Топовий звук на Євробаченні-2023 від L-Acoustics, DiGiCo та DPA

Топовий звук на Євробаченні-2023 від L-Acoustics, DiGiCo та DPA

Нещодавно в англійському Ліверпулі відбувся пісенний конкурс Євробачення-2023. Це яскраве свято цього року має приймати Україна, але через жорстоку війну, яку ведуть проти нас російські окупанти, воно було перенесене до дружньої Великобританії. Ліверпуль, як один із найпотужніших центрів сучасної музичної культури, не підвів, і Євробачення-2023 перетворилося на барвистий фестиваль із кількома сценами, справжнє свято вільного мистецтва та свободи духу, різноманітності та єдності, дружби та підтримки!

Атмосферу Євробачення-2023 навряд чи можна передати навіть якісною телекартинкою, яку ви вже всі бачили. У фокусі фоторепортажу, зібраного з матеріалів від наших друзів та колег, яким вдалося побувати в Ліверпулі — технічне забезпечення цієї яскравої події, приклади використання професійного топового обладнання від найвідоміших брендів у світі.

Вже традиційно офіційними мікрофонами Євробачення є всесвітньо відомі DPA Microphones. Їх конденсаторна суперкардіоїдна "ручка" d:facto™ 4018 стала еталоном сценічного вокального мікрофона, що максимально натурально і прозоро передає будь-який голос у будь-якому жанрі співу.

Найбільш технологічні, гнучкі та потужні мікшерні системи у світі від британського виробника DiGiCo серій Quantum та SD працювали на посту Front of House для створення досконалих міксів живих виступів артистів зі звучанням студійної якості.

Та й куди на такій події без кращого звуку від L-Acoustics? Наприклад, на великій вуличній сцені, де виступали запрошені зіркові гості, відомі артисти та переможці попередніх конкурсів, відбувся справжній бенефіс L-Acoustics! Виставка здобутків французького аудіопрому – класичний фестивальний шоу-кейс звукопідсилювальної системи великих масштабів.

Основні портальні системи налічували по 12 кабінетів K1 та по 4 елементи K2 знизу масивів на кожну сторону, підкріплені в НЧ-діапазоні 12 підвісними сабвуферами KS28. Ще по 10 елементів K2 використовувалися як аутфіли. На вежі затримки біля екрану працювали ще два підвіси по 8 кабів K1, а також додаткові масиви по 6 боксів K2 для окремих зон. Кабінети серії A, модифікацій Wide та Focus разом із сабами KS21 використовувалися як фронтфіли. А старі добрі ARCS на сабах KS28 були помічені у стеках сайдфілів. Можна тільки уявити, скільки підсилювачів-контролерів було задіяно для посилення всіх акустичних систем!