Shure SM7dB - активний динамічний мікрофон

Shure SM7dB - активний динамічний мікрофон

Класичний мікрофон Shure відзначає свій знаменний день народження додаванням вбудованого підсилювача. Ми тестуємо новий SM7dB та вивчаємо його захоплюючу історію.
Shure SM7B ніколи не було розглянуто в журналі Sound On Sound, оскільки він старший за сам журнал. Цього року йому виповниться півстоліття, і завдяки новонабутій популярності в підкастингу і прямих трансляціях він стане одним з небагатьох професійних мікрофонів, який миттєво впізнається кожним. Щоб відзначити цю подію, Shure представила активну версію.

Динамічні мікрофони з рухомою котушкою зазвичай набагато менш чутливі, ніж конденсаторні мікрофониАле при напрузі всього 1,1 мВ/Па SM7B є ніжним гігантом навіть за стандартами динамічних мікрофонів. Частково це пов'язано з тим, що він був розроблений до того, як стали доступні потужні рідкісноземельні магніти, а частково тому, що інженери Shure натомість прагнули максимізувати інші аспекти його характеристик, такі як частотна характеристика. Це змусило їх відмовитися від трансформатора, який є в інших моделях, таких як SM57, який забезпечує «вільне» посилення, але обмежує басову характеристику і розташувати діафрагму трохи позаду решітки.

Ці рішення, безумовно, окупилися з погляду якості звуку. У студійному контексті SM7B зайняв місце серед відносно невеликої кількості динамічних мікрофонів із рухомою котушкою, які вважалися здатними конкурувати з конденсаторними моделями. Відсутність чутливості рідко була проблемою у професійному середовищі і навіть була перевагою у таких ролях, як басові підсилювачі з близьким мікрофоном та бас-барабани.

Протягом перших 35 років свого існування SM7B продавався практично виключно на ринках студій та мовних компаній, заробляючи собі на життя, але, ймовірно, не дуже впливаючи на прибуток. Потім з'явилися подкасти, прямі трансляції, YouTube та інші неодієслова кінця 2000-х. Несподівано Shure SM7B став незамінним мікрофоном для всіх, хто розмовляє з іншими людьми в Інтернеті.

Однак коли люди з дешевими мікшерами та аудіоінтерфейсами почали намагатися використати свої нові мікрофони для спілкування з іншими людьми в Інтернеті, вони іноді стикалися з проблемою. Навіть при максимальному вхідному посиленні вони щосили намагалися отримати достатній рівень від свого SM7B — і ці дешеві мікшери та аудіоінтерфейси рідко звучали чудово з максимальним вхідним посиленням. Познайомтеся із заповзятливими підприємцями з Cloud Microphones, а решта вже історія. Ідея простого вбудованого підсилювача з фіксованим посиленням для мікрофонів з рухомою котушкою та стрічкових мікрофонів виявилася геніальною настільки, що тепер майже очікується, що люди куплять Cloudlifter разом зі своїм новим SM7B.

Хмарність
По суті, те, що Shure зробила з SM7dB, це формалізувала це з'єднання. Shure SM7dB включає спеціально розроблений вбудований підсилювач з технологією, ліцензованою у Cloud Microphones, налаштований інженерами Shure спеціально для SM7dB.

В результаті вийшов мікрофон, що зовні практично ідентичний SM7B, поки ви не подивіться на торцеву пластину. Фільтри верхніх та середніх частот цього мікрофона присутні і справні, але вони більше не перемикаються за допомогою втоплених перемикачів, для переміщення яких потрібний гострий інструмент. Нові перемикачі піднімаються над поверхнею, тому їх можна переміщати великим пальцем, і тепер їх чотири, а не два. Один із нових перемикачів включає підсилювач, а інший перемикає між двома фіксованими налаштуваннями посилення: +18 та +28 дБ. Враховуючи, що SM7 — це не той мікрофон, який ви часто використовуєте в портативному режимі, я не думаю, що існує занадто великий ризик випадкового натискання цих перемикачів, хоча нове розташування не робить налаштування фільтра так само візуально очевидним, як старе. .

На торцевій панелі SM7dB розташовані чотири перемикачі: два для включення вбудованих фільтрів та два для нової схеми підсилювача.

SM7dB поставляється у величезній картонній коробці. Додатковий чохл або сумка в комплект не входить, але ви отримуєте запасне знімне лобове скло. Він кріпиться до мікрофонної стійки так само, як SM7B, за допомогою вбудованого хомута, на якому також знаходиться вихідний роз'єм XLR.

