Beyerdynamic підтверджує, що навушники, як і раніше, «виготовлятимуться вручну в Німеччині» після придбання

Beyerdynamic підтверджує, що навушники, як і раніше, «виготовлятимуться вручну в Німеччині» після придбання

Компанія Beyerdynamic заявила, що це придбання дозволить бренду зростати "більше, краще і далі".
Сьогодні вранці ми прокинулися з новиною про те, що відомий бренд навушників Beyerdynamic купується китайським OEM-виробником Cosonic International за 122 мільйони євро.

Це знаменує знаменний момент у 100-річній історії бренду навушників, який є сімейним підприємством з моменту його заснування Ойгеном Бейєром в Берліні в 1924 році.

Я поговорив з Річардом Кемпбеллом, керуючим директором Beyerdynamic, який позитивно відгукнувся про придбання, яке, за його словами, дозволить Beyerdynamic вирости «більше, краще і перевершити» те, чого вона може досягти нині.

Кемпбелл розповів мені, що у Beyerdynamic «феноменальна історія та спадщина у сфері професійного аудіо з нашими технологіями навушників і мікрофонів, і це просто дає нам можливість розвивати і продовжувати це, і, сподіваюся, більш масштабними і кращими способами, що виходять за рамки того, що ми змогли зробити за останні.

Але що найважливіше для наших читачів у сфері споживчого аудіо, він підтвердив, що продукція, як і раніше, виготовлятиметься вручну та вироблятиметься в Німеччині.

Близько 85 відсотків мікрофонів та навушників Beyerdynamic, включаючи висококласні T1 Gen 3, лінійку DT 700, ігрову лінійку MMX та бездротові навушники Amiron, виготовляються вручну на виробничому майданчику у Хайльбронні, Німеччина.

Кемпбелл сказав: "Ми очікуємо, що продовжимо займатися ручним виробництвом у Німеччині, ми розраховуємо, що продовжимо розробляти технології за межами Німеччини, як ми це робили досі".

«І команда керівників також залишиться незмінною, тому очікується послідовність у тому, що ми робимо, що хочемо робити і як ми рухаємося вперед».

"Наш стратегічний напрямок не зміниться", - підтвердив він. «У нас є чіткий фокус на професійному аудіо, споживчому та ігровому сегментах — це продовжуватиме бути тим, як ми розставляємо пріоритети і дивимося вперед».

Щодо придбання компанією Cosonic International, Кемпел сказав, що «власники були готові вести переговори із зацікавленою стороною, такою як Cosonic, особливо з тією, яка також має аудіоісторію».

В даний час компанія Cosonic виробляє та постачає різні OEM-компоненти для ряду аудіобрендів.

В даний час компанія Beyerdynamic досягла найбільшого успіху на європейському та американському ринках, але існує бажання розширити свою присутність на міжнародному рівні та вийти на інші території.

Кемпбелл заявив, що акціонери бренду визнали необхідність цього кроку "для здійснення майбутніх інвестицій".
"Нинішня структура не могла цього забезпечити, тому це придбання дає нам можливість заручитися підтримкою організації, яка здатна допомогти нам рости і процвітати на міжнародних ринках способами, що виходять за межі того, що ми робимо сьогодні", - сказав він.

«Отже, це дуже позитивний момент. Це не пов'язано ні з чим іншим, а також дозволяє нам реалізувати бачення того, як ми хочемо рости та розвивати бренд».

Поки що зарано говорити про те, якими будуть наступні кроки, які нові продукти ми побачимо в майбутньому чи будуть якісь істотні зміни в поточній лінійці навушників Beyerdynamic. Придбання ще має одержати схвалення регулюючих органів, перш ніж угода буде завершена, що, ймовірно, триватиме кілька місяців.

Нещодавно бренд анонсував дві нові дротові навушники: DT 770 Pro X закритого типу та DT 990 Pro X відкритого типу, останні з яких ми незабаром розглянемо.