JDI-48 – активний директ-бокс та пасивний реампер Joyo

JDI-48 – активний директ-бокс та пасивний реампер Joyo

Протягом багатьох років реампінг був «секретною зброєю» для незліченних записів найгучніших імен у шоу-бізнесі! До появи цієї технології, студійний звукозапис коштував багатьох сивих волосся продюсерам. Музикантам доводилося записувати безліч дублів, а потім вибирати той, де партія не лише ідеально записана з погляду виконання, а й з погляду звучання. Студійний час коштував чималих грошей, і найчастіше доводилося йти на компроміс, вибираючи недостатньо ідеальні треки. Поширення реампінгу полегшило життя багатьом продюсерам, але й вивело на новий раніше недосяжний рівень домашній звукозапис.

Суть реампінгу полягає в тому, що музикант грає через звичний підсилювач та педалборд, записуючи через спліттер/ді-бокс вихідний сигнал інструменту. І це не просто банальний запис у лінію, адже зв'язка інструмент-педалі-підсилювач працює в обидві сторони, не тільки музикант формує те, що потім ми чуємо з колонок, а й підсилювач і педалі своєю віддачею та зворотним зв'язком впливають на те, що і як виконує музикант. І коли партія записана ідеально у вигляді вихідного сигналу, далі можна працювати над її остаточним звучанням, експериментуючи з різними підсилювачами, педалями та мікрофонами, а з розвитком сучасних технологій та з плагінами, добиваючись ідеального саунду. У тому числі й орендуючи рідкісне та колекційне обладнання. Причому все це стосується не лише гітар, а й басу, клавішних, ударних і навіть голосів. Але оскільки інструментальний, наприклад, гітарний, сигнал відрізняється від записаного лінійного сигналу, з'являється завдання перетворення низкоимпедансного лінійного сигналу високоімпедансний інструментальний, чим і займається реампер. Окрім роботи в студії, ді-бокс та реампер дозволяють якісно переозвучити і живий виступ, адже записати живий звук ще складніше, ніж студійний.

Як працює Joyo JDI-48
Сріблястий сектор пристрою – це ді-бокс Joyo, що перетворює високоімпедансний інструментальний сигнал на низькоімпедансний лінійний, готовий для включення безпосередньо в пульт мікшера або звукову карту. Для роботи Joyo JDI-48 необхідний мікшер або звукова карта, що забезпечують фантомне живлення 48 Вольт, для роботи ді-боксу, що подається на його балансний вихід, реалізований на XLR-роз'єм типу канон-тато. Про наявність живлення сигналізує індикатор Phantom Check.

При використанні ді-боксу з гітарою, кнопка Merge повинна бути вимкнена, тоді з гнізда Thru сигнал подається на педалборд або підсилювач. При використанні ді-боксу з клавішними, потреби у спеціальному підсилювачі немає, оскільки інструмент видає вже готове звучання. У цьому випадку натискання кнопки Merge перетворює вихід Thru на ще один вхід, дозволяючи підключитися в стерео.

Для оптимальної роботи ді-боксу пристрій обладнано рядом додаткових функцій: фільтром низьких частот, що приглушує на 6дБ все що нижче 80гЦ, атенюатором, що дозволяє уникнути перевантаження по входу, особливо при використанні з активними інструментами, і кнопками, що дозволяють розгорнути фазу та усунути земляну петлю.

У синьому секторі пристрою, що відповідає за реампінг, розташовуються універсальний вхід, реалізований на комбо-роз'єм, що приймає як балансний XLR, так і джек, вихідний роз'єм на джеку, регулятор рівня сигналу, і кнопка, що дозволяє при необхідності усунути земляну петлю.

Усього цього більш ніж достатньо для експериментів з підсилювачами і педалями, всю роботу з перетворення сигналу виконує чарівний трансформатор.

Незалежні функції REAMP та DI Гітарна педаль ефектів «2 в 1», DI з функцією обрізання низьких частот, реверсом фази, стереомікшуванням і т. д., вхідним роз'ємом REAMP: 6,35 мм і вхідним роз'ємом XLR 2 в 1, з можливістю підключення як TRRS, і XLR 6,35 мм.

Відсутність потреби в батареї, блок DI з фантомним живленням 48 В, високий динамічний діапазон, що зберігає нюанси звучання інструментів.
Перемикач заземлення відключає внутрішній канал заземлення між входом та виходом, високий вхідний опір знижує навантаження на спрацьовування.
Фільтр низьких частот, ослаблення -15 дБ, має зворотну полярність.
Підходить для перемикання сигналів під час професійного запису та живих виступів.