрацьована для оптимізації продуктивності. Вона має герметичний корпус висотою 103 см, виготовлений з обробленого прецизійно алюмінієвого сплаву, товщина якого місцями досягає 35 мм. Всередині корпус укріплений та стратегічно задемпфований, щоб мінімізувати будь-які резонанси. Величезний обсяг роботи вкладається у цю передню перегородку, від зміненого хвилеводу навколо твітера до плавних вигинів її поверхні. Вся обробка виконується на місці, і на виготовлення кожного корпусу йде близько півтора дні, що певною мірою пояснює високу ціну Carmel.

Кожна колонка важить цілих 39 кг, тому для безпеки її слід вважати підйомною силою двох людей. Є два стандартні варіанти обробки (чорний та сріблястий), але можна отримати Carmel 3 в індивідуальних кольорах за додаткову ціну. У Великобританії ця надбавка становить 8800 £. Він повинен бути наголосив, що колір наноситься за допомогою спеціалізованого багатошарового процесу анодування, а не просто фарбування.

18,5-сантиметровий середньо-/низькочастотний динамік динаміка перенесений з моделі останнього покоління, хоча навіть тут є удосконалення в системі дифузора та двигуна, які підвищують продуктивність порівняно із зразком, який ми чули у 2017 році. Це драйвер BilletCore, що означає, що кожна діафрагма товщиною 0,2 мм і вагою 10 г виточується із цільної 2-кілограмової заготівлі авіаційного алюмінію. Така велика обробка може здатися нав'язливою надмірністю, коли більшість конкурентів просто штампують свої металеві дифузори з плоского листа. Але YG стверджує, що її підхід дозволяє уникнути мікроскопічних напруг і нерівностей штампування, забезпечуючи більшу однорідність та структурну цілісність діафрагми.

Сумісність
Ці компактні вежі не дуже складні в управлінні з погляду електрики. Carmel 3 має заявлену чутливість 87 дБ/Вт/м та номінальний опір 6 Ом (мінімум 3,2 Ом). Будь-який пристойний сумісний за ціною підсилювач повинен без проблем впоратися з цим, якщо ви не дивитесь на одну з лівих лампових конструкцій з низьким виходом, доступних на ринку. Як би добре деякі з них не звучали, ми вибрали б щось з великою потужністю, щоб отримати краще від цих динаміків. Підсилювач з приблизно 100 Вт на канал на 8 Ом і можливість наблизитися до подвоєння цього значення при зменшенні опору вдвічі - це справедлива відправна точка.

Зрозуміло, що немає сенсу намагатися економити на будь-якій частині вашої системи, якщо ви хочете отримати краще від цих динаміків. Наші джерела – це топовий музичний стрімер Naim ND555/555 PS DR та програвач платівок SME Model 20 Mk2/Series V/Ortofon Windfeld Ti MC, підключений до підсилювача Burmester 088/911 MkIII. Кабелі – це преміальні пропозиції від Vertere Acoustics та Chord Company. Ми також пробуємо пару інтегрованих підсилювачів – Cor від PMC та Nait XS3 від Naim – щоб подивитися, як колонки відреагують на більш скромне посилення.

Ці колонки не особливо вибагливі в позиціонуванні; заяви про широке розсіювання твітера та безшовну інтеграцію звучать правдиво. Щільні, добре контрольовані низькочастотні характеристики Carmel не сильно страждають, коли ми переміщаємо їх ближче до стіни, але ми дійсно втрачаємо трохи більше глибини та відкритості стереозображення, ніж хотілося б. Трохи погравшись, ми зупинилися на тому, щоб розмістити колонки на відстані близько 80 см від кімнати, нахиливши їх так, щоб вони перетинали приблизно метр позаду слухача. Таке розміщення забезпечує гарний баланс між тональним балансом та розміром звукової сцени та фокусом.

Звук
Це не ті колонки, про які варто судити з швидкого прослуховування. На холоді вони звучать жорстко та трохи різко. Згодом ця риса заспокоюється, але, як і у випадку з моделлю попереднього покоління, ці підлогові колонки ніколи не бувають особливо поблажливими щодо системи чи якості запису. Хоча це вказує на високий рівень прозорості, є також незаперечна метушливість, якої немає інших альтернатив з аналогічними можливостями.

