Огляд Electro-Harmonix Pico Triboro Bridge - Педаль овердрайву

Огляд Electro-Harmonix Pico Triboro Bridge - Педаль овердрайву

Більшість педалей драйву засновані на традиційних аналогових схемах, але в цій педалі серії Pico компанія EHX використовувала цифрову технологію для набуття трьох різних характерів драйву від однієї педалі ефектів. Мало того, вони також включають потужні елементи управління формуванням тону, що робить цю маленьку педаль дуже універсальною, здатною охопити все: від найменшого натяку на драйв до повноцінного фузза. Будучи цифровим, він споживає більше струму, ніж аналогові аналоги, але в комплект входить блок живлення, і якщо ви плануєте використовувати власний блок живлення для педалборда, буде потрібно струм 100 мА.

Три режими, що вибираються за допомогою кнопки Type і відзначені триколірним світлодіодом, - це Overdrive, Distortion та Fuzz. Як і інші педалі у цій лінійці, вони мають зелений, помаранчевий та червоний кольори, причому помаранчевий та червоний можуть виглядати дуже схожими. Є звичайні регулятори драйву та гучності, які є спільними для всіх режимів, а також два регулятори тембру для низьких і високих частот, хоча в режимі Fuzz крайня ліва ручка управляє шумоподавником, а права ручка стає загальним регулятором тембру з трохи резонансною характеристикою нижніх частот. Overdrive має діапазон посилення від низького до середнього та має відкрите звучання, що дозволяє передати більшу частину характеру інструменту без змін. На мій погляд, при використанні гітари зі звукознімачами з однією котушкою та педаллю, підключеною до чистого підсилювача, це звучало трохи агресивно із встановленими регуляторами тембру, але відключення як низьких, так і високих частот допомогло згладити ситуацію. Оскільки підсилювач вже налаштований для додавання трохи різкості до звуку, овердрайв висунув його на територію блюзу, легко зберігаючи природний тембральний характер.

Спотворення додає більше посилення і переносить вас на територію класичного року, і, знову ж таки, регулятори тембру можна використовувати для покращення звуку та усунення будь-якої небажаної різкості, яка може проникнути. Ці регулятори тембру, які в цьому режимі мають характеристику Баксандалла, мають великий діапазон. Переключіться в режим фузза, і ручка низьких частот керуватиме порогом шумозаглушення, а ручка високих частот забезпечить екстремальні варіації тону: від тонкого і дзижчить до дуже жирного і густого. Він може відтворювати звук типу Big Muff, але при яскравіших налаштуваннях непогано справляється і з хриплуватим звучанням «Satisfaction».

Секретне налаштування вхідного контурного еквалайзера... прискорює низькі частоти та підсилює середні частоти.

Існує також секретне налаштування вхідного контурного еквалайзера, яке активується натисканням та утримуванням кнопки «Тип», внаслідок чого світлодіод швидко блимає вісім разів. При цьому відбувається перехід від нефільтрованого входу до входу, який приборкує низькі частоти і посилює середні частоти - характеристика, яку багато хто дізнається по педалі типу Tube Screamer. Ефект досить тонкий, але для моїх вух він трохи згладжує різкість овердрайву/дисторшена, про яку я говорив раніше, і, використовуючи його, я можу дуже близько підійти до звуку, який я отримую від моєї педалі Fulltone OCD. Налаштування вхідного еквалайзера запам'ятовуються при включенні/вимкненні живлення, тому ви можете вибрати, який режим найкраще підходить для конкретного типу гітарного звукознімача, і дотримуватися його.

Короткий вердикт
Підсумовуючи, можна сказати, що це дуже універсальна і компактна педаль з великою гнучкістю тембру, хоча якщо ви хочете перемикатися з одного режиму в інший, будьте готові щоразу налаштовувати елементи управління.