Shure заявляє: «Вбудований підсилювач у SM7dB був розроблений компанією Shure для прямого з'єднання з картриджем SM7B та точного/прозорого його підсилення, забезпечуючи стабільне посилення, рівну частотну характеристику та надзвичайно низький рівень шуму». Коли він відключений від ланцюга, дБ має бути фактично ідентичним SM7B. Коли він увімкнений, він повинен забезпечувати прозоре посилення, яке інакше не змінює звук. І це саме те, що він робить.

З відключеним підсилювачем я не зміг виявити жодної різниці між SM7dB та моїм власним SM7B ні з погляду чутливості, ні з погляду тону. Увімкнення фантомного живлення та підсилювача просто зробило SM7dB голосніше. Припускаючи, що ви використовуєте безбарвний нейтральний підсилювач, такий, як у більшості аудіоінтерфейсів, результати не відрізняються від звичайних.

По суті, це схоже на пед навпаки, що розширює діапазон посилення вашого мікрофонного підсилювача на 28 дБ у верхній частині - що, у випадку з SM7, саме тут буде корисно. З кольоровими або символьними підсилювачами це також дає можливість впливати на передню частину підсилювача набагато сильніше, ніж це було б можливо з пасивним SM7B. (Однак слід зазначити, що якщо у вас є хороші чисті підсилювачі з великим посиленням, немає жодних переваг з точки зору шуму при використанні активної схеми dB або будь-якого вбудованого підсилювача.)

SM7dB – це абсолютно логічний розвиток SM7B. Вбудований підсилювач буде справді корисний у багатьох реальних цілях запису, потокової передачі та мовлення - і якщо він вам не потрібен, ви можете просто відключити його. Або, звичайно, ви можете просто купити SM7B, що залишається поточним продуктом.

Історія SM7
Насправді більше нічого сказати, коли справа доходить до огляду нової версії, але, як і багатьом людям, мені цікаві деякі міфи, які виросли навколо SM7 та його історії. Компанія Shure дуже люб'язно надала інтерв'ю своєму історику Майкл Петтерсен, і я почав з того, що запитав його про походження мікрофона. Елемент із рухомою котушкою в SM7 безпосередньо походить від першого в історії одноелементного кардіоїдного динамічного мікрофона. «Всередині SM7 знаходиться картридж Unidyne – Unidyne 3, третього покоління – але він сходить до Бена Бауера та появи першого Unidyne у 1939 році. До цього можна було робити спрямовані мікрофони, але для цього були потрібні два елементи, і це був дорогим і складним у налаштуванні. Проривом Бауера у віці 23 років стало з'ясування, як використовувати акустично затримані сигнали для створення такої спрямованості. Ідея полягає в тому, щоб взяти хвилю, що йде ззаду, трохи акустично затримати її, а потім довести до задньої частини діафрагми. Сьогодні він досі використовується практично у всіх спрямованих мікрофонах. Це була своєрідна аксіоматична концепція, яку люди досі використовують. Шурі та всі інші!»

Бен Бауер залишив Shure у 1957 році, а наступний крок в еволюції капсули Unidyne зробив інший молодий інженерний геній на ім'я Ерні Сілер. Картриджі Unidyne 1 і 2 підходили тільки для мікрофонів з бічною адресацією, але в 1959 Unidyne 3 від Seeler змінив це положення. Представлений у тому ж році Shure 545 досі залишається актуальним продуктом і джерелом великої кількості дезінформації в Інтернеті. «Мене так бавить читання всіх експертів в Інтернеті, які кажуть, що 545 – це забраковані SM57! У наш час люди повірять впливовій особі, яка не має абсолютно ніяких знань, але не повірить виробнику. Якщо на ньому написано Unidyne 3, це Unidyne 3. Двигун той самий. На ньому є перемикач, а вихідний трансформатор має подвійний імпеданс замість одноімпедансного, але в іншому це забавно, час від часу я читаю щось в Інтернеті: «Щойно купив 545, ух ти, це звучить як хороший, як SM57. Так, це було б...»

П'ять-сім
Як не дивно, зараз це може здатися, всюдисущі SM58 і SM57 були розроблені в першу чергу для студійних додатків (справді, «SM» насправді означає «студійний мікрофон»), а SM7 розвинувся з іншої моделі в цьому діапазоні. «У 60-ті роки ми намагалися впровадити наші мікрофони у студії, і однією з речей, яку ми вигадали, був SM5B.

«Там використовувався Unidyne 3, і ми встановили дійсно гарне амортизаторне кріплення і встановили на нього справді великі вітрові шибки, тому що ми намагалися продати його як мікрофон на штанзі для кіно та телевізійної роботи. Причина, через яку ми не мали конденсаторного мікрофона, полягає в тому, що у нас не було конденсаторного мікрофона! Жодної конденсаторної техніки у нас не було. Тому ми взяли найкраще, що ми мали, і сподівалися, що це добре спрацює для буму.

«Динамічні мікрофони насправді недостатньо чутливі для роботи на штанзі, тому SM5 зазнав невдачі як мікрофон на штанзі, але хтось на радіостанціях почав використовувати його як мікрофон для зйомки великим планом для роботи в ефірі, і він показав відмінні результати. звук. І ми почали продавати ці речі для радіостанцій та для озвучення на телебаченні. Але проблема радіостанцій та телеканалів у тому, що вони дбайливо ставляться до свого обладнання. Купивши один чи два мікрофони, вони більше не купують, бо вони вже є, і це було самообмеження. SM5B досі користується великою повагою у багатьох людей у сфері мовлення, але ми ніколи не продавали їх у великій кількості через те, що він був надто великим для використання на сцені. То був не живий мікрофон. Насправді він не мав того звуку, який можна було б використовувати для запису Rolling Stones у студії. Здебільшого це обмежувалося озвученням, але радіостанцій та телеканалів не так багато.

«Ми хотіли придумати щось, що, можливо, мало б більший потенціал продажів і могло б використовуватися наживо чи в студіях звукозапису. Отже, ми взяли найкращі сторони SM5 та спробували стиснути його та зробити менше. Ідея полягала в тому, щоб зробити менш дорогою, SHURE SM5B з частотною характеристикою, що регулюється. І це був SM7, про який вперше було оголошено у 1972 році, але який не продавався до 1973 року.

«І я впевнений, що Ерні Сілер був частиною цього, тому що це був елемент Unidyne 3, але однією з головних осіб, відповідальних за це, був хлопець на ім'я Джеррі Пліс. Цікаво, що він був інженером-розробником мікрофонів, але він розробив зовнішній вигляд SM7. Це був єдиний промисловий зразок, який він колись створив, і він отримав патент на нього. І він, як і раніше, виглядає сучасно, хоча на дворі 2023 рік. Йому просто вдалося вловити цей позачасовий образ.

«Отже, він вийшов 73-го, і це було… ОК. Продаж був такий собі. Деякі були куплені для студійних кабінок озвучення, деякі для радіостанцій. У 1980-х роках Майкл Джексон використав його для свого альбому "Триллер". З погляду піару це мало велике значення, але на продаж це особливо не впливало. І насправді протягом приблизно 35 років це був свого роду середній продавець, який ніколи не ставав хітом».

Навколо дизайну SM7 і особливо відмінностей між цим мікрофоном і скромнішим SM57 виросло багато інтернет-міфів. "Люди запитують, як перетворити SM57 на SM7", - сміється Майкл. «І цей хлопець каже: «Ви виймаєте трансформатор ззаду SM57 і видаляєте весь матеріал, що герметизує, і раптово ваш SM57 стає SM7!» Ні. Ви зіпсували свій SM57, але тепер це не SM7.

Хоча картридж в обох мікрофонах позначений як Unidyne 3, це не означає, що він є абсолютно однаковим. Щоб адаптувати капсуль для роботи без трансформатора SM57, необхідно внести невеликі зміни. «Трансформатор не лише змінює опір, а й підвищує рівень. Отже, котушка SM7 має більше витків. Через це його трохи складніше пересувати, якщо хочете, бо він важчий. Але це також причина того, що вам доводиться перебувати над мікрофоном, а звуки, що виходять здалеку, не так добре вловлюються, тому що діафрагму і звукову котушку складніше змусити почати рухатися через зайву масу».

Чи не змінює це також високочастотний відгук? «Трохи, — погоджується Петтерсен, — але ми можемо компенсувати це за допомогою резонаторів і таке інше. Крім того, гнучкість діафрагми трохи відрізняється. Це не той самий Майлар. У нього інша гнучкість, яка впливає на низькі частоти, і, звичайно ж, за ним більша за акустичний простір. Отже, ви поєднуєте всі ці речі, і це впливає на низькочастотний відгук. Знаєте, мікрофони переміщуються на мільйонні частки дюйма, тому не потрібні особливі зусилля, щоб дійсно змінити звучання.

«Коли ви дістанетеся до відмінностей, це лише дрібниці. А люди кажуть: "У SM7 недостатньо потужності!" Причина в тому, що діафрагма зміщена від краю мікрофона. Насамперед ми зробили це, щоб контролювати ефект близькості та появу літери «p». Якби він був уперед, прямо по краю, там, де знаходяться грати, я не думаю, що людям це сподобалося б так само, але через це у вас має бути трохи більше посилення, ніж люди звикли».

Від А до Б
Ще одна тема, що викликала обговорення в мережі, — різницю між варіантами SM7. Як пояснює Майкл, вони відображають функціональний розвиток, який не призвів до помітних змін у звуку мікрофона.

«SM7 надійшов у продаж у 1973 році, потім у 1999 році з'явився SM7A. І єдина різниця полягала в тому, що ми додали набагато ефективнішу котушку хамбакера, тому що радіостанції замінювали паперові копії комп'ютерними моніторами та розміщували їх дуже близько до мікрофонів. А деякі комп'ютерні монітори не мали дуже гарного екранування, і SM7 вловлював шум. Тому нам довелося вигадати найкращий механізм придушення гулу і встановити його в SM7. Отже, то був А.

«Б» з'явився лише через три роки, і ми зробили це головним чином з двох причин. Зараз їх використовували люди, які не дуже добре зналися на мікрофонній техніці, і тому найкращий захист від поп-музики міг би допомогти, але інша причина полягала в тому, щоб зробити його схожим на SM5B, тому що були радіостанції та особливо старі інженери, які просто сказав: «Хлопці, ви такі дурні. Це був найкращий мікрофон, який у нас колись був. Чому ви припинили це робити? І один із нас сказав: «Можливо, якщо ми зробимо його більш схожим на SM5B, він буде продаватися краще», і, звичайно, так і сталося. Тому ми встановили туди товсте вітрове скло, і це допомогло вам працювати ближче, але також зробило його схожим на SM5B».

- Майкл Петтерсен: У 2007–2008 роках продаж SM7 раптово почав зростати. Ми провели невелике дослідження і з'ясували, що така штука, як подкастінг, набирає обертів. Ми не рекламували його для подкастів. Сумніваюсь, що ми знали, що таке підкастінг!

Щаслива сімка
SM7 знайшов застосування у багатьох студіях звукозапису та мовлення та залишався надійним, але непримітним продавцем протягом 35 років або близько того. А потім… «У 2007–2008 роках продаж SM7 несподівано почав зростати. Ми провели невелике дослідження і з'ясували, що така штука, як подкастінг, набирає обертів. Ми не рекламували його для підкастингу. Сумніваюсь, що ми знали, що таке підкастінг! І потім, звичайно, оскільки подкасти робляться в домашніх студіях, їх набагато більше, ніж радіостудій, а також багато подкастерів, які дивляться, роблять підкастери».

Мабуть, найдивніше в цьому епізоді те, що щось подібне відбувається вже не вперше. «SM58 не мав успіху близько 10 років. Ми намагалися просувати його як мікрофон для інтерв'ю на радіо та телебаченні, і раптово в середині 70-х він почав набирати обертів, і ми сказали: "Чувак, люди використовують його для живого звуку". Що відбувається?" Часто наша історія така: ми знаходимося в потрібному місці у потрібний час із неправильним інструментом або розмовляємо не з тими людьми. І ринок приходить і каже: "Гей!" Це справді те, для чого вам це потрібно!» І саме це сталося з підкастінгом.

«Отже, ви знаєте, підкастінг нас не здивував. Однак, ми були дуже шоковані, коли геймери почали його використовувати. Геймери платитимуть стільки грошей за мікрофон? Тим не менш, ви не можете заперечувати, що він звучить чудово, і, звичайно, коли ви знаходитесь в кімнаті, яка не ідеальна, він має тенденцію вловлювати менше шуму фону, ніж конденсаторний мікрофон. Отже, ви поєднуєте всі ці речі, і це просто чудово. Я маю на увазі, що ми тільки-но відкрили ще одне виробництво, більша частина якого присвячена виробництву SM7. У 2023 році, порівняно з 20 роками раніше, ми продамо, напевно, приблизно в сто разів більше, ніж раніше!

Хоча його творці цього не знали, SM7B явно виявився відповідним мікрофоном у потрібному місці та у потрібний час. Неважко уявити, що він може бути доступний через 50 років — і хто знає, яке несподіване застосування люди знайдуть для нового активного варіанту?

Плюси:
- Надає простий та надійний спосіб підвищити чутливість класичного SM7B.
- Активна схема акустично прозора і її можна оминути.

Мінуси:
- Ні

Короткий висновок
Якщо вам подобається звук SM7B, але ви хочете, щоб його вихідний сигнал був трохи гарячішим, SM7dB для вас!


  • SHURE SM7B - вокальний мікрофон. ShuRE SM7B - це професійний динамічний мікрофон, який ідеально підходить для використання в студії звукозапису. Мікрофон також хороший для постійного використання на телебаченні та радіо. Динамічний мікрофон sm7B студії Shure має плавну, плавну широкосмугову частоту. Цей мікрофон ідеально підходить для професійних...

    24 410 грн