Universal Audio Galaxy '74, Del-Verb & Max - гітарні педалі Tape Echo, Reverb/Delay та Preamp/Compressor

Universal Audio Galaxy '74, Del-Verb & Max - гітарні педалі Tape Echo, Reverb/Delay та Preamp/Compressor

Останні доповнення до лінійки цифрових педалей U AFX від Universal Audio пропонують точне відтворення класичних студійних затримок, ревербераторів, компресорів і навіть вінтажного мікрофонного підсилювача.

Коли в 2021 році компанія Universal Audio (UA) випустила лінійку цифрових компактних педалей із процесорами затримки Starlight, реверберації Golden та модуляції Astra (огляд у SOS, липень 2021 року), якість їхнього звуку ніколи не викликала сумнівів. Але відсутність MIDI-управління та дуже обмежена робота з пресетами, безумовно, розглядалися як фактор, що заважає живому виконанню порівняно з деякими продуктами, що конкурують. Другий набір запусків U AFX був ще одним тріо, цього разу імітації підсилювачів та динаміків певних класичних моделей Fender та Vox (SOS, липень 2022 р.). Незважаючи на те, що, на мій погляд, встановлений новий еталон реалістичного цифрового моделювання звуку і відчуття від гітарного підсилювача і динаміка з мікрофоном, відсутність MIDI-контролю і обмежена робота з пресетами все ще розчаровували деяких. Однак, можливо, єдине, з чим усі погодилися, полягало в тому, що «вопучий упущення» в лінійці підсилювачів — один або два класичних Marshall — повинні були бути усунені в наступному раунді випусків, і що дещо не вражаюче додаток буде незабаром отримаєте значне оновлення до відповідного редактора програмного забезпечення.

Що ж, ми не мали рації. Останній набір педалей, включаючи Galaxy '74 Tape Echo & Reverb, Del-Verb Ambience Companion і Max Preamp & Dual Compressor, як і раніше не має MIDI-управління або розширеної обробки пресетів, і йому вдалося відправити деякі куточки Інтернету до «Максимального обурення» . Педалі Universal Audio Max і Galaxy насправді взагалі не мають пресетів, тільки функціональні налаштування в додатку, тоді як Del-Verb має вибір основних «голосів», які ви можете призначити для різних стадій затримки та реверберації педалі.

Я знаю, що є люди, які вважають, що цифрова педаль у цій ціновій категорії просто повинна мати MIDI-управління як опцію, але для мене кожен з цих випусків покращений за рахунок меншої залежності від програми для нормального функціонування. Тепер додаток «вибирає та використовує» речі в цих одиницях, а все інше під вашими пальцями для негайного налаштування. Не так багато під ногами, як деяким хотілося б, напевно: просто байпас, тап-темп, вкл/викл для окремих стадій і трохи безглуздого зворотного зв'язку, що біжить Галактикою. Розчарування в деяких з ранніх педалей UA полягало в тому, що вони могли робити так багато, водночас роблячи так мало з цього миттєво доступним у контексті живого виступу. Ці моделі, можливо, трохи менші за своїм охопленням, але кінцевий результат я вважаю більш сфокусованим.

Апаратне забезпечення
Всі ці педалі ефектів розміщені у вже знайомому металевому корпусі U AFX з двома ножними перемикачами, з двома групами по три поворотні регулятори, двома або трьома міні-перемикачами і без будь-яких дисплеїв або індикаторів, крім світлодіодів, пов'язаних з перемикачами. Перемикання обходу буферизовано, здається миттєвим і безшумним, хоча вибір нового віртуального пристрою (наприклад, іншого компресора або типу затримки) викликає короткочасне переривання звуку. Дві пари незбалансованих роз'ємів TS забезпечують вхід та вихід стереоаудіо. Стерео вхідна пара, очевидно, полегшує збереження будь-якого стереоелементу в джерелі вхідного сигналу, але всі педалі U AFX також запускають подвійні екземпляри своїх процесів, тому затримки та дієслова, які не мають реального стереоелементу, на слух здаються деякими тонкими образами. відбувається, коли ви запускаєте їх у стерео. Звичайно, якщо ви хочете отримати найбільш автентичні враження від Roland Space Echo з Galaxy '74 або змодельованого MXR Dyna Comp з Max, ви повинні запустити його у правильному монофонічному режимі!