Послухайте неідеальні записи, у нашому випадку Blueprint 3 Jay Z, та конкурентів, таких як ACT 3Zero Вілсона Бенеша, вони показують принаймні стільки ж, скільки і Carmel 3, включаючи дивну жорстку грань звуку, але не зосереджуйтесь на цьому. Здається, що YG хочуть підкреслити кожну ваду, а не дати більш збалансований погляд на запис.

Якщо залишити цю межу позаду, залишиться так багато всього, чим можна захоплюватися. Для початку, Carmel 3 майже шокуючи пробивні для свого розміру. Вони видають низькі ноти зі справжньою отрутою і навряд чи правдоподібною кількістю м'язів. Вони можуть бути відносно невеликими, але поєднання надтвердого алюмінієвого корпусу, високорозвинених динаміків та ретельно відкаліброваного кросовера призводить до уявлення значної авторитетності. Вони мають звукову сміливість, яка надзвичайно приваблива.

Увімкніть Already Home Jay Z і ці вежі не стримуються. Бас б'є жорстко і точно, в той час як міцна міцність на більш високих частотах заслуговує на захоплення. Ритмічний драйв впевнений, що не звучить надто захоплено. Але він все ще досить добрий, щоб добре передати важку природу музики. Відійдіть від м'язистіших аспектів відтворення музики, і ви виявите, що ці динаміки глибоко проникають у виробництво і розкривають безліч деталей. Важливо те, що вся ця інформація організована з обережністю, щоб створити зв'язкову та музичну виставу.

Тонально вони звучать рівно. Коли ми слухаємо Симфонію № 3 Гурецького, важко не бути переконаними у ясності та вірності інструментальних текстур. Ці динаміки YG звучать вражаюче динамічно, коли оркестрове тиск наростає і залишаються вільними від стресу навіть при сильному натисканні. Наша тестова кімната має розумні розміри 3 x 7 x 5 м (x ш x 5 м), і у них не виникло проблем із заповненням її звуком на високій гучності. На відміну від попереднього покоління, ця модель зберігає інтерес на нижчих рівнях гучності.

Carmel 3 виявилися досить збалансованими, щоб добре працювати у широкому діапазоні музичних жанрів. Вони мають природність і динамічну розтяжку, щоб переконливо відтворювати Everybody Digs Білла Еванса, а також справлятися з Found Songs Олафура Арнальдса з тонкістю і нюансами, на які вони заслуговують. Перейдіть на Push The Sky Away Ніка Кейва, і на перший план вийде явний середній діапазон YG, підкреслюючи його здатність передавати голоси з реальними субстанціями та ґрунтовністю. Тут башти чудово передають пристрасть виконання Кейва, добре передаючи його характерну гравійну текстуру.

Вердикт
YG Acoustics Carmel 3 – чудові колонки. Вони досить малі, щоб зручно розміститися в невеликих і середніх приміщеннях більшості британських будинків, але при цьому мають звукову силу, щоб блищати і у великих кімнатах. Їх низькочастотний діапазон та динамічна потужність виняткові для їхнього розміру. Є так багато речей, які можна похвалити, від бездоганної якості складання до простоти позиціонування, але будьте обережні з їхнім вибагливим характером.

Якщо ваша музична колекція заповнена бездоганно спроектованими записами, Carmel 3 послужить вам чудово. Однак, якщо, як і ми, ваша колекція вибирається за музикою, а не за якістю запису, то це може бути вибоїста поїздка, іноді.

Акустичні системи Carmel 3 виняткові багато в чому, але для того, щоб вони дійсно засяяли, їх потрібно балувати

Плюси:
+ Смілива презентація, повна деталей
+ Вражаюча динамічна потужність та дивовижна потужність на низьких частотах
+ Відмінне складання та оздоблення

Мінуси:
- Дуже вимогливі до якості запису та системи

Оцінки:
Звук: 5
Складання: 5
Сумісність: 3