Gibson запускає програму Artist Spotlight, першим бенефіціаром якої став Austin Sexton

Gibson запускає програму Artist Spotlight, першим бенефіціаром якої став Austin Sexton

«Це змінює життя і дає мені, як дуже роботящому інді-артисту, натхнення, що все можливо»
Ця ініціатива забезпечить глобальну популярність складу артистів, що постійно змінюється, і висвітить ширшу тенденцію підтримки музикантів фірмами, що виробляють обладнання, на своїх власних платформах.

Компанія Gibson запустила свою першу програму Artist Spotlight, в якій співак, автор пісень та продюсер у стилі R&B Остін Секстон став першим артистом, якого вона підтримує. Гітарний бренд заявляє, що в його програмі буде склад музикантів і артистів, що постійно змінюється, що, за його словами, відображає його «культуру, в якій артист насамперед».

Поглянувши на список з 18 осіб на 2024 рік, можна побачити артистів-початківців зі США, Європи та Південної Америки. Гібсон каже, що незабаром до програми приєднаються артисти з Китаю та Японії.

Кожен із артистів буде представлений глобальній аудиторії Gibson через канали соціальних мереж, а їхню музику буде представлено «під час різних моментів співпраці у різних місцях по всьому світу».

Програма підкреслює зростання тенденції в галузі, коли бренди обладнання просувають творчі таланти через свої власні платформи. У Gibson вже є власний лейбл звукозапису (як і Marshall) і Gibson Generation Group, і його нова ініціатива перегукується з настроями, які ми спостерігали у Fender, коли вони запустили програму Fender Next у 2019 році.

Це має сенс із погляду галузі. Чим більше гравців у чартах, тим краще для гітарної індустрії загалом, але ці програми також можуть виявитися кориснішими.

Надання гітари в руки артисту підвищує лояльність до бренду та встановлює добрі стосунки – як мінімум, із самими музикантами та пов'язаними з ними фанатами – але іноді і з усіма музичними рухами.

Бет Хайдт, директор з маркетингу Gibson Brands, каже, що її команда зі зв'язків із артистами десятиліттями захищала та підтримувала артистів. Вона розглядає Artist Spotlight як ще одну можливість продовжити свою роботу та відобразити різноманітність жанрів у всьому світі.

«За своєю суттю, – каже вона, – ми любителі музики і хочемо поділитися цією любов'ю до музики з нашими шанувальниками. Наша мета у програмі Artist Spotlight — налагодити зв'язки за допомогою музики та поділитися нашою любов'ю до музики».

Перший вибір Гібсона, що базується в Лос-Анджелесі Секстон, є платиновим продюсером та мультиінструменталістом, відомим своїм альтернативним поглядом на поп-музику у стилі 80-х. Раніше він працював із Чарлі Д'Амеліо та американським репером Кайлом над своїм сертифікованим платиновим синглом To The Moon.

У його останньому сольному треку Don't Tell Your Friends бере участь колишній гітарист Майкла Джексона та Еліса Купера Оріанті. Вона виконує гнучке, легке соло, яке відображає її розв'язність MJ та вінтажну стилістику треку 80-х.

У розмові з фірмою він пояснює, як акустична система J-45, якій він довіряв, що тільки-но отримала в Custom Shop «смокінг», узурпувала свій Gibson Les Paul як свій улюблений пристрій, заявивши: «Щойно ви граєте на акорд на J -45 потрібно написати пісню. Це дуже надихає».

Звичайно, артист, який продає платину, не кричить про те, що він «новий», і низка інших виконавців програми Artist Spotlight, зокрема німецька The Picturebooks та британська The Mysterines, вже зібрали кілька мільйонів прослуховувань на Spotify.

Таким чином, стає зрозуміло, що Гібсон не намагається зосередитися на нових талантах – а-ля Fender Next. Швидше, основна увага приділяється підтримці гідних виборів та доведенню їх до ширшої аудиторії.

«[Участь у програмі] показує мені, що незалежно від того, наскільки велика ваша соціальна чисельність чи соціальне сприйняття, хороша музика доходить до тих людей, яких вона має дійти», — додає Секстон.

«Той факт, що я працюю з цією командою, яка здається змінює життя і дає мені, як дуже працьовитому інді-артисту, натхнення, що все можливо».

Як уже згадувалося, це не перша такого роду ініціатива від Gibson, орієнтована на артиста. Програма Gibson Generation Group (G3) розрахована на два роки та пропонує артистам «індивідуальні можливості кар'єрного зростання, наставництва та розвитку міцних зв'язків».

Він відрізняється тим, що демонструє та виховує нових індивідуальних гітаристів, а не гурту. Компанія також думає про майбутнє: клас, вибраний на 2025 рік, вже опубліковано на сайті Gibson Generation Group.