Evo 75 – яскравий приклад того, наскільки привабливою може бути система потокового мовлення із простим додаванням динаміків.
Провівши за останні тижні з Cambridge Audio Evo 75 більше часу, ніж наші колеги за останній рік, ми не забули про одне: ця система потокової передачі просто додай динаміки — дуже хороша компанія. Він не розмовляє з нами, як багато сучасних продуктів, і не змушує нас сміятися (якщо тільки ми не граємо через нього «Дивного Ела» Янковича). Але перебувати поруч із ним приємно, і все тому, що його дизайн продуманий до дрібниць.
Перше свідчення цього у його назві. "Evo" підходить для продукту, що відноситься до такої ж прогресивної категорії Hi-Fi, як цей, а "75" позначає вихідну потужність у ВАТ на канал. Система потокового мовлення Evo 75 - це половина нової пропозиції Cambridge Evo, що складається з двох систем, яка включає більш функціональну модель потужністю 150 Вт на канал, яка називається, як ви вже здогадалися, Evo 150.
Разом вони знаменують собою вихід Cambridge на зростаючий ринок потокових боксів з підсилювачем преміум-класу, яким потрібний лише набір динаміків для створення повної системи. Це не зовсім пізній дебют, але він іде після того, що вже зробили такі, як Arcam, Linn, NAD та Naim.
Звичайно, Кембридж має багату історію стереопосилення, а також потокову платформу, на якій заснована його успішна лінійка музичних стримерів, чи так зійдуться зірки, коли вони зійдуться разом в одній машині?
Функції
Очікується, що сьогоднішні стримери будуть так само обставлені, як демонстраційний зал IKEA, і Evo 75 не поступатиметься на цьому рівні. Кембриджська платформа StreamMagic — це зручний шлюз для потокової передачі з Tidal, Qobuz і через DLNA будь-яких музичних накопичувачів, що зберігаються в мережі.
Spotify Connect і новий Tidal Connect (у комплекті з підтримкою MQA для потокової передачі Tidal Masters у високій роздільній здатності) вбудовані, щоб дозволити передплатникам відтворювати бібліотеки цих сервісів та керувати ними з власних програм, у той час як Google Chromecast пропонує власне відтворення програм для таких програм , як Deezer. , YouTube Music, Apple Music та TuneIn Radio. AirPlay 2 дозволяє трансляцію з пристроїв Apple в один дотик, aptX HD Bluetooth пропонує «автономний» метод потокової передачі, а підтримка Roon Ready доповнює вичерпний список підключень для потокової передачі.
Численні способи потокової передачі музики зі свого телефону або планшета в наші дні можуть здатися лякаючими, але який би маршрут ви не вибрали, Cambridge не зробить відмінностей. Існує також можливість додати зовнішні джерела в систему, будь то телевізор, програвач компакт-дисків (Кембридж планує запустити транспорт компакт-дисків Evo пізніше цього року) або накопичувач через RCA Evo 75, USB, коаксіальний, оптичний та HDMI ARC роз'єм.
Власники програвачів не помітять згадки про вбудований фонокоректор — на жаль, це не наша помилка. Крім забезпечення подвоєної вихідної потужності та використання іншого чіпа ESS Sabre DAC, перевагою Evo 150 є наявність фонокоректора, асинхронного USB та збалансованого входу XLR, другого оптичного входу, а також двох наборів роз'ємів для підключення динаміків. Одночасна робота двох пар динаміків. Любителям вінілу власникам Evo 75 доведеться підключити деку з фонокоректором до входу RCA або купити окремий фонокоректор.
Складання
Зручність таких систем в одному корпусі сприяла більш сучасному «стилю життя» в дизайні, і Кембридж зробив мережевий стрімер Cambridge Audio Evo 75 (і його естетично схожого брата) гарною на вигляд.
