У дизайні використовується технологія зворотного руху.
Компанія Thermoguide, заснована інженером-електронником Замі Шварцманом, вже понад 16 років надає послуги з проектування та аналізу для професійної аудіоіндустрії. Протягом останніх трьох років вони зосередили увагу на проекті, метою якого є надання покращених рішень низькочастотного моніторингу інженерам, які працюють з компактними моніторами в невеликих приміщеннях.
Спираючись на технологію зворотного зв'язку з руху, компанія розробила систему сабвуфера, Яка, за їх словами, здатна точно передавати контент в діапазоні від 30 до 60 Гц, відсутній у багатьох невеликих моніторах, уникаючи при цьому інтермодуляції між низькочастотним та середньочастотним контентом. Можливо, ще більш вражаючим є те, що отримані пристрої досить компактні, щоб їх можна було розмістити на робочому столі або поставити прямо під парою моніторів ближнього поля.
Компанія заявляє, що вирішила продовжити цей проект через переважання компактних моніторів ближнього поля у домашніх та невеликих професійних студіях, що означає, що багато інженерів змушені працювати зі значними компромісами у низькочастотному відгуку своєї системи.
Багато моделей ближнього поля меншого розміру спроектовані так, щоб різко знижуватися нижче позначки 50–60 Гц, щоб уникнути проблем, що впливають на їхню загальну чіткість та стереозображення; інші використовують портовані конструкції, щоб розширити діапазон низьких частот, але це часто може створювати резонанси та призводити до стійкого вихідного сигналу на низьких частотах, змушуючи їх звучати «гучно» або «коробково».
Ще одна поширена практика серед користувачів студій — установка сабвуфера для підлоги, але тут також є свої підводні камені: потрібно ретельне розміщення, щоб уникнути збудження в режимі кімнати — що може бути важко або непрактично в маленьких кімнатах — і вони може не завжди добре поєднуватися з основними моніторами.
Зворотній зв'язок з рухом
Метою проекту було створення системи, яка б покращила низькочастотні характеристики компактної системи ближнього поля, але у досить маленькому форм-факторе, щоб її можна було безперешкодно використовувати разом із існуючими моніторами. Зрозумівши, що звичайні підходи до поліпшення басів не призведуть до створення конструкції, яка, на їхню думку, була б досить компактною, Themoguide вирішила розробити систему, засновану на MFB чи зворотному зв'язку з рухом.
Вперше ця технологія була комерційно використана компанією Philips у колонках RH544 та RH545 у 1970-х роках, а у 1968 році компанія також опублікувала статтю з докладним описом її використання, хоча сама концепція була розроблена набагато раніше. Завдяки використанню MFB динамікам вдалося досягти вражаюче низьких частот - RH545 був налаштований на зниження частоти до 20 Гц з використанням 12-дюймового динаміка в герметичному корпусі об'ємом 50 літрів.
У конструкціях динаміків, у яких використовується MFB, для відстеження руху динаміка використовується акселерометр, інформація якого повертається в підсилювач через схему управління. Потім він порівнюється з вихідним вхідним сигналом і використовується для генерації сигналу корекції помилок, який можна використовувати для модуляції вихідного сигналу підсилювача, зменшуючи спотворення низькочастотні і термічне стиснення.
Зупинившись на технології MFB на основі акселерометра як основа для конструкції компактного сабвуфера, компанія Themoguide приступила до розробки схеми управління та створення прототипів пристроїв. В результаті конструкції використовувалися кросоверні фільтри Лінквітца-Райлі четвертого порядку, імпульсне джерело живлення, шестидюймовий динамік (модифікований для включення акселерометра) і підсилювач класу D, всі з яких були інтегровані в корпус з МДФ розміром всього 200 x 200 мм.
Було збудовано шість прототипів, і компанія заявляє, що кожна конструкція демонструвала рівний відгук у діапазоні від 30 до 400 Гц без необхідності будь-яких налаштувань, а також показала хороші результати у тестах на прослуховування у поєднанні з рядом різних моделей моніторів ближнього поля.
Остаточна конструкція включає пластину підсилювача, яка зручно поміщається в 200-міліметровому корпусі, вміщує підсилювач класу D потужністю 1 кВт (пікова потужність), блок живлення потужністю 500 Вт, схему MFB, кросовер Linquitz Riley 24 дБ/октаву, теплову звук. реальний час. захист, а також вхідні та вихідні роз'єми XLR. Його частотний діапазон становить від 30 до 300 Гц, а регульована частота поділу від 100 до 200 Гц дозволяє передавати високочастотний сигнал на підключені пристрої близького поля.
Компанія заявляє, що на додаток до своєї нинішньої конструкції, підсилювачі також можна використовувати разом з драйверами будь-якого розміру в герметичному корпусі.
Щоб дізнатися більше про роботу Thermoguide, а також докладнішу інформацію про настільні сабвуфери ZRS-1, перейдіть за посиланням нижче.
Настільні сабвуфери Themoguide ZRS-1
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки