Продажі вінілу офіційно перевершили продажі компакт-дисків другий рік поспіль

Продажі вінілу офіційно перевершили продажі компакт-дисків другий рік поспіль

Вініл продовжує своє дивовижне відновлення стилю
Згідно з офіційною статистикою Американської асоціації звукозаписної індустрії (RIAA), вініл перевершив продаж компакт-диски другий рік поспіль.

За останніми даними RIAA, у 2023 році було продано 43 мільйони вінілових платівок, що перевищує кількість проданих за той же період 37 мільйонів компакт-дисків, що склало дохід 1,4 мільярда доларів.

Вже другий рік поспіль вініл перевершує продаж свого цифрового аналога. Минулого року ми повідомляли, що вініл значно перевершив продаж компакт-дисків у 2022 році вперше з 1987 року: вінілових альбомів було продано 41 мільйон екземплярів порівняно з 33 мільйонами компакт-дисків.

Причини цього відродження не висічені в камені, але легко вказати деякі очевидні причини. Вініл продовжує зберігати свою класичну ретро-привабливість, а платформи соціальних мереж, такі як TikTok та YouTube, набагато частіше бачать, як творці контенту підтримують переваги своїх вінілових колекцій, ніж своїх стояків зі старими компакт-дисками. Деякі з них настільки молоді, що, ймовірно, у них ніколи не було причин володіти останнім, тоді як перший здається чарівним форматом з минулої епохи.

Потім, звичайно, є невелике питання з Тейлор Свіфт. У 2024 році ви не зможете зрушити з місця через згадки про надпопулярну поп-зірку, оскільки Swift до смішного домінує у продажах вінілу в США. Релізи 1989 року, Speak Now, Midnights та Utopia на вінілі багато в чому пояснюють, чому цифри продовжують зростати. Swifties – потужна ринкова сила.

Заходи та ініціативи з відродження вінілу, такі як День музичного магазину, також відіграли фундаментальну роль у цьому зростанні, що продовжується, – ми, безумовно, зіграли свою роль, повідомивши про такі ініціативи.

Що стосується компакт-дисків, то картина не така похмура, як ви думаєте. За даними RIAA, виторг від компакт-дисків у 2023 році фактично зріс, навіть незважаючи на те, що продаж фізичних копій трохи знизився. Проте, апетит до фізичних носіїв, схоже, зберігається, і хоча потокові сервіси продовжують монополізувати ринок (за даними RIAA, на стрімінгові послуги припадало 84 відсотки доходів від записаної музики в 2023 році), вони не єдиний гравець на ринку. гра.

Якщо ви зацікавлені у відродженні вінілу, слідкуйте за наступним тижнем вінілу, де ми відзначатимемо найкращі представники цього формату.