Звичайно, краса лежить в очах того, хто дивиться, тому Кембридж знайшов спосіб задовольнити більш ніж один смак і декор вітальні. Шасі з чорного анодованого алюмінію – десь між половинною та повною шириною, шириною 31,7 см та глибиною приблизно стільки ж – оснащено бічними панелями з магнітним кріпленням, які можуть бути замінені на розсуд власника. Панелі, що входять в комплект, виготовлені з горіхового дерева (відсилання до першого продукту Cambridge, підсилювача P40, випущеного в 1968 році) і привабливого гофрованого матеріалу, виготовленого в основному з переробленого паперу під назвою Richlite.
Незалежно від того, чи схиляється ваш смак до класичного традиціоналізму чи елегантної сучасності, Evo заслуговує на те, щоб його побачили, а не просто почули. Нам особливо подобається 6,8-дюймова РК-панель та двоконцентричний поворотний перемикач на фасаді – ці елементи дизайну нагадують флагманські продукти компанії Edge.
Барвиста панель віддає пріоритет обкладинці альбому, і, якщо ви знаходитесь поруч із коробкою, легко прочитати супутню інформацію про відтворення (яка включає розмір та тип файлу) та налаштування меню. Циферблат складається з двох частин: зовнішнього колеса для перегляду та навігації по меню, яке має механічне клацання, що полегшує вам точний вибір, та більш гнучке внутрішнє колесо регулювання гучності, плавне та чуйне.
Ми хотіли б, щоб на циферблаті була функція «вибору» при натисканні, майте на увазі це було б більш інтуїтивно зрозуміло, ніж натискання на кнопку відтворення/паузи або просто залишення її для автоматичного вибору.
Кнопки відтворення у правій частині екрана (для включення, відтворення/паузи, пропуску треків, зміни формату відображення та перемикання між динаміком і виходом на навушники) є тонкими «смугастими» клавішами, які, хоча й непомітні, не особливо помітні. приємно використати. Це не велика проблема, враховуючи, що наше повсякденне використання елементів керування на пристрої обмежене, але зверніть увагу, що вони також є на пульті дистанційного керування.
Цей пульт є солідним інструментом — не крихітним стилем кредитної картки, який ми іноді бачимо в коробках із сучасними компонентами — з виступом для пальця на задній панелі, який показує, що Кембридж цінує дрібниці. Його кнопки повторюють кнопки на пристрої, а також додають додаткові налаштування яскравості дисплея та передустановки, однак його кут роботи досить вузький, тому він не працює надійно, якщо ми знаходимося надто далеко від центру передньої панелі Evo 75.
Передустановки пропонують простий спосіб доступу до деяких улюблених музичних джерел, таких як певна інтернет-радіостанція, і їх можна виділити і вибрати або за допомогою пульта дистанційного керування, або в програмі Cambridge StreamMagic. Однак, зверніть увагу, що не вся музика може бути виділена; наприклад, ми не могли "передставити" альбом з Tidal.
Крім того, що це корисно під час налаштування та для доступу до налаштувань, спеціальний додаток також завжди під рукою для навігації по вашим локальним бібліотекам, бібліотекам USB або NAS (воно виявляється надійним і швидким для перегляду бібліотек з кількома тисячами доріжок, хоча і тільки в форматі списку ) та Tidal та Qobuz. Ви також можете вибрати, які джерела відображати, які приховувати, і це буде зручно відображено в меню дисплея Evo 75, щоб ви не прокручували ті, які вам не потрібні.
Якщо ви в основному транслюєте музику з власних програм для потокової передачі музики (через Chromecast, Spotify Connect, Tidal Connect або AirPlay 2) або є користувачем Roon, вам може не знадобитися програма StreamMagic, але вона є і надійна у використанні, якщо вона вам потрібна .
Звук
Зусилля Кембриджа поставити галочки і створити приємний користувальницький досвід не зникли даремно. Evo 75 — це звуковий успіх, на який заслуговує його специфікація. Він живиться від сторонніх підсилювачів Hypex NCore класу D, на відміну від архітектури, яку Cambridge розробляє для своїх автономних підсилювачів, але, без сумніву, завдяки вичерпному настроюванню, звучить для нього не менш «кембриджськи» — проникливо, відкрито та музично.
