Маленький, ретро та вражаючий функціонал.
У нас є щось на кшталт слабкості до лінійки акустичних систем Fyne Audio Vintage. Він поєднує в собі естетику старого світу з сучасною інженерією, що нам здається надзвичайно привабливим. В даний час це серія з чотирьох підсилювачів, яка починається з мініатюрної моделі Five, яку ми тут тестуємо, і закінчується мініатюрною моделлю Vintage Fifteen, яка оснащена величезним 38-сантиметровим (15-дюймовим) середньочастотним/басовим динаміком і коштує приблизно вдесятеро дорожче .
У той час як три великі моделі, всі підлогові, можуть наповнити звуком досить великі кімнати, підлогові колонки Fyne Vintage Five більше підходить для затишних приміщень. Це легко зрозуміти з огляду на те, що вони мають висоту всього 35 см і оснащені відносно невеликим СЧ/НЧ-динаміком діаметром 12,5 см. Оскільки це продукт Fyne Audio, не дивно, що високочастотний динамік розташований у центрі СЧ/НЧ-динаміка в конструкції, яку компанія називає Isoflare. Ідея полягає в тому, що акустичні центри кожного динаміка (місце, де він генерує звук) знаходяться на одній осі та краще синхронізовані за часом. Переваги порівняно з традиційним розміщенням окремих динаміків варіюються від рівномірніших характеристик дисперсії до кращої інтеграції між двома пристроями.
Проектування та дизайн
Цей високочастотний динамік є компресійним блоком з магнієвим куполом діаметром 19 мм, що приводиться в рух вентильованої неодимової системою двигуна і пов'язаний з середньо-/низкочастотним блоком з багатоволоконного паперу через високоякісний кросовер 2-го порядку. Ця мережа фільтрів піддається кріогенній обробці для зняття внутрішньої напруги в компонентах і переходить на частоту 1,9 кГц. Внутрішнє проведення динаміка виконане з посрібленої міді від Van Den Hul.
Огляньте дифузор СЧ/НЧ-динаміка і ви побачите гумову окантовку із зазубринами. Така форма підвісу дозволяє покращити його здатність демпфувати резонанси дифузора. В результаті звук повинен стати чистішим і менш спотвореним. Бас Vintage Five налаштовується за допомогою спрямованого вниз порту фазоінвертора, який прямує на конусоподібний дифузор. Fyne Audio називає це аранжування Basstrax, і воно призначене для більш рівномірного розподілу низькочастотних звуків. Перевага такого підходу в тому, що динаміки менш вимогливі до розташування відносно стін кімнати. Ви можете побачити дифузор через проріз унизу на передній перегородці динаміка.
Над цим слотом ви знайдете шкалу "Присутність". Цей регулятор тембру впливає лише на діапазон 2,5–5,0 кГц і працює відносно тонко, забезпечуючи максимальне регулювання плюс-мінус 3 дБ. Ця смуга частот впливає на те, як ми сприймаємо чистоту голосу та глибину стереозображення. У нашому еталонному налаштуванні ми вважаємо за краще залишати регулятор присутності в центральному положенні, оскільки саме тут динамік звучить для нас найбільш збалансовано. Було б непогано зробити відступ, щоб відзначити цей момент, але крім цього ми не маємо нічого, крім похвали за плавну, добре демпфовану дію елемента управління.
Складання та сумісність
Хоча зовнішній вигляд Vintage Five розділив думки у нашому офісі, не можна заперечувати високий стандарт збирання та оздоблення; ці колонки відчуваються як предмети дорогих меблів, а чи не як компоненти Hi-Fi. Корпус динаміка виготовлений з березової фанери високої щільності та внутрішньо демпфований комбінацією склеєного акустичного волокна та пінополіефіру. Його шпон горіха оброблений вручну, а красиві темні вставки на передній перегородці виготовлені з горіхового дерева. Все це створює вражаюче розкішні тактильні відчуття.
Огляньте задню частину шафи і ви знайдете одну пару клем WBT Nextgen та клему для заземлення. Варто підключити цю клему заземлення до вашого підсилювача, оскільки це призведе до невеликого, але певного покращення чіткості та чіткості звуку.
Ці динаміки мають заявлену чутливість 87 дБ/Вт/м та номінальний опір 8 Ом, тому вони не повинні бути надто вимогливими до керування при використанні в невеликих приміщеннях. Відносно малопотужні лампові підсилювачі з вихідною потужністю від 20 Вт на канал і вище, швидше за все, матимуть пристойний рівень гучності. У нас немає проблем з гучністю при використанні інтегрованих транзисторних конструкцій, таких як Arcam A5 (50 Вт на канал), Naim Nait XS3 (70 Вт на канал) або PMC Cor (95 Вт на канал) у нашому великому корпусі розміром 3 x 7 x 5 м. випробувальна кімната HH D. Наш еталонний підсилювач Burmester 088/911 MkIII (180 Вт на канал) передбачувано без проблем управляє Vintage Five, хоча ці динаміки не можуть максимально використовувати потужність такого підсилювача. Їхня сила в іншому.
Це відверті динаміки, тому є сенс подавати ними якісний сигнал. Нашими основними джерелами є музичний стрімер Naim ND555/555 PS DR, програвач Technics SL-1000R/Kiseki Purpleheart MC та Macbook Pro, на якому встановлено музичне програмне забезпечення Audirvana та підключено до ЦАП Chord Hugo TT.
