Pro-Ject Phono Box DS2 - функціональний, гнучкий і добре сконструйований фонокоректор

Pro-Ject Phono Box DS2 - функціональний, гнучкий і добре сконструйований фонокоректор

Справедливо сказати, що скромний фонокоректор робить більший вплив на якість відтворення запису, ніж будь-яка інша частина ланцюга посилення. Такий пристрій не тільки виконує важку роботу щодо посилення крихітного сигналу картриджа, але також виконує тонку корекцію, необхідну для рівної частотної характеристики. У той же час це не повинно додавати до рівняння надто багато шуму та спотворень.

Це непроста робота, тому не дивно, що фонокоректори, вбудовані в більшість інтегрованих підсилювачів не преміум-класу, досить обмежені у можливостях. У більшості випадків виділений автономний фонокоректор забезпечить найкращий звук і саме тут на допомогу приходить Pro-Ject Phono Box DS2.

Складання та дизайн
Pro-Ject заробила свою репутацію завдяки вигідній ціні та високоякісному відтворенню вінілових платівок, тому не дивно, що Phono Box DS2 є переконливим комплектом за свої гроші. Його конструкція вражає: алюмінієвий корпус виглядає міцним, ретельно обробленим та зібраним.

Загляньте всередину, і ви виявите акуратну схему схеми подвійного моно (яка допомагає оптимізувати стереозображення) та загальні стандарти конструкції, що відповідають найкращим на цьому рівні. Існує два стандартні варіанти обробки (чорний або сріблястий) і, що досить незвичайно, можливість додати магнітні дерев'яні бічні панелі (горіх, рожевий горіх або евкаліпт) за невелику надбавку до ціни (65 фунтів стерлінгів/129 доларів США/159 австралійських доларів).

Функції
Що стосується можливості підключення, немає нічого незвичайного; ви отримуєте стереовхід, стереовиход та заземлюючий штир. Що ще цікавіше, Phono Box DS2 перевершує більшість конкурентів, пропонуючи рідкісне для своєї ціни регулювання діапазону. Він може працювати як з картриджами з рухомим магнітом, так і з рухомою котушкою завдяки налаштуванням посилення в діапазоні від 40 дБ до 65 дБ. Це розумно вибрані значення для типів картриджів, з якими, швидше за все, працюватиме цей фонокоректор, і вони вибираються за допомогою кнопки на передній панелі.

Більшість конструкцій з рухомим магнітом забезпечують комфортний коефіцієнт посилення 40 дБ, у той час як усі рухомі котушки, крім найнижчої вихідної потужності, добре працюватимуть з посиленням до 65 дБ. Phono Box DS2 також забезпечує широкі можливості регулювання вхідного опору (10–47 кОм) та ємності (100 пФ, 120 пФ та 320 пФ). Результатом має стати більш оптимальна продуктивність картриджа.

Більшість конкурентів не пропонують такої можливості регулювання, тому для Pro-Ject це здається ударом, що нокаутує. Але все не так однозначно. Більшість фонокоректорів на цьому рівні, як правило, працюють з картриджами з рухомими магнітами, і як різновид таких конструкцій, як правило, пред'являються досить стандартні вимоги щодо параметрів електричного навантаження. Взагалі, ми рідко зустрічаємо випадки, коли пустощі необхідні.