Ясність і широта звукової сцени Evo відразу впадають у вічі. Ми полегшуємо собі шлях за допомогою Penguin Cafe's At The Top Of The Hill, They Stood інструментальної композиції, а виконання Evo витончене на кожному кроці. Саме тут ми отримуємо наш перший натяк на артикуляцію середніх частот Cambridge, з чудовою плавністю та теплотою у мелодійному фортепіано та меланхолійних струнних.
Не бракує простору або уважності, які заважають будь-якому інструменту динамічно виражати себе — ключовий фактор у підтримці вашого інтересу та участі у творі — і коли починається мелодія, що лунає, ніякі обмеження в масштабі з боку Evo не заважають.
У Come Home Андерсон Паак (feat André 3000) відчувається запальний драйв, який доповнюється твердим почуттям ритму, пунктуальністю і динамікою Evo у поводженні з життєрадісним блюзовим інструменталом треку. Детальна роздільна здатність велика і рівномірно розподілена по всьому частотному діапазону. Реп André 3000 прорізає мелодійні басові ноти та ріжучі тарілки з плавністю, якої потребує темп, його каденція добре передана. У той час як вокальна подача Evo не є останнім словом у природності, вона має пишний і цілісний характер, який важко не любити.
Як і у випадку з Бабусею Кейт Буш, виконання Evo 75 має напор і динамічну увагу, щоб передати жвавість постановки, а також прозорістю, що дозволяє проникнути як у делікатні, так і в драматичні моменти її еклектичної подачі.
Підключаємо Grado SR325e до Meze Audio 99 Classics у 3,5-міліметровий вихід на передній панелі Evo, який автоматично зменшує гучність (він повертається до рівня вихідного сигналу попередніх динаміків, коли вони відключені), і хоча це більш грубе прослуховування є невеликою втратою ясності і витонченості - це, як і раніше, інформативно і цікаво.
Розпочавши прослуховування з наших еталонних колонок ATC SCM50, ми звертаємося до більш порівнянних за ціною, відзначених нагородами KEF LS50 Meta і виявляємо, що вони грають на сильних сторонах Evo. Водночас їхні витрати чималі — ми говоримо про 3750 доларів США — але для системи з такою ціною, яку займає площа і зручність, рівень продуктивності, який вони забезпечують, вражає. Навіть партнерство з більш доступним Bowers & Wilkins 607 S2 радує: презентація більш обмежена та позбавлена дозволу та динамічного розуміння, які можуть зібрати KEF, але вона, як і раніше, жива, оптимістична і, зрештою, приємна.
Удостоєний безлічі нагород Naim Uniti Atom вимагає досить значної надбавки в порівнянні з Evo 75, і цей ціновий розрив дійсно виправданий його додатковим ударом і ритмічною точністю, а також його здатністю викопувати трохи більше деталей і представляти їх у звукову сцену, яка на дотик чистіша.
Вердикт
В даний час існує безліч потокових Hi-Fi-продуктів, які чудово звучать, чудово виглядають або приємні у використанні, але небагатьом вдається домогтися такої ж переконливої відповідності всім трьом характеристикам, як Cambridge Audio Evo 75. На ринку однокорпусних потокових систем преміум-класу ніщо не перш ніж підійти так близько до лінійки Uniti Naim, пропонуючи повний пакет.
Якщо ви шукаєте максимальну зручність у чудовій багатофункціональній упаковці і не можете розтягнути свій бюджет на Uniti Atom, Evo 75 — це просто найкраща система у своєму роді, з якою можна провести час з користю.
Плюси:
- Відкрите, артикульоване, енергійне виконання
- Вичерпний
- Безперервна робота
Мінуси:
- незручні кнопки пульта.
- Немає фоно-входу
Оцінки:
- Звук: 5
- Особливості: 5
- Складання: 5
Cambridge Audio Evo 75 - система потокового мовлення преміум-класу з простим додаванням динаміків
Posted by Новости, анонсы и обзоры 0Відгуки