Живлення з використанням стандартного формату 9 постійного струму з негативним центром повинно надходити від зовнішнього ізольованого джерела з допустимим струмом не менше 400 мА; варіант з акумулятором відсутній, а блок живлення не входить у вартість придбання. З'єднання, що залишилося, є роз'ємом USB-C, який використовується тільки для оновлення прошивки через настільний додаток UA Connect. Налаштування педалей необхідно виконувати через окрему мобільну програму U AFX Control через Bluetooth. Цього разу «з'єднання» Bluetooth було бездоганним, хоча в мене та в інших було кілька проблем із попередніми пристроями. Тим не менш, я не розумію, чому ці налаштування не можна зробити доступними в настільному додатку для всіх, хто має проблеми з підключенням, або просто як резервну копію. Хоча вони явно оптимізовані для підключення на інструментальному рівні, вони мають запас перевантаження до +12 dBu, і у мене ніколи не було проблем з їх використанням з клавіатурою або мікшерними посиланнями з номінальним лінійним рівнем. Чимось розумним блок не обріжеш, хоча на реакцію обробки можеш вплинути.
Universal Audio Galaxy ’74, Del-Verb & Max - гитарные педали Tape Echo, Reverb/Delay и Preamp/Compressor
Всі педалі U AFX запускають синхронізовані подвійні екземпляри своїх процесів, тому часто навіть у номінально монофонічних ефектах присутня деяка ледь вловима стереозображення.

Del-Verb і Galaxy мають аналоговий сухий тракт із нульовою затримкою, але в пристрої Max затримка становить близько 3 мс, тому що він обробляє «сухий» сигнал, як і симулятори підсилювача, у яких близько 2 мс. За відсутності цифрового міжз'єднання між ними це накопичується, коли ви використовуєте їх разом, але в жодному звичайному додатку, в якому я їх використовував, це не було проблемою. Я не відчуваю нічого поганого в послідовному з'єднанні Макса і Мрії або Рубі - ви відчуваєте це задовго до того, як чуєте - але вся затримка сумується, так що вам, можливо, доведеться подумати про це, якщо ви збираєтеся проходити ланцюжок з них через інші процеси із власною додатковою затримкою.

До максимуму!
Маю зізнатися, коли я вперше дізнався про ці пристрої, Max Preamp & Dual Compressor я не зовсім зрозумів. Він має два «канали», кожен з яких пропонує на вибір один із трьох комп/лімітерів із цифровим моделюванням, а саме UA 1176, Teletronix LA‑2A та педаль MXR Dyna Comp, а також знаменитий ламповий підсилювач UA 610. Канали можуть використовуватися незалежно або разом, послідовно чи паралельно. Для тих, хто не знайомий з цією неперевершеною класикою світу компресії, скажу, що 1176 є конструкцією на основі польових транзисторів, що забезпечує відносно чисту і точну компресію, в той час як LA-2A є ламповою і використовує оптичний елемент зменшення посилення. роблячи його теплішим і тоншим, хоч і менш контрольованим. MXR Dyna Comp, можливо, не є класикою студійного обладнання, але, безумовно, заслуговує на своє місце в історії як перший дійсно корисний гітарний педальний компресор. Це шумна, брудна, лоу-файна компресія з безліччю побічних ефектів і майже марна з хамбакерами — проте, це ефект, який я і безліч інших гітаристів досі використовую!

MXR Dyna Comp, можливо, не є класикою студійного обладнання, але, безумовно, заслуговує на своє місце в історії як перший дійсно корисний гітарний педальний компресор.

Dyna Comp з його фіксованим ставленням, часом атаки та відновлення, дисторшном та шумом – це те, що ви б використовували тільки перед підсилювачем, обробляючи необроблений гітарний сигнал принаймні у реальному світі. 1176 та LA-2A – це пристрої лінійного рівня, які ви зазвичай використовуєте у точці розриву або після мікрофонного підсилювача, а не перед гітарним підсилювачем. Отже, якщо я використовую Dyna Comp, навіщо мені додавати до нього ще один рівень.