Серія Gamechanger MOD: педалі, що настроюються, для модульної роботи ніг

Серія Gamechanger MOD: педалі, що настроюються, для модульної роботи ніг

Педалі хоруса, затримки і реверберації серії MOD мають точки підключення модульного типу для інноваційної маршрутизації модуляції та можливості крос-патчингу. Латати ногами трохи незручно?

Це чудово виглядають педалі, але ми очікуємо від Gamechanger Audio цікавих та вражаючих дизайнерських рішень. Основна ідея полягає в тому, що ви берете звичайні ефекти та ефекти садової педалі та даєте їм можливість перемонтувати, переналаштувати та заново винайти себе на передній панелі.

Це працює так: кожна педаль має кілька джерел модуляції. Але це не внутрішні LFO або тригерні огинаючі; вони видалені із джерела звуку. Одне джерело модуляції, зване Dynamics, отримує свою форму з гучності вхідного сигналу. По суті це повторювач конверта, який визначає форму вашої гри. Інше джерело модуляції називається Pitch і генерує напругу у відповідь на відстеження нот, вигини та вібрато. Потім ви можете використовувати ці генератори напруги для керування будь-яким із чотирьох параметрів ефекту.

І Dynamics, і Pitch мають по два виходи, тому за бажання ви можете заткнути кожен отвір на педалі.
Педалі MOD

Мені подобається дизайн педалей. Я вважаю, що поглиблення посередині призначене для того, щоб дати трохи місця для патч-кабелів, щоб ви не пом'яли їх черевиками. Я також ціную ножний перемикач «Mod», який означає, що ви можете вмикати та вимикати патчену модуляцію, не ігноруючи ефекту.

Педалі мають той же формат із перемикачами Mod та Bypass, трьома алгоритмами, чотирма елементами керування та патч-панелем Dynamics/Pitch. На задній панелі входи та виходи є стереофонічними, але, що цікавіше, рівень вхідного сигналу перемикається між рівнями гітари, лінійного рівня та рівня Eurorack. Це безумовно не тільки для гітари. Також є вхід Track, який спрямовує альтернативний сигнал на елементи керування Dynamics та Pitch. Таким чином, розділ модуляції не обов'язково повинен мати якесь відношення до вашого джерела; ви можете підключити до нього будь що для генерації модуляції. Ви також можете знову відстежити це джерело. Є вхід MIDI/Clock та USB для оновлень. Харчування, зважаючи на все, йде від звичайного блоку живлення педалі 9 Ст.

У MOD Chorus у вас є ефекти хорусу, ансамблю та фленджера з контролем рівня, глибини, швидкості та зворотного зв'язку. Ви також отримуєте три форми модуляції, що дуже приємно. Для MOD Delay у вас є стрічковий, аналоговий BBD та цифровий варіанти; регулятори рівня, часу, зворотного зв'язку та тону, а також є перемикач для деяких опцій панорамування у стилі пінг-понг. MOD Reverb має пластину, пружину та зал з контролем рівня, згасання, тону та драйву, а також деяким ступенем стереорозповсюдження.

На веб-сайті пропонуються деякі варіанти використання розділу модуляції. Ви можете, наприклад, створити приглушену затримку, підключивши Dynamics до вологого/сухого міксу, або підключити Pitch до рівня і встановити високу центральну висоту, щоб затримки відбувалися далі вгору по грифу. Ви можете створити закриту реверберацію або інвертовану реверберацію, використовуючи негативну модуляцію з Dynamics до гучності. Або в приспіві ви можете спрямувати висоту звуку на темп, а динаміку на глибину, щоб отримати серйозні сигнали.

Звичайно, ви можете перехресно модулювати одну педаль на іншу, хоча зараз я не зовсім розумію, навіщо вам це потрібно. Я припускаю, що оскільки ефекти будуть об'єднані в ланцюжок, джерело пост-ефекту буде різним для кожної наступної педалі, і ви, можливо, захочете використовувати оригінал. Або всі три педалі можуть мати різні джерела вхідного сигналу треку, і ви можете захотіти використовувати їх у різних місцях. Чим більше ви про це думаєте, тим більше можливостей відкривається навколо них, так що так, крос-модуляція – це чудово!

Gamechanger Audio знає, що вони сподобаються не лише гітаристам, або принаймні людям, які займаються не лише грою на гітарі. Легкість, з якою можна інтегрувати їх у модульну установку синтезатора, дуже інтригує. Ви можете запустити всю модуляцію зі свого єврорека і досягти епічного ефекту у звуку вашої гітари. Ви можете кинути гітару та змусити їх працювати з усіма видами інших сигналів. Альтернативно, зробіть гітару джерелом та почніть модулювати свій Eurorack за допомогою трьох повторювачів обгинальної та схем відстеження висоти тону.

Мене трохи дивує, як добре працюють секції Dynamics і Pitch, коли ви з'єднаєте педалі разом. Спроба відстежити хисткий приспів або щось просочене реверберацією може бути складним завданням, але з іншого боку, використання затримки постійної зміни інших параметрів може бути дуже цікавим.