Однак з рухомими котушками ситуація інша, оскільки існують великі відмінності в тому, що потрібно оптимальної продуктивності. Саме тут Phono Box DS2 пропонує значну перевагу перед більшістю конкурентів. Однак навіть тут ми відчуваємо необхідність відзначити, що вибір картриджів з рухомою котушкою, що добре звучать, сумісних за ціною з фонокорректором Pro-Ject, не особливо широкий. Найдоступніший MC, який ми тестували і який нам сподобався, - це Quintet Blue від Ortofon, який зараз продається за ціною 459 фунтів стерлінгів/569 доларів США. Окрім цього, погляньте на більш досконалі варіанти картриджів MC, і вам не знадобиться багато часу, щоб отримати чотиризначну ціну. У цей момент Phono Box DS2, хоч би яким хорошим він був, стає обмежуючим фактором.
Обзор Pro-Ject Phono Box DS2 -  функциональный, гибкий и хорошо сконструированный фонокорректор
Звук
Ми підключаємо Phono Box DS2 до нашої еталонної системи, що складається з програвача Technics SL-1000R/Vertere Sabre, підсилювача Burmester 088/911 MkIII та динаміків ATC SCM50, а також до більш доступної за ціною системи з використанням вбудованого Naim Nait XS3 динаміки. Ми також випробували його з різними картриджами: Sumiko Rainier MM, рухомою котушкою Quintet Blue від Ortofon і заради розваги з нашим еталонним Kiseki Purpleheart MC. Фонокоректор Rega Fono MM за аналогічною ціною знаходиться на нашій стійці для обладнання як ціновий орієнтир, як і наш еталонний фонокоректор Cyrus Phono Signature.

Phono Box DS2 в цілому демонструє стабільні характеристики і найкраще звучить вдома з дешевшими картриджами Sumiko MM та Ortofon MC. Це зрозуміло, оскільки амбітнішим варіантам, таким як Vertere і Kiseki, потрібно щось потужніше.

Тут є що сподобатися, якщо Pro-Ject оточений сумісними за ціною компонентами. Phono Box DS2 має чистий та вишуканий баланс, який дозволяє йому без проблем підключатися до широкого спектру систем. Після належного нагрівання він дає чітко деталізовані результати. Слухаючи Carmina Burana Орфа, легко оцінити простору та експансивну виставу Pro-Ject. В той час як альтернативи, такі як Rega Fono MM забезпечують звук більш енергійний і атакуючий, Phono Box використовує більш розслаблений підхід до створення музики. Він візуалізує інструменти більш плавно та насичено та краще розкриває простір навколо них.

Брутальне крещендо Carmina Burana підкреслюють трохи безпечну природу Phono Box, де він сприяє більш чистому погляду на музику. Динамічні крайнощі можуть бути трохи закругленими, але справа не зайшла надто далеко, і нам все одно весело. Презентація залишається ясною та інформативною, добре організованою та музично цікавою.

Оскільки музика стає все більш насиченою та вимогливою, Phono Box DS2 залишається твердим. Він має гарне почуття самовладання і зберігає контроль у стресовій ситуації. Ми перемикаємось на «В тобі є кохання» групи Four Tet, і нам подобається велика та точна візуалізація Pro-Ject. Речі красиво багатошарові та зберігають стабільність, коли виробництво зайняте.

Чи хотіли б ми трохи більше драйву? Звичайно, але цей апарат, як і раніше, добре передає енергію музики. Він змушує нас стукати ногами, а це більше, ніж можуть витримати багато альтернатив за аналогічною ціною. Низькі частоти трохи округлі, але зберігають достатню енергійність і маневреність, щоб сподобатися. Тут є добрий низовий рівень і менш поширене відчуття м'язистості.

Колекція Carpenter's Best Of демонструє чудові середні частоти Phono Box. У композиції We've Only Just Begun чітко виражений та плавний характер Pro-Ject на середніх частотах стає очевидним. Коли це необхідно, він звучить мило, відкрито та делікатно і добре передає пристрасть у голосі Карен Карпентер.

Вердикт
Додайте відносно низький рівень шуму до чудової конструкції та проникливості Phono Box DS2, і ви отримаєте один із найкращих фонокоректорів на цьому рівні. Його гнучкість, ймовірно, буде привабливою для деяких, але ми думаємо, що його невимушений характер дійсно робить його гідним місця в шорт-листі.

Плюси:
+ Чиста та вишукана презентація
+ Чіткі деталі
+ Регульоване завантаження картриджа
+ Приємне складання

Мінуси:
- Звук міг би бути і з великим ентузіазмом

Оцінки:
- Звук: 4
- Складання: 5
- Особливості: 5