Усі стенди покладаються на якість своєї підтримки. Незважаючи на те, що невеликий розмір Vintage Five може спонукати вас поставити їх на книжкову полицю або настінний кронштейн, найкраще вони звучать, коли вони мають гарну міцну підставку для динаміків, на якій можна сидіти. Fyne виробляє відповідні опори, але є багато хороших альтернатив, таких як Atacama, Solid Steel та інших, які підійдуть. Ваш дилер повинен мати можливість порадити, що найкраще підійде для вашої кімнати.
Це невеликі колонки, тому не дивно, що вони найкраще працюють у приміщеннях невеликого та середнього розміру. Ми чули, як вони звучать напрочуд ефективно у великих приміщеннях, але неминучі обмеження з погляду охоплення низьких частот та потужності очевидні. Хоча вони терплять, коли їх ставлять прямо до стіни, ми виявляємо, що їхній бас стає трохи нерівним, а глибина стереозображення при такому використанні вирівнюється. Набагато краще дати їм трохи місця для дихання. В інструкції вказано відстань 50 см від задньої стіни, що здається правильним.
Поекспериментувавши з розміщенням, ми отримали динаміки, трохи нахилені до основного положення прослуховування, спрямовані так, щоб вони перетинали приблизно метр або близько того над нашими головами. При такому розташуванні стереозображення стає на місце. Переваги розташування Isoflare означають, що звукова сцена залишається стабільною у ширшому діапазоні положень прослуховування, ніж це зазвичай вдається за нормального розташування динаміків.
Звук
Коли все оптимізовано, Fyne Vintage Five перетворюється на чарівну виставу. Вони ніколи не зможуть відтворювати сейсмічний бас або грати на дуже високій гучності, не звучачи при цьому напружено. Це більшою чи меншою мірою стосується кожного маленького динаміка, тому це просто потрібно прийняти. З огляду на це, справедливо буде сказати, що ця маленька перлина у цих областях працює краще, ніж ми очікували.
Коли ми слухаємо альбом Rag 'N' Bone Man's Human, ми по-справжньому вражаємося тим, скільки низьких частот Five забезпечує для чогось такого маленького. Низькі частоти напрочуд тугі та мелодійні, що свідчить про ефективність середньо- та низькочастотного блоку та ефективність складного аранжування Basstrax. Ці колонки звучать згуртовано та музично. Простий, але стійкий ритм пісні звучить динамічно, і коли це необхідно, є багато атаки. Рівень деталізації високий, і ці коробки без проблем організують всю цю інформацію на щось, що утримує нашу увагу під час тривалих сеансів прослуховування.
Коли ми перемикаємося з Symphony No.3 Гурецького на Feeling Good Ніни Сімоне та сет You Can't Kill Me групи 070 Shake, стає все більш очевидним, що це вражаюче прозорі динаміки. Відмінності між різними технологіями виробництва та запису стають очевидними дуже швидко. Все зводиться до чудового дозволу, низького рівня спотворень та здатності переконливо справлятися як з мікро-, так і з макро-динамікою.
Твір Гурецького демонструє приголомшливу стереокартину Файнов; їхня здатність створювати широку звукову сцену і наповнювати її точно розташованими інструментами чудова. Вроджена самовладання динаміка означає, що зображення залишається стабільним, навіть коли музика стає вимогливою. Деталь? Ми також можемо відзначити цей прапорець, оскільки ці стійки здатні усувати акустичні тонкощі низького рівня, які допомагають легко визначити розмір та масштаб місця запису. Такий талант не є нормальним явищем на цьому рівні.
Тонально вони досить збалансовані, але високі частоти могли б бути трохи солодшими та вишуканішими. Необхідна обережна співпраця зі справною електронікою. Зробіть це правильно, і ви виявите, що різкість та чіткість верхніх частот затьмарюють будь-який недолік вишуканості вищого рівня.
Трек Ніни Сімоне дозволяє Vintage Five продемонструвати свою живу натуру. Пісня наповнена енергією, а Симона сповнена нестримної пристрасті та драйву. Деякі конкуренти можуть бути витонченішими, ніж ці Файни, але лише деякі з них відтворюють звук з такою натхненністю та чіткістю.
Вердикт
Vintage Five – акустичні системи, які легко недооцінити Зовнішній вигляд у стилі ретро говорить про те, що вони призначені для тих, хто сумує за минулим, а через їх скромні розміри їх складніше сприймати всерйоз, особливо за високою ціною. Але якщо взяти до уваги виняткову збірку, якість розробки та, при використанні у відповідній системі, приголомшливий звук, то важко не віддатись перевагою. Ми, звісно, є.
Fyne's Vintage Five – чарівний та здібний виконавець, який відмінно підходить для невеликих приміщень.
Плюси:
+ Ясність і динамічність уявлення
+ Вражаючий дозвіл
+ Точне стереозображення
+ Прекрасне складання та оздоблення
Мінуси:
- Найкраще працювати у невеликих приміщеннях
- Партнерство вимагає обережності
Оцінки:
- Звук: 5
- Складання: 5
- Сумісність: 4
Огляд Fyne Vintage Five
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки