Флагманська система потокового мовлення Cambridge Audio Evo 150 схожа на п'ятизірковий відпочинок за системою "все включено" - дорого, але воно того варте. Якщо є щось, до чого вислів архітектора Людвіга Міса ван дер Рое «менше означає більше» важко застосувати в Hi-Fi, то це сучасні потокові системи. Зрештою, очікується, що вони охоплять усі доступні джерела, послуги та відповідні технології. На щастя, саме цьому напрямку дотримується флагманська система потокового мовлення Cambridge Audio Evo 150 із простим додаванням динаміків.
Функції
Будь-хто, хто розпаковує свій мережевий стрімер Cambridge Audio Evo 150, можливо, не поспішає відводити погляд від барвистого дисплея коробки та привабливих бічних панелей, але незабаром помітить, що задня панель буквально забита роз'ємами – непогано, враховуючи потокову передачу по мережі. є основним напрямом цього виду товару. У той час як такі системи часто пропонують кілька вхідних даних для обслуговування фізичних форматів, Кембридж зробив все можливе, щоб бути якомога більш інклюзивним.
Evo 150 робить те, що старші брати та сестри вміють найкраще: завжди прагнути стати кращими. У той час як Evo 75 початкового рівня оснащений роз'ємами RCA, USB, коаксіальним, оптичним та HDMI ARC лінійного рівня, його дорожчий брат розширює це за допомогою фонокоректора (MM), асинхронного USB та балансного входу XLR, другого оптичного входу, а також двох комплектів. роз'ємів для динаміків для одночасної роботи двох пар. Іншими словами, мало що можна підключити до Evo 150.
Вбудований фонокоректор робить його ідеальним вибором для аматорів вінілу, а через його більш високу вихідну потужність (150 Вт на канал у порівнянні з 75) і чудовий ЦАП ESS Sabre, можливо, це також вибір для тих, у кого вимогливі динаміки, друга. пара в сусідній кімнаті або ноутбук, повний музики вони хочуть підключити.
Не те, щоб ви обов'язково повною мірою використовували цю завантажену задню панель; Кембридж добре обладнаний як сольний оператор. Вбудована платформа компанії StreamMagic, яка постачається з програмою управління StreamMagic, підтримує Tidal, Qobuz та будь-які мережеві музичні диски (через DLNA). І це лише верхівка вбудованого стрімінгового сервісу Evo 150.
Підтримка Google Chromecast забезпечує зручну потокову передачу Deezer, YouTube Music та TuneIn Radio, а AirPlay 2 дозволяє виконувати трансляцію одним дотиком з пристроїв Apple. Spotify Connect та Tidal Connect (останній доповнений підтримкою MQA для відтворення Tidal Masters у високій роздільній здатності) також вбудовані, як і aptX HD Bluetooth для бездротового відтворення в автономному режимі. Переважним користувачам таких потокових платформ або передплатникам платформи управління музикою Roon може не знадобитися програма-компаньйон Evo 150, але його все ж варто завантажити, щоб розподілити передустановки, які пропонують простий спосіб доступу, скажімо, до певного списку відтворення або інтернет-радіостанція. Є також інші настройки, в які ви, можливо, захочете заглибитись, наприклад, базове налаштування еквалайзера.
Складання
Ринок потокових систем преміум-класу знаходиться на підйомі, і на момент написання статті Evo 150 (і його рідний брат) тікав би з «одягненим» у категорії. Розуміючи, що цей продукт за своєю природою більш привабливий для життя, ніж його спеціалізований каталог hi-fi компонентів, компанія Cambridge створила коробку, з якою буде радий працювати будь-який дизайнер інтер'єрів.
Передня частина міцного корпусу з чорного анодованого алюмінію зі смаком прикрашена 6,8-дюймовим повнокольоровим екраном, що чудово підходить для відображення обкладинок альбомів та інформації про відтворення, а також корисним для будь-якого ручного перемикання джерел або перегляду бібліотеки, а також регулятором гучності та прокручування. Бічні панелі виготовляються або з горіхового дерева, або з чорного рифленого річлайта, кріпляться на магнітах і замінюються, мабуть, для тих, хто нерішучий або любить робити ремонт.
Як і у випадку з Evo 75, нам не дуже подобаються тонкі «смугасті» кнопки відтворення, розташовані вздовж однієї сторони дисплея — ми б віддали перевагу більш позитивному використанню або, що ще краще, ширшим функціональним можливостям поворотного перемикача — але це початок та кінець наших скарг, коли йдеться про фізичний дизайн. Evo 150 - чудовий комплект.
Отже, потрібно бачити Evo 150, але чи потрібно його чути? Ті, хто помітив п'ять червоних зірок у верхній частині цього огляду, вже знають відповідь, але, як часто буває, у контексті конкуренції є над чим подумати.
Звук
Нещодавно протестувавши Evo 75, ми маємо певні припущення про Evo 150, і, звичайно ж, він не кидає нам виклик. Флагманський Evo також є промовистим комунікатором – чітким та докладним, різким, але вишуканим.
Teardrop від Massive Attack - це виняткова реклама талантів Кембриджу: широкий аналоговий тріск переконливо чіткий і ефективний завдяки нашим референсним динамікам ATC SCM50, тоді як початкова динамічна конструкція та малюнок клавесину проявляються із турботою та увагою навколо цього удару. бити. Вокал Елізабет Фрейзер, який ширяє над вершиною, здається майже небесним. З усім, що відбувається, ніщо не схоже на те, щоб метушитися.
Звукова сцена Evo 150 стає більшою і масштабнішою в порівнянні зі своїм братом, з ширшим полотном, на якому можуть грітися динамічні піки. Він також більш цільний у тому, як він уявляє себе, особливо в нижніх регістрах. Хоча Evo 150 не на дріжджах випереджає Evo 75 по звуку, це явно форсована версія - як і має бути через більш високу ціну, що запитується.
Однак найважче завдання не виправдатися перед своїм братом; Цей тест полягає в тому, як він поєднується з стандартом на цьому рівні. Нагороджений Naim Uniti Atom. Ми міняємо акустичні кабелі місцями і миттєво втрачаємо широту, глибину та полірування Cambridge. Naim звучить порівняно грубіше через більш обмежену звукову сцену і більш прямий підхід.
Однак це лише половина історії, оскільки Naim відрізняється більшою музичністю. Альбом Mac Miller 2009 процвітає завдяки привабливому крутому, безперервному циклу ударних і тарілок, а взаємодія там стає тіснішою завдяки Naim, який, у міру нашого прослуховування, виявляється більш майстерним у захопленні ритмічної тканини пісні.
У той час як Evo 150 пропонує приємне широке вікно для його прямолінійного репу завдяки чистоті середніх частот, Naim також здатний надати додатковий шар витонченості його виразу. Знову ж таки, Cambridge більше стурбований витонченістю, струнним ансамблем та фортепіанною мелодією, виконаною з приємною, насиченою плавністю.
Наше тестування природно переходить від потокової передачі по мережі до входів Evo, і ми, як і раніше, вражені тим, як багато Cambridge вдалося втиснути в коробку такого розміру. Ми дотримувалися лінійного рівня при підключенні джерел звуку, якщо ви можете; не дивно, що цифровий маршрут здається стислішим і позбавленим такого ж рівня надійності та деталізації.
Взявши наші Focal Elegia та Grado SR325e, ми не отримуємо такої ж просторості, чіткості чи витонченості через вихід для навушників на передній панелі, але це більш ніж прийнятно для випадкового прослуховування. Це часто має місце в продуктах цього типу, і ті, хто хоче отримати більше вражень від прослуховування в навушниках, можуть додати спеціальний підсилювач для навушників.
Вердикт
У поєднанні з парою динаміків Cambridge Audio Evo 150 є потужною та талановитою системою «все в одному» — одним з найбільш повнофункціональних, привабливих та інтуїтивно зрозумілих прикладів у своєму роді. Це доповнюється продуктивністю, яка, хоч і не є найкращою у своєму класі у всіх областях, все ж таки дає переконливі аргументи на користь вибору простої системи, такої як ця, замість набору окремих компонентів.
Evo 150, можливо, не говорив з ван дер Рое та його мінімалістичним підходом «шкіра та кістки», але він, безперечно, знайде шанувальників у цей вік зручності.
Плюси:
- Гарно відкритий та артикулований
- Вичерпний
- Приємно використати
Мінуси:
- проти жорсткої конкуренції
Оцінки:
- Звук: 5
- Особливості: 5
- Складання: 5
Cambridge Audio Evo 150 - добре оснащена першокласна система потокової передачі
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки