Як вибрати правильний звук фортепіано для вашого треку?

Як вибрати правильний звук фортепіано для вашого треку?

Все піаніно однакові, правда? Неправильний. Існує величезна різноманітність брендів та моделей, і знання цієї найважливішої основи електронної музики є важливою відправною точкою.

Незалежно від того, чи працюєте ви в області семплів і плагінів, чи вам пощастило мати у своєму розпорядженні акустичний інструмент, ваш ідеальний тип фортепіано багато в чому визначається вибраним вами жанром музики чи виробництва. Ось як вибрати піаніно

Сучасні акустичні фортепіано переважно діляться на дві категорії; великий чи вертикальний. Не бажаючи констатувати очевидне, піаніно це ті, які ви можете побачити біля стіни у вертикальному положенні, тоді як роялі це більші інструменти, які займають більше місця на підлозі.

Крім форм-фактора, з-поміж них є й інші важливі відмінності. Вертикальні фортепіано зазвичай мають менший корпус, а це означає, що струни не такі довгі. Це призводить до того, що струни з нижчим тоном стають коротшими, а це означає, що струни не звучать так домінантно на нижньому кінці.

Будучи меншими за розміром, піаніно може звучати інтимніше або менш резонансно, але це залежить від самого фортепіано.

Будучи меншими за розміром, піаніно може звучати інтимніше або менш резонансно, але це залежить від самого фортепіано. Більшість виробників фортепіано виготовляють стійки різних розмірів, тому не дивно, що більше корпус фортепіано, чим більше рамка, тим повніше звучання інструменту.

Було кілька відомих прикладів треків, записаних з використанням скромніших піаніно, одним із найвідоміших є піаніно Challen, яке використовувалося The Beatles. Спочатку розташована на Еббі-Роуд у Студії 3, ця зменшена версія піаніно забезпечувала інтимний звук, значно менше, ніж часто згадуване піаніно «Місіс Міллс», також використовуване The Beatles, яке залишається в Еббі-Роуд.

Хоча ви також можете отримати інтимний запис за допомогою рояля, збільшення розміру інструменту означає, що велика рама може підтримувати довші струни. Це означає, що нижчі ноти мають більшу резонансну силу, хоча роялі також бувають різних розмірів.

Найкращий розмір рояля для запису – від 6 футів 6 дюймів до 7 футів.

Маленькі роялі, як випливає з назви, відносно малі в порівнянні з роялями і, як наслідок, забезпечують менш насичений звук. Рояли меншого розміру призначені для домашнього вжитку. Інструменти більшого розміру, довжиною понад шість футів, називаються концертними роялями, оскільки вони набагато краще виступають у середовищі виконання і, як наслідок, мають більшу гучність.

Піднявши кришку під кутом, що підтримується «палицею», звук випромінюватиметься з інструмента в міру його направлення до аудиторії. Отже, у більшості будинків не прийнято розміщувати піаніно концертного розміру, оскільки вони надто гучні та великі.

Однак найбільш підходящий розмір роялю для запису становить від 6 футів до 7 футів до 7 дюймів. Розміри Steinway Model B, Yamaha C6 та Bechstein B212 становлять 6 футів 11 дюймів (212 см). Баланс між чіткістю верхніх частот і чіткістю нижніх частот означає, що ці інструменти шануються як ідеальні за розміром для фортепіано, що записується. Ви знайдете їх у багатьох студіях.

Під усіма піаніно ви знайдете кілька педалей. Нормою зазвичай є щонайменше дві педалі; праву педаль іноді неточно називають гучною педаллю.

Насправді це педаль сустейна, названа так оскільки вона повністю знімає демпфери зі струн, дозволяючи їм тримати сустейн до того часу, поки струни не перестануть видавати звук з допомогою вібрації. Це може призвести до збільшення гучності інструменту, але тільки через загальний сустейн такої кількості нот, а не тому, що окремі ноти голосніші.

І навпаки, ліва педаль називається педаллю soft, також відома як педаль «una corda». Натискання цієї педалі створить м'якший звук або шляхом переміщення молоточків усередині піаніно ближче до струн, або, у разі рояля, шляхом переміщення всіх молоточків на кілька міліметрів, що означає, що молоточки вдаряють лише по одній струні. '. Це також дослівний переклад слова una corda.

Завжди можна змусити фортепіано за вас працювати. Йдеться лише про розуміння того, як

Третю, середню педаль відносно часто можна зустріти на піаніно, особливо таких брендів, як Yamaha. Описана як педаль тренування, досягнутий тон навіть тихіше, ніж у м'якої педалі, з приглушенням звуку і тембру.

Метод, за допомогою якого це досягається, варіюється від бренду до бренду, але в багатьох інструментах між молоточками та струнами є шар повсті, що створює дуже гарний ефект повстяного фортепіано. Це стало чимось подібним до повсюдного звуку в кінематографічних та ембієнтних колах, особливо застосування щедрої реверберації до повстяного сигналу.

Як професійні, так і аматорські піаністи можуть бути дуже вибагливі щодо своїх переваг на фортепіано. Частково це пов'язано з дією, зручністю гри та відгуком інструменту, а також із загальним звуком. Такі бренди, як Steinway, Bechstein, Bösendorfer і Fazioli, зазвичай пов'язані з класичною або кінематографічною музикою, приймаючи багату тембральну конструкцію, яка ідеально підходить для цих стилів.

Тим часом, фортепіано Yamaha заслужили репутацію яскравіших і іноді більш придатних для виробничих умов. Yamaha, як правило, дуже популярна серед піаністів поп, року та джазу, де яскравіше звучання ідеально працює в міксі. Але в нашому світі криміналістики та налаштування персонажів у нашій DAW завжди можна змусити фортепіано працювати за вас.