Огляд підсилювача Circa '74 150-10 Acoustic/Vocal

Огляд підсилювача Circa '74 150-10 Acoustic/Vocal

«Кожна гітара звучала приголомшливо тепло, природно і соковито… ніби ви приклали вухо до резонаторного отвору гітари, тільки набагато голосніше»
Зустрічайте гітарний підсилювач, який буквально створений Taylor для акустики у вашому житті, з висококласним дизайном та продуктивністю, які подбають і про ваш вокаліст

Акустична гітара та електрогітара можуть мати однакову ДНК, але вони не можуть бути різнішими. Це як у мого старшого брата невисока, кремезна статура і руде хвилясте волосся, в той час як я високий і трохи худий (гаразд, це спірно) і у мене пряме світле волосся.

Однак багато гітаристів, які мають електроакустичні гітари, роблять помилку, підключаючи свої гітари до підсилювачів, призначених для електрогітар, а потім дивуються, чому звук такий штучний і розчаровує.

Оскільки звукознімачі, акустичні властивості і частотні діапазони акустичних гітар кардинально відрізняються від таких у електрогітар, електроакустично-електричним гітарам дійсно потрібні свої спеціалізовані підсилювачі для оптимізації звуку способами, з якими не можуть зрівнятися електрогітарний підсилювач і навіть стандартна система PA.

Підсилювачі для акустичних гітар стають все більш поширеними з роками, але мало хто з них так само майстерно налаштований, як новий акустичний/вокальний підсилювач Circa 74 AV150-10. Підсилювач є результатом стороннього проекту Боба Тейлора з Taylor Guitars, і він відображає його ноу-хау, отримане в результаті виробництва деяких найпопулярніших електроакустичних моделей за останні 50 років.

Так, підсилювач ідеально підходить для гітари Taylor, але він також розроблений для відмінного звучання з широким спектром інших моделей з різними типами систем звукознімачів/підсилювачів, а також широким асортиментом динамічних мікрофонів для вокалу.

AV150-10 розміщений у відкритому корпусі з червоного дерева з повністю закритою задньою стінкою, обробленому в теплому червонувато-коричневому відтінку та доповненому ґратами кольору пісочного засмаги. Він поставляється з відповідною основою з червоного дерева з чотирма ніжками, що загвинчуються, які надають підсилювачу вигляд меблів у стилі відродженого модернізму в стилі Jetsons.

Підставка нахиляє підсилювач вгору для оптимізації розсіювання звуку, а чотири втоплені отвори в основі надійно утримують гумові ніжки підсилювача на місці.

Підсилювач має два повністю незалежні канали і твердотільну конструкцію класу D, яка забезпечує 150 Вт RMS вихідної потужності при 8 Ом для його 10-дюймового динаміка повнодіапазонного. Канал A має комбінований роз'єм XLR/phone для розміщення збалансованого чи незбалансованого вхідного сигналу та призначений для вокалу чи гітари.

Канал B має ¼-дюймовий телефонний роз'єм та розроблений спеціально для акустичної електрогітари. Кожен канал має власний набір вхідних рівнів, реверберації, басів, середніх і високих частот.

Верхня панель управління також має ручку загальної гучності, 1/8-дюймовий роз'єм для навушників, 1/8-дюймовий додатковий вхід та кнопку підключення Bluetooth з індикатором. На задній панелі є прямий вихід XLR для підключення до зовнішньої звукової системи або мікшера та ¼-дюймовий лінійний монофонічний вихід.

Кожна гітара звучала приголомшливо тепло, природно і соковито, особливо гітари з нижніми звукознімачами, де підсилювач виробляв звук, схожий на те, якби ви піднесли вухо до резонаторного отвору гітари, тільки набагато голосніше

Щоб протестувати підсилювач, я грав на різних акустичних гітарах з різними типами звукознімачів, включаючи Taylor Expression, Fishman Prefix, Highlander і навіть звукознімач Seymour Duncan Woody.

Кожна гітара звучала приголомшливо тепло, природно і соковито, особливо гітари з нижніми звукознімачами, де підсилювач виробляв звук, схожий на те, ніби ви піднесли вухо до резонаторного отвору гітари, тільки набагато голосніше.

Секція еквалайзера дозволяє тонко налаштовувати та покращувати тон гітари у вишуканому діапазоні, який ніколи не звучить надто різко чи штучно.

Я не Паваротті, і мій вокал більше схожий на Джонні Роттена або Іггі Поп Ренж, але мої жалюгідні спроби співати через підсилювач насправді звучали досить добре і були добре збалансовані з виходом гітари, жоден з них не заважав і не надто домінував над іншим .

Оскільки більшість вокалістів використовують динамічні мікрофони під час живих виступів, відсутність фантомного живлення для конденсаторного мікрофона не є великою проблемою.

Однак, хоча вбудований у підсилювач цифровий ревербератор приміщення звучить досить добре, він трохи обмежений, оскільки ручка реверберації регулює лише сухий/оброблений мікс.

Петля ефектів для підключення у зовнішньому процесорі була б бажаним доповненням багатьох виконавців, які більше покладаються на ефекти як частину свого виступу.

Реверберація відмінно підійде гітаристам, які віддають перевагу більш природному звуку і просто хочуть трохи додаткової атмосфери, щоб гітара та/або вокал не звучали надто сухо.

Максимальний рівень вихідної гучності підсилювача більш ніж достатній для заповнення середньої театральної зали або виступу на сцені з електророк-групою.

Сигнал залишається кристально чистим від 0 до 10, хоча при більш високих налаштуваннях вихідної потужності є незначна, ледь помітна кількість шуму фону.

Завдяки своєму вишуканому стилю, природному повнодіапазонному звучанню та винятково високій гучності підсилювач Circa 74 AV150-10 Acoustic/Vocal – це професійний підсилювач для акустики та вокалу, який ідеально підійде для будь-якої обстановки: від будинку до кав'ярні або невеликого театрального майданчика.

Плюси:
+ Красивий корпус із червоного дерева з відповідною кутовою стійкою
+ Повнодіапазонний динамік
+ Забезпечує бездоганну якість гітари та вокалу, а також повну точність записаної музики через входи AUX або Bluetooth
+ Природно звучить реверберація приміщення

Мінуси:
- Петля ефектів буде корисним доповненням для професійних програм