Cambridge Audio та Maharishi, дизайнери екологічно чистого, довговічного та практичного одягу, анонсують свою першу спільну капсульну колекцію.
У прес-релізі йдеться, що співпраця Cambridge x Maharishi - це "поєднання точної британської інженерії, продуманого дизайну та любові до музики".
Новий стильний кросовер поєднує в собі коріння Maharishi в британському дизайні та музичній культурі з більш ніж п'ятдесятирічний досвід компанії Cambridge Audio в галузі аудіотехніки.
У нову колекцію входять Melomania A100 бездротові навушники і програвач вінілу Alva ST, які, як стверджується, були обрані за їх доступність, чудову якість виконання та універсальність, а також за те, що вони являють собою два різні досвіди прослуховування.
Alva ST створений для дому та пропонує високоякісне відтворення вінілу завдяки вбудованому Bluetooth-модулю aptX HD та фонокоректору, удосконаленому тонарму зі знімним шеллом та стійкому до вібрації шасі з ремінним приводом. Цей класичний програвач, розроблений для сучасних житлових приміщень, забезпечує теплоту, глибину та чіткість звучання.
Melomania A100, навпаки, пропонує високоякісний звук у компактному бездротовому виконанні. A100 – це кишеньковий підсилювач з підтримкою LDAC та aptX Lossless, посиленням класу AB, загальним часом автономної роботи до 39 годин, адаптивним шумоподавленням та наднизькою затримкою. A100, налаштовані в лондонській студії Кембриджу Melomania, створені для щоденного використання та прослуховування музики у дорозі.
Обидва продукти цієї спеціальної колекції відрізняються фірмовою візуальною мовою Махаріші, що поєднує яскраві елементи з класичною оливковою гамою кольорів, натхненною традиційними камуфляжними візерунками, і відображає пацифістську інтерпретацію військової естетики.
Нік Удалл, керівник відділу маркетингу та бренд-партнерства в Cambridge:
Я давній шанувальник Maharishi. Вони є невід'ємною частиною музики, яку я слухаю, і я багато років мріяв стати їх клієнтом. Об'єднання наших брендів відбулося дуже органічно: обидві сторони хотіли вивчити базу клієнтів один одного, і все склалося з першої зустрічі. Найскладнішим був вибір відповідних продуктів, оскільки ми хотіли побудувати довгострокове партнерство, а перша капсула – це провісник майбутнього.
Зйомки кампанії проходили в Лондоні, а її втіленням стали легендарний Soul II Soul фронтмен Джаззі Бі (вгорі) та засновник Maharishi Харді Блехман (внизу).
Харді Блехман, засновник Махаріші, додає:
Cambridge завжди уособлював чистоту та чесність звуку. У їхній роботі й у тому, як вони її створюють, відчувається глибока повага до музики. Ця співпраця дозволила нам досліджувати поєднання високоякісного звуку та виразності, заснованої на дизайні. Із самого початку все здавалося природним.
Нам повідомили, що ця співпраця знаменує собою початок довгострокового партнерства між двома брендами, яких поєднує любов до музики, культури та майстерності.
Cambridge Audio та Maharishi анонсують свою першу спільну колекцію
Posted by
0Відгуки