Огляд J Rockett Airchild 660

Огляд J Rockett Airchild 660

"Будь-який чистий тон виграє від деякого тонального збагачення Airchild":
Остання пропозиція J Rockett для вашої 'board черпає натхнення у легендарному компресорі з 50-х років. Компресор Fairchild був розроблений у 1950-х роках і досі використовується у професійних студіях вищого класу (на Abbey Road їх декілька). Фактично, це, можливо, найвищо оцінений компресор з будь-коли створених.

Пристрої Fairchild 660 (одноканальні) і 670 (двоканальні) - це великі, майстерно спроектовані коробки, які сповнені безлічі ламп і трансформаторів, хоча це не збентежило Дж. Рокетта, який описує свій Airchild 660. педаль ефектів, що ледве вміщає одну лампу або трансформатор! - Як звукову інтерпретацію знаменитого компресора.

Інтерфейс Airchild із чотирма ручками забезпечує більшу гнучкість, але при цьому його дуже легко налаштувати. Компресія збільшується поворотом ручки Threshold, яка взаємодіє з ручкою Output, яка має достатньо можливостей для створення посилення (без або з мінімальною компресією педаль також може бути відмінним чистим підсиленням) і може привнести трохи приємного органічного гринда при більш високих налаштуваннях.

Доступний широкий діапазон компресії, що вирівнює сигнал без явного придушення всього.

Педаль забезпечує дуже приємне відчуття гри з природним «клацанням» на початку ноти при налаштуваннях повної компресії, хоча здатність ручки Blend підмішувати частину сухого звуку може дозволити вашій природній атаці проявитися, в той час як нота виграє від щільності та сустейну компресії.

Зіставлення цих ручок дає безліч відтворюваних тонів, але зіркою є ручка Tone з похилим еквалайзером, що забезпечує збільшення високих частот і зменшення низьких частот при повороті її вправо від центрального положення фіксатора, з протилежним ефектом вліво.

Це може не тільки компенсувати будь-які тональні зміни, викликані сильною компресією, але й може освітлити або пом'якшити звучання музичним чином; праворуч це ідеально підходить з крутою компресією для деяких Byrds або 12-струнного дженгла Тома Петті. Будь-який чистий тон виграє від певного тонального збагачення Airchild.

Звичайно, ми не мали Fairchild 660, щоб порівняти його, тому ми не можемо сказати, наскільки близько до нього звучить Airchild. Але ми можемо сказати, що можливостей для покращення сигналу достатньо завдяки комбінації компресії, посилення та еквалайзера, що робить цю педаль дуже чудовою для гітарного звуку і, швидше за все, тієї, яку ви не захочете вимикати.

Плюси:
+ Надійна якість складання.
+ Компактний розмір.
+ Якісна компресія.
+ Управління сухим змішуванням.
+ Ефективний еквалайзер.

Мінуси:
– Тут немає